Ärsyttääkö koskaan jo jonkun ihmisen olemus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kamala ihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kamala ihminen

Vieras
Tämä on kamalaa, mua on käynyt ärsyttämään yhden naisen olemus. Huono ryhti, löysä vartalo, aina päällä joku kauhtunut yöpaita. Ei käytä liivejä, vaatteen läpi näkyy ne todella roikkuvat rinnat ja paidan helman alta näkyy usein vatsa. Zumbassa joudun häntä nähdä. Koko ajan kysyy ja tuppaa liian lähelle. Kauheaa tässä on se, millaiseksi ihmiseksi olen itseni huomannut. Olen kamala. Mutta en vaan voi sietää sitä ihmistä. Miksi ei voi laittaa niitä liivejä edes?

Alkuperäinen kirjoittaja öhh...;30825076:
voi jumalauta. miksi pitäisi käyttää liivejä?

Koska polvissa roikkuvat letkut on vastenmieliset. Minulle on oikeastaan se ja sama käyttääkö muut liivejä, jos rinnat ei ole todella alhaalla. Laittaisi edes tiukemman paidan tai jotain.

Tämä on ensimmäinen kerta elämässä kun minulle näin käy. Olen kohdannut monen näköisiä ihmisiä, punkkareita, jakkupukunaisia, tekotukkaisia, tekokyntisiä, ruskettuneita, kalpeita, laihoja, lihavia, laittamattomia, likaisia, tyhmiä, älykkäitä, kaikkea on nähty. Tässä naisessa ei ole mitään mitä en ennen olisi nähnyt, mutta nyt ensimmäistä kertaa jonkun ihmisen olemus on käynyt ärsyttämään. Varmasti joku toinen ilman rintaliivejä ei minua ärsyttäisi. Tiedostan että ongelma on minun, eikä kyseisen naisen.

Ärsyttää sekin että hän ei koskaan kuuntele, mutta kyselee.

Oikeastaan kiinnostaisi kuulla, että onko kellekään muulle käynyt näin, että huomaa ärsyyntyvänsä tällä tavalla.

Mulle käy toisinaan noin.
Jotkut vaan niin ottavat aivoon. Ehkä heissä on jotakin samaa, mitä minussa, mitä itsekään en voi itsessäni sietää?!

Tässä minun tapauksessa hänessä ei ole mitään samaa kuin minussa, hän on itseni täydellinen vastakohta.

Joskus ihmiset joissa on paljon samaa kuin minussa, saavat oloni kyllä myös epämukavaksi, mutta se on erilaista.

Ikinä en ole nähnyt polvissa asti roikkuvia rintoja?! Missä te niitä näätte kun aina on jossain aloituksessa pillunkarvoihin kompastujia tai polvitissejä?

Yhteistyössä