ärsyttääkö ketään muuta tää lindexin kopiomeininki??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
äh, kun ei tuo yksi lindex laadultaan oikeesti vastaa edes kymmenesosaa småfolkista :D mut eipä mitään, onneksi edes joku oli mun kanssa vähän ärsyyntynyt :D

Höpöhöpö! Me & i ja noista muista sikakallista uusretromerkeistä on tullut paljon valituksia miten värit haalistuu ja saumat elähtää, vaikka maksavat sikamaisesti.
Mutta ompahan se hienompi vauvajumpassa kehua, miten meidän Jorma-Calevin paita on muuten sitten småfolkilta EIKÄ lindeksiltä ;).

onko teillä oikeesti käyttökokemusta merkeistä? mä silitän kaikki meidän perheen vaatteet, ja en voi sietää marimekon kiertäviä saumoja ja noiden ketjuvaatteiden( lindex,h&m) pesunukkaa, reikiä, purkaumia ja kiertäviä saumoja... me&i, Ej sikke lej yms. kun heität silityslaudalle ja silität, niin ovat kuin uusia :D ei meillä ainakaan ole yhdestäkään me&ista saumat kiertäneet tai nuppaantuneet tai haalistuneet :D

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
No kyllä minä ap:n kanssa olen samaa mieltä, että arvo alkuperäiselle idealle. Tosin vaatteissa ja niiden kuvioissa voi olla välillä vaikea tunnistaa, mikä on suoraa kopiota ja mikä ei. Muoti, kun on "yhteinäistä".

Varsinainen kysymys kuuluukin siis, ketä Småfolk yms kopioivat?
Eivät he keksineet esim. pupujussikuvioita, siitä olen varma :xmas:, joten kenen alkuperäistä ideaa tässä sitten arvostaisi?

niinpä, aina joku on tehnyt kaiken ennen.. onhan småfolkilla paljon 70-luvun kuoseja.. mutta tuo on musta kyllä törkeää, että mahdollisimman pian tehdään täysin vastaava... :( esim ej sikkke lejn pilvikuosi joskus 2 vuotta sitten, sitten meandi ja sitten lindex...

Yhteistyössä