Ärsyttäääää!!!(flunssan varominen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sängyn pohjalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sängyn pohjalla

Vieras
Mua niin raivostuttaa täällä palstalla nämä jutut kun joku kysyy esim. että kannattaako mennä kylään kun siellä porukkaa flunssassa tai pitäskö kieltää kaveria tulemasta poikkeamaan ku on tauti päällä. Sit ihmiset vastaa et HALOO EI SIIHEN RASKAANAKAAN KUOLE, tai jotain hassunhauskaa et joo lopeta vaan hengittäminenki ettei vaan pöpöt tartu...
Mulla kävi sisko kylässä 2 vkoo sitte, eikä voinu ilmottaa et on nuha/yskä/kuume ollu pari pvää päällä..oisin sanonu et ei tarvi tulla. Ei kylläkään ollu kauaa, kahvit juotiin ja lähti menemään, ite pesin käsiä sen jälkeen ku mikäkin vainoharhanen.
Nyt sit itellä 13.(!) pvä tää tauti päällä, antibioottikuurit ja muut ja kyllä ÄRSYTTÄÄ! semmosta se on raskaana, kaikki kestää kauemmin parantua, sano lääkäri.
Menkää ja nuolkaa vaikka niiden flunssasten naamoja mun puolesta mutta mulla on nyt sen verran tukalat oltavat että kehotan kyllä varomaan niitä tartuttajia!

Meillä on osa porukkaa flunssassa, ja kun vietettiin kuopuksen 1v päiviä eilen niin toitotin minkä kerkesin, että tulo omalla vastuulla - meillä on flunsapotilaita... joskaan tää ei oo possunuhaa ;)
Tytön kummit kävivät, muut vieraat tulevat sit jälkijunassa, kunhan saadaan taudit podettua.

meillekkin tuli appivanhemmat tuossa puolitoista kuukautta sitten tartuttamaan taudit. ensin oli potilaina mies ja vauva, nyt minä jo kolmatta viikkoa. kaikki ollaan sairastettu useampi viikko (vauva nyt vasta 4kk). kyllä ketutti että heidän pitikin tulla ja ilman mitään sanomista flunssasta. heidän oma tarve nähdä lapsenlapsi oli suurempi kuin meidän halu pysyä terveenä.

mutta toisaalta, nyt kun itse kolmatta viikkoa tosiaan flunssassa (ekat puolitoista viikkoa kuumeessa, nyt "enää" nuha ja köhä) niin ei tosiaan tee mieli enää olla vaan kotona vauvan kanssa! kyllä me ihan normaalisti ollaan jo ihmisten ilmoilla.

Yhteistyössä