Ärsyttää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mä olen päivät vauvan kanssa ja mies on töissä. Töiden jälkeen hänen täytyy harrastaa ja sen jälkeen käy nukkumaan, 18-19 aikaan. Heräilee 21-22 aikaan kun me käydään nukkumaan. Tulee sitten n. klo 1 nukkumaan. Viikonloppuisin me aloitetaan päivä normaalisti ja edetään meidän päivärytmin mukaan. Mies nukkuu n. klo 12 saakka ja herää kiukkuisena. Me lähdetään vaunulenkille n. klo 13-14 kuten viikollakin. Mulla ja vauvalla on viikonloppuisin sama rytmi kuin arkena (oon huomannut että vauva on levoton jos poiketaan rytmistä). Mies valittaa kun hänen seurassaan vauva vaan itkee koko ajan. Sanoin että vauva näkee isäänsä liian harvoin. Siihen mies tokaisi: "No mä otan sitte loparit töistä!" ja lähti suutuksissaan ulos.

Meillä oli vähän aikaa sama juttu. Mies on luultavasti väsynyt töihinsä. Tuossa on vaikea mitään tehdä, jos toinen ei halua puhua, sillä puhumisella me saatiin asiat taas normaaliksi.
Jos toisesta tulee täysin välinpitämätön teitä kohtaan, niin silloin on syytä vaihtaa miestä.
Kenenkään ei tarvitse kärsiä suhteessa, jossa kaikki jää itselle tehtäväksi ja rakkaus on vain yksisuuntaista.