Ärsyttää tytön 10-v puolesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miumau"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miumau"

Vieras
Oli sopinut parhaan ysttävänsä kanssa että menevät tänään halloweeneilemaan.Tuo ystävä jopa pyysi.Sipivat että tulee meille tänään viideltä ja tyttöni on jo iltapäivästä laittanut itseään halloweenasuun.meikkiin ym.
Nyt kun kaveria ei näy on koittanut soittaa tytölle muttei vastaa .Viestejä laittanut myös monta tuloksetta.
Sääliksi käy tuo tyttö ja nyt ei sitten ole ketään muutakaan jonka kanssa menisi.
sanoin että voi seuraavaksi laittaa viestin tosi ystävyydestä!

jos lapset on keskenään sopineet jotain ja vanhemmilla onkin ollut muita suunnitelmia niin en nyt lähtis mitään kiukuttelu viestiä sille tytölle lähettämään.
ikäväähän tuollainen aina on, mut joskus sitä vaan joutuu pettymään.
reilua olis toki ollut ilmoittaa ettei pääsekkään tulemaan, en mä sitä sano, mut jos ette tiedä miksi se kaveri ei ole päässyt tulemaan niin ei kannata herneitä nenään vetää, ainakaan vielä.

Noi on aina kurjia juttuja :(
Mä muistan aina kun 10-vuotiaana oltiin naapurin 7-vuotiaan kanssa yhdessä ennen palmusunnuntaita askarreltu virpomisvitsoja ja suunniteltu menevämme yhdessä yhdessä virpomaan.
Palmusunnuntain aamuna menin innoissaan hakemaan naapurin tyttöä jonka äiti tuli avaamaan ja sanoi että "Maija" menee toisen kaverin kanssa etkä sinä saa mennä mukaan. Siellä oli kaikki munkin askartelemat vitsat enkä mä sit enää voinut tehdä uusia omia.
Tän "Maijan" äiti oli kyllä muutenkin vähintäänkin omituinen...

Kurja juttu. Ihme tosiaan ettei tämä kaveri ole ilmoittanu mitään ettei tulekkaan! Sen ymmärrän että on voinu este tulla, tai vanhemmat ei päästä tms. Mut ilmoittaa pitäisi silti ehdottomasti.
Meneppä sinä mukaan oikeesti! Pue sinäkin jotain yllesi ja menkää yhdessä jonnekki vaikka syömään tai jotain. Niin minä tekisin jos lapseni minut mukaan huolisi.

Yhteistyössä