ärsyttää sisko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija vonkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija vonkka

Vieras
En edes tiedä mistä alottaisin.

Hän asuu n.30min automatkan päässä meistä. Käydään kylässä ehkä 5krt\ vuodessa + siskon lapsen synttärit. Sisko käy meillä ehkä 1-2krt\v + synttärit (ja silloinkin pitää meidän hakea heidät, muuten ei tuu).
Meille siis saisi tulla useamminkin mutta sisko ei viitsi nähdä vaivaa.

Isoin ärsytyksen aihe: Kun matkustaminen maksaa niin ajattelin tossa viikko sitten kun varasin pari lemmikkiä niin että ei ole iso koukkaus ajaa siskon luo samalla kylään. Laitoin siitä viestiä siskolle ainakin 2 viestiä (jossa oli muutakin)
Sisko kysyi että jos mentäisiin luistelemaan porukalla ja itse vastasin että hyvä idea jos sää on hyvä ja kenttä kunnossa.

No eilen sitten selvisi että eihän me saadakkaan mennä kylään siskolle vaan pitäisi mennä vain luistelemaan ja sitten lähteä pois.

Syy: Kun siskon mies pahoittaa mielensä jos mä meen niille (siskon mies ei ole kotona edes) .

Paras osa on kuitenkin se että syy miksi hänen miehensä pahoittaa mielensä on se että haluaa suojella siskoani minulta koska olen psykoottinen välillä.
uskomatonta puppua. Mitään mt diagnoosia ei ole koskaan ollut.

Ikinä elämässäni en ole ollut psykoottinen.
Siskon mies sen sijaan on ollut suljetulla ja syö tälläkin hetkellä useampia lääkkeitä (en tiedä mutta käsittääkseni hänkään ei ole ollut psykoottinen)

Oma mieheni oli sitä mieltä että tollasten kanssa ei olla missään tekemisissä

Itse haluaisin että lapset näkisivät mutta siskolla kun on 3 v niin eihän lapset voi yksinään tavata.

Olen todella loukkaantunut että sisko pomppii miehen pillin mukaan kun perustelut on tota luokkaa.

Yleensä olen tiskannut siskon luona laittanut pyykkejä jne. Kun itselläni on isommat lapset niin oon yrittäny olla avuksi. Tässä sitten kiitos.

Jokatapauksessa aiemmin kun ollaan näin viestitelty kylä \tapaamis jutuista niin ollaan menty kylään ja sieltä sitten välillä tekemään muuta. Joten Tottakai sanoin lapsillekin aiemmin että mennään kylään tätille ja käydään luistelemassa samalla.

Tosi kiva.

Yhteistyössä