Ärsyttää - silmälasiasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nissen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nissen

Vieras
Tilasin 2 viikkoa sitte elämäni ekat silmälasit. Sanottiin et menee 1,5-2 viikkoa toimituksessa. Äsken soitin ja sanottiin että arvioitu valmistuminen 3.11., mut että toiset lasit on jo täällä. Miks ihmeessä ne ei ilmottanu et menee kauemmin ja et toiset on tullu jos haluun hakea!!!? Silmät sirrillään koitan tiirailla että näkee ja päätä jomottaa. Näistä syistä siis "havahduin" alunperin huomaamaan että jotain vialla silmissä.
Instrumentariumista tilasin kun aattelin et se ois "jotenki parempi" tällaselle vasta-alkajalle joka ei rilleistä mitään tiiä. Ärsyttää vaan!

Tuota, olet siis kärvistellyt ilman laseja aiemmin ja nyt se on muutamasta päivästä kiinni että elämä on pilalla kun ne saat? Just joo.
Ja eikös toisten lasien kohdalla ole toimitusajassa pysytty? Ei ne sieltä erikseen soittele, se pyllyn pesu vaihe oli katsos silloin monta vuotta sitten sinun kohdallasi jo.
Mitäs valittamista tuossa nyt sitten on.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuota:
Tuota, olet siis kärvistellyt ilman laseja aiemmin ja nyt se on muutamasta päivästä kiinni että elämä on pilalla kun ne saat? Just joo.
Ja eikös toisten lasien kohdalla ole toimitusajassa pysytty? Ei ne sieltä erikseen soittele, se pyllyn pesu vaihe oli katsos silloin monta vuotta sitten sinun kohdallasi jo.
Mitäs valittamista tuossa nyt sitten on.

Ei elämä ole pilalla mutta sanontakin kuuluu "odottavan aika on pitkä". Eli heti kun tajusin mistä päänsärky johtuu tilasin välittömästi ajan silmälääkärille ja sieltä suoraan reseptin kans Instruun. Ja kyllä se 2 viikkoakin tuntu pitkältä odotukselta kun tiesi että helpotusta on saatavilla. Että älä sää mulle narise. Itse ne siellä sen toimitusajan sano. Mieluummin sanotaan sit et noin 3viikkoa...mut onhan siinä se vaara et asiakas haluaa kysyä muualtakin...

Aina ei kaikkea voi niin tarkasti arvioida, voi tulla yllättäviä ja juuri siitä kaupasta riippumattomia mutkia matkaan. Minä sain odottaa omia lasejani 2 kk, ne kun olivat menneet kuljetuksessa rikki... eipä sille mitään voinut.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Aina ei kaikkea voi niin tarkasti arvioida, voi tulla yllättäviä ja juuri siitä kaupasta riippumattomia mutkia matkaan. Minä sain odottaa omia lasejani 2 kk, ne kun olivat menneet kuljetuksessa rikki... eipä sille mitään voinut.

No kai ny jotain hyvitystä sait kuitenki?

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:

No kai ny jotain hyvitystä sait kuitenki?

Ei lohjennut, tuossa kun oli muutenkin jo toinen linssi kaupan päälle, niin eivät antaneet.

Outoo. Mä tilasin tuossa loppukesästä kahdet lasit juurikin instrusta ja ne nimenomaan kysy että haluunko ilmotuksen vasta kun MOLEMMAT on saapuneet vai heti kun toiset on. Sillon oli jo tiedossa että toisissa saattaa mennä enemmän aikaa (eri pinnote). Tekstarilla ilmottivat sitten.

Yhteistyössä