Ärsyttää, raskaustesti teosta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "anne"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"anne"

Vieras
Tein pari päivää sitten aamupissasta testin, josta tuli haamu. Eilen ostin uuden testin, joka oli tarkoitus tehdä tänään aamulla, mutta en malttanut odottaa ja tein jo eilen. Oli nega. Koko ajan vatsassa on tunne, että menkat voisi alkaa ja vähän tuhruakin on ollut, kun pyyhkii. Nyt pitäis lähtee ostaa taas uusi testi, että pääsee tästä epätietoisuudesta.

Oliko testit erimerkkisiä? Jos oli niin ensimmäinen taisi olla herkempi? Mulla antoi herkät testit tässä kierrossa haamuja kunnes testasin vähemmän herkällä ja oli jo negaa. Sitten alkoivatkin menkat. Eli oli ilmeisesti vaan kemiallinen raskaus tms.. Samanlaisia vatsatuntemuksia minulla oli ja olin jo varma raskausdesta. Oli sellanen tunne että nyt on tärpännyt =/

No odottele (tiedän, vaikeeta) nyt pari-kolme päivää ja tee uusi testi. Ja se kannattaa tehdä aamupissasta niin saa varmemman tuloksen. Mulla tällähetkellä erittäin pettynyt olo ja päällä olevat menkat pistää vihaksi niin paljon kun kolmatta lasta ollaan toivottu jo yli vuosi =(

[QUOTE="anne";26478983]Pissasin aamupissat äsken purkkiin ja käyn kohta ostamassa testin, en malta odottaa! Tsemppiä teille yritykseen :)[/QUOTE]

Kerro tähän kertjuun sitten et miten kävi =) Me ollaan miehen kanssa päädytty nyt viimepäivien keskustelujen aikana siihen että kolmannen lapsen tekeminen saa jäädä tauolle ja minä palaan ensivuoden alusta töihin. Tällä suunnitelmalla mennään niin kauan kunnes vauvakuume iskee taas rankasti päälle.

[QUOTE="anne";26479003]Mä kerron! Voihan se olla, että jos noin päätitte, niin saattaa tärpätä saman tien ;) Kestikö muiden raskauksien alkaminen kuinka kauan?[/QUOTE]

Ekaa lasta "tehtiin" liki 2vuotta ja toinen sai alkunsa heti ekasta kierrosta kun yrittäminen aloitettiin. En tiedä sitten että missä mättää tälläkertaa. Missään tutkimuksissa ei olla koskaan käyty ja tuskin mennään nytkään. Ollaan sitten vaan onnellisia kahdenlapsen vanhempia jos niikseen käy.

Yhteistyössä