Ärsyttää: raskaana ollessa iho mennyt ihan kamalaksi! MUITA????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toinen raskaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toinen raskaus

Vieras
Odotan nyt toista lastani ja esikoisesta iho oli aivan kaunis, kuultava ja hyvinvoiva. Esikoinen oli poika. Nyt ei tietoa sukupuolesta.

Mutta nyt...ihan kamala. Minun olkapää, olkavarret ja selkä täynnä ikävän näköisiä finnejä ja lisää tulee, kun entiset häviää. Varmasti johtuu hormonitoiminnasta, mutta pelottaa, että jäänkö tälläiseksi näppylänaiseksi sitten loppuelämäksi.

Pelotta jo kesä, kun ei kehtaa pitää avoimia paitoja näiden näppylöinen takia.

Ja näitä näppylöitä ei ole vain muutamia vaan paljon! :( :(

Onko muilla iho käyttäytynyt eri tavalla eri raskauksissa??

Ekasta tytöstä ei ollu mitään iho-oireita ja toisesta tytöstä kuivu iho ihan kokonaan ja finnejä parveili siellä sun täällä. Se oli tossa toisessa lähinnä vaan alkuraskaudessa, joten ei välttämättä tarvii pelätä viä. :) Tsemppiä loppu raskaudelle.

Tuskin tuolla on sukupuolen kanssa mitään tekemistä. Mulla kukki iho esikoisen raskausaikana, oli poika, ja nyt taas toisessa raskaudessa hirveä akne. Onneksi lähti iho parantumaan heti synnytyksen jälkeen, että tuskin jää pysyväksi.

Sehän tässä onkin inhottavaa, kun on hyvä iho ollut aina....Niin nyt on ihan oikeasti kamalaa finniä selkä ja kädet täynnä. Hävettää olla miehen edessä alasti!! Vaikka ei hän välitä.

Mutta toivotaan, että nämä näpyt lähtee tai sitten mä haluan ihonsiirron. Niin.

Naamassa ei ole finnejä edelleenkään, mutta selkä ja kädet ovat ongelma. :(

Jospa sieltä on sitten prinsessa tulossa, joka vie äidin kauneuden raskausajaksi :D

Yhteistyössä