Ärsyttää miesystävän käytös!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmph

Vieras
Olen tapaillut nyt 5 kuukautta yhtä lapsetonta nuorta miestä. mulla 2-vuotias tyttö. Hän on 27 ja hyvässä työssä, tienaa hyvin eikä ikinä rahasta pulaa. Ei varinaisesti vielä seurustella, mutta sovittiin, että ei muita eli vakava suhde tavoitteena. Mä olen tällä hetkellä työtön ja rahasta tekee tosi tiukkaa, ei ole hienoja kouluja jäyty ja aina oon elänyt kädestä suuhun melkein. Treffeillä mies on tarjonnut mulle usein ja lapsellekin tuonut jotain pientä välillä.

Nyt tilanne on se, että lapselle pitäisi saada ostettua välttämättömyyksiä ja mulla ei ole yhtään rahaa, sossun onnettomat tuet meni jo. Mies taas on lähdössä jonnekin ulkomaille huvittelureissulle sukeltelemaan kavereidensa kanssa, kun hänellä ei rahasta ole pulaa. Jotenkin mua alkoi ärsyttää tuo. Olisin ehkä toivonut, että olisi huomioinut mut ja lapsen ja ollut meidän tukena nyt, kun on kaikenlaista ja ehkä tajonnut rahallista apua, kun siitä ei ole pulaa... Ärsyttää vain. Itse olisin itse hänen tilanteessaan tarjoutunut maksamaan lapselle uuden haalarin ja lähtenyt reissuunkin ehkä toiste.

Joo arvaa, mullakin on naapurissa yks mummo jonka kanssa ollaan asuttu samassa talossa jo vuosia, eli siis melkein kuin samaa perhettä siis ollaan. Ja se ei koskaan!! siis koskaaaan anna mulle rahaa tai kutsu syömään tai muutakaan. Aika pihi etten sanoisi.

Ei ole miehen tehtävä elättää teitä!

Minä olen itse kht kotona tyttäreni kanssa seurustelen ja asun miehen kanssa joka ei ole lapseni isä, ja meillä menee jako niin että minä maksan omt ja tytön ruuat yms kulut, hän omansa. Ei tulisi mieleenikään pyytää häntä maksamaan esim tytön ruokia saati sitten vaatteita! Ja hänellä siis paljon paremmat tulot kuin itselläni, ja vakityöpaikka. Asumme minun omistusasunnossani, ja yhtiövastike menee puoliksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo arvaa, mullakin on naapurissa yks mummo jonka kanssa ollaan asuttu samassa talossa jo vuosia, eli siis melkein kuin samaa perhettä siis ollaan. Ja se ei koskaan!! siis koskaaaan anna mulle rahaa tai kutsu syömään tai muutakaan. Aika pihi etten sanoisi.

Paska mummeli! :D

olisit käynyt koulut ja hankkinut kunnos työpaikan ettei tarvi odottaa toisen elättävän sua ja lastasi. hei haloo, ette edes vielä seurustele ja sä odotat tollaista. Meitä on kyllä niin moneen junaan...

Toisaalta ymmärrän, että ärsyttää kun toisella on varaa matkustella ja itsellä rahaa hädin tuskin ruokaan, mutta ei ole miehen velvollisuus elättää aikuista naista ja sen lasta. Varsinkaan, kun ette edes asu yhdessä, niin ei ehkä edes ajattele tilannetta.

27v mies on vielä poika ja varsinkin lapseton niin ei varmaan ihan ymmärrä sun tilannetta. Ja tuossa tilanteessa mä en olettaisi sen miehen kustantavan mun ja lapsen elämää vaikka mies olisi vanhempikin.

Mä en ymmärrä tuollaisia "hyväksikäyttäjiä".

Alkuperäinen kirjoittaja suski:
Alkuperäinen kirjoittaja H:
Ehkä mies vaan ei tajua kuinka tiukilla sinulla on raha-asiat. Miehet kun on vähän huonoja tajuamaan toisten asioita, joutuu monesti rautalangasta vääntämään.

Näin.

Kyllä se jossain vaiheessa oppii :) .

Niin, entä jos pyydät siltä ihan suoraan rahaa lapsen haalariin:)

No voisko vaikka mummot ja papat ostaa lapsellesi puoliksi haalarin? Elä vain mene mieheltä ruinaan rahaa koska ette vielä ole kovin kauaa seurustelleet ja ette asu yhdessä. Missä lapsen isä on, kai hän maksaa lapselle jotain tai saat kelasta?

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
27v mies on vielä poika ja varsinkin lapseton niin ei varmaan ihan ymmärrä sun tilannetta. Ja tuossa tilanteessa mä en olettaisi sen miehen kustantavan mun ja lapsen elämää vaikka mies olisi vanhempikin.

Kyllä 27 vuotias mies ei ole enää poika. Tilannetaju kyllä näyttää puuttuvan häneltä. Ei luulis olevan iso juttu kustantaa pienelle lapselle haalari jos itse on varaa lähteä huvittelemaan ihan ulkomaille asti.

Alkuperäinen kirjoittaja noh mun mielestä:

Kyllä 27 vuotias mies ei ole enää poika. Tilannetaju kyllä näyttää puuttuvan häneltä. Ei luulis olevan iso juttu kustantaa pienelle lapselle haalari jos itse on varaa lähteä huvittelemaan ihan ulkomaille asti.

olis varmasti naapurillakin varaa se maksaa, mutta ei periaatteesta ole miehen tehtävä sitä maksaa, minun mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja mymmeli:
No voisko vaikka mummot ja papat ostaa lapsellesi puoliksi haalarin? Elä vain mene mieheltä ruinaan rahaa koska ette vielä ole kovin kauaa seurustelleet ja ette asu yhdessä. Missä lapsen isä on, kai hän maksaa lapselle jotain tai saat kelasta?

No ei ole niilläkään rahaa ja elarit ja muut meni äkillisiin välttämättömiin menoihin tässä kuussa,nyt ja tilanne huono. Lapsen isä ei juuri ylimääräisiä kustanna, kun ei halua olla tekemisissä ihan hirveästi. En mä ajatellutkaan ruinata miesystävältäni rahaa, mut jotenkin mielessäni toivoin, että olis huomioinut meidät, kun hällä sitä rahaa on!

Alkuperäinen kirjoittaja maksa itse lapsesi haalarit:
Ootko tosissas!!!!!!!!!!!

ISO PEESI.

Ihme jos kyseinen mies jaksaa kovin kauaa apn kaltaista pummia katsella. Tienaisit itse rahasi ilman sossua, mies jonka kanssa et edes seurustele ja vaikka seurustelisitkin, ei ole sinun lompakkosi.

No jollei se mies tiedä että lapsi ois haalaria vailla???? Jos rahoissaan on niin varmasti yhen 50 euroo heittäis haalaria varten.

Voi jessus :o :laugh: Ei se lapsi sen miehen ole!!!

Enpähän taas ihmettele yleistyksiä yh-mammoista :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja maksa itse lapsesi haalarit:
Ootko tosissas!!!!!!!!!!!

ISO PEESI.

Ihme jos kyseinen mies jaksaa kovin kauaa apn kaltaista pummia katsella. Tienaisit itse rahasi ilman sossua, mies jonka kanssa et edes seurustele ja vaikka seurustelisitkin, ei ole sinun lompakkosi.

Mistäs tienaan omat rahani, kun ei ole töitä tarjolla ja pohjana peruskoulu ja lukiota eka vuosi? Tarjoilijan hommia tein vuoden, mutta selkä ei kestä niitä enää. Lisäksi haluan olla lapseni kanssa kotona, minä en noin pientä mihinkään hoitoon laita. Että onko mulla hirveästi mahdollisuuksia?

Ja miten se lapsi nyt keskellä tammikuuta sen uuden haalarin tarttee, eikö ap ole lapselleen vielä ostanut talvihaalaria laisinkaan? Tää ketju on nyt kyllä niin yksinkertainen että tuli ihan paha olo :x

Yhteistyössä