Ärsyttää mies ja ristiäiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rouvaliini

Aktiivinen jäsen
24.09.2007
4 613
0
36
Ens viikolla meillä olis ristiäiset tiedossa ja miehen saamattomuus on alkanu ärsyttää. Vieraslistaan se ei oo sanonu juuta eikä jaata, mun pitää patistaa sitä miettimään nimee, tarjoilut jää automaattisesti mun hoidettavaks ja niin jää kaikki muutkin järjestelyt. Jopa päivämäärän miettimiseen piti mun tehdä alote. Mäki haaveilin siitä et oisin saanu kahvipöytään nimellä ja kastepäivällä varustetut servetit (sellaset painetut) mut taitaa se jäädä kun ei saa aikaseks nimee mietittyy. Enää ois kaks vaihtoehtoo mut sit kun ois aikaa miettii nimee ni sit tulee telkkarista jotain tai väsyttää ja ukon pitää mennä nukkumaan. Ärsyttää niin maan suunnattomasti!

Tossa tilanteessa: tilaa servetit valitsemillasi nimillä!
Jos ei ukko osallistu, hän ei myöskään mistään päätä.
Mahdollisuus (ja kannustus) annettu, jos sitä ei käytä niin se on ukon häpeä se.

No eipä meilläkään mies pahemmin osallistunut koko kinkereihin, mikä taasen oli hyvä juttu! ;) Harva mies jaksaa noihin juhliin paneutua yhtä innolla kuin naiset, toki poikkeuksia varmaan löytyy. Pyydä apua anopilta, äidiltä ja muilta sukulaisilta. Sitä varten ne ovat! ;)

*muoks* nimestä tosin päätettiin miehen kanssa ihan yhteistuumin, juhlat jäi naisväen harteille :)

Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
No eipä meilläkään mies pahemmin osallistunut koko kinkereihin, mikä taasen oli hyvä juttu! ;) Harva mies jaksaa noihin juhliin paneutua yhtä innolla kuin naiset, toki poikkeuksia varmaan löytyy. Pyydä apua anopilta, äidiltä ja muilta sukulaisilta. Sitä varten ne ovat! ;)

no joo... sen viel ymmärrän, mut entäs nimi - luulis sen miestä kiinnostavan?

Äidiltä oon pyytäny apua voileipäkakun verran. Mut kyllä mä olettasin et oman lapsen nimen miettiminen jaksas kiinnostaa edes hiukkasen.

Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:

Äidiltä oon pyytäny apua voileipäkakun verran. Mut kyllä mä olettasin et oman lapsen nimen miettiminen jaksas kiinnostaa edes hiukkasen.

Mä NIIN tiedän mistä sä puhut. Aina vaan ei jaksa jankuttaa, paree ku tekee vaan itte.

Alkuperäinen kirjoittaja kiki:
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:

Mä NIIN tiedän mistä sä puhut. Aina vaan ei jaksa jankuttaa, paree ku tekee vaan itte.

Kiva kuulla et mulla on kohtalotovereita. Ei siinä muuten mitään, mut kaikki kotityötki on mun vastuulla näiden pippaloiden järkkäämisen lisäks.

Mä lykkäsin miehelle lapun käteen, missä oli nimivaihtoehdot etunimeksi. Valkkasi etunimen niistä, ja sanoin, että sun hommasi on keksiä toinen nimi, jos ei sitä tule, niin sit tulkoon vaan yski nimi lapselle. Etten yksin ala kaikkiin hommiin. Ja tulihan se kaksi nimeä tytölle... :xmas:

Yhteistyössä