Ärsyttää miehen sisko!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pessi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pessi

Aktiivinen jäsen
12.06.2007
18 535
1
36
Ollaan oltu miehen kanssa kimpassa kohta 7 vuotta. Hänen pikkusiskonsa (27-v) ei voi sietää mua jostain syystä. Toisen siskon kanssa tullaan juttuun loistavasti.
Tää ääliö-sisko on haukkunut mua ihan uskomattomilla nimityksillä päin naamaakin, en edes halua tietää mitä länkyttää selän takana :|

Meidän poika on 10kk. Tätinsä on nähnyt kerran ristiäisissä.
Enpä viitsinyt lähettää joulukorttia, lahja kuitenkin ostettiin ja jätettiin anopin luokse.

Tänään sitten anoppi soitti ja valitti kuinka XXX oli taas ollut pahoillaan kun ei ollut saanut meiltä joulukorttia... WTF!? Eiköhän ole ihan vapaaehtoista lähettää kortti tai ei? Lahjan sai kuitenkin... Eipä näkynyt meillekään tulevan joulukorttia heiltä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja no huh:
Ihan oikein teit!! Ei korttia tollaselle ja millanen anoppi vielä soittaa perään??

Meillä on kyllä ihan samanlainen.
Itkun kanssa soittaa meille, että nyt toisten lastenlasten synttäreille, nyt teette sitä tai tätä.
Mutta kun ei edes itse vaivaudu meidän lasten synttäreille, eli jotenkin yksipuolista tuo lapsista välittäminen...

Joo ihan uskomatonta itsekeskeisyytä, miten aikuinen ihminen edes kehtaa valittaa tuollaisesta!
Nyt mua kaduttaa että ostettiin se lahjakin.. joutaisi olla ilmankin.
Ja oikeasti ei ole mitään syytä miksi se ihminen v*ttuilee mulle koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika noloa "kannella" äidille tuon ikäinen nainen.. Ihan oikein teit, ei tarvitse joulukorttia. Anoppi voisi opettaa lastaan vähän miten tulisi käyttäytyä.

*muoks* Joo ja uskon että harmittaa se lahjan antaminen tuon jälkeen, niin muakin olis harmittanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Joo ihan uskomatonta itsekeskeisyytä, miten aikuinen ihminen edes kehtaa valittaa tuollaisesta!

Jospa ensi vuonna jätätte senkin välistä pois :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:

Jospa ensi vuonna jätätte senkin välistä pois :whistle:

No ihan varmasti.
Mua ei haittaa yhtään vaikkei ollakaan tekemisissä, mutta mies sentään vähän yrittää..

Ollaan oltu miehen kanssa kimpassa kohta 7 vuotta. Hänen pikkusiskonsa (27-v) ei voi sietää mua jostain syystä. Toisen siskon kanssa tullaan juttuun loistavasti.
Tää ääliö-sisko on haukkunut mua ihan uskomattomilla nimityksillä päin naamaakin, en edes halua tietää mitä länkyttää selän takana :|

Enpä viitsinyt lähettää joulukorttia, lahja kuitenkin ostettiin ja jätettiin anopin luokse.

Tänään sitten anoppi soitti ja valitti kuinka XXX oli taas ollut pahoillaan kun ei ollut saanut meiltä joulukorttia... WTF!? Eiköhän ole ihan vapaaehtoista lähettää kortti tai ei? Lahjan sai kuitenkin... Eipä näkynyt meillekään tulevan joulukorttia heiltä :whistle:

No, hyvänen aika, mikset laittanut korttia siskolle?! Voisit kyllä minun mielestäni mennä vähän itseesi.

Mä en kans tiiä mitä oon ukon siskolle tehny.. Aluksi oltiin ihan kavereita, mut pari vuotta sitten ilmeisesti on tapahtunu jotain mistä en tiiä koska lopetti yhteyden pidon ku seinään!
Oon miettiny et jos anopilta kysyis, mut en kuitenkaan taida viitsiä kun kuitenkin puolustaa tytärtään viimeiseen asti..
Anoppi tässä yks päivä ilmoitti et "tiina" haluaa sit joululahjaks teema-astioita. Sanoin vaan et jaa...
En tod. aio ostaa mitään!
Miestä harmittaa kun siskonsa ei oo tekemisissä meidän kans, on muuten yhden meidän lapsen kummikin vielä.
Toivottavasti saan itteeni jonain päivänä niskasta kiinni ja meen kysymään päin naamaa et mikä mättää.

Alkuperäinen kirjoittaja Annu:

No, hyvänen aika, mikset laittanut korttia siskolle?! Voisit kyllä minun mielestäni mennä vähän itseesi.

Ei sitä kaikille päänaukojille tartte hyvää joulua toivottaa. Niih!

:laugh: :laugh: :laugh:
Siskoko se siellä..?

Minä en vain ymmärrä, miksi tietentahtoen halutaan pahoittaa toisen mieli. Jos kälysi itse on moukka, niin pakkoko sinun on moiseen alentua. ITSE nostaisin kissan pöydälle ja selvittäisin asian. Mutta se onkin minun tyylini.

Mukavaa Joulua kuitenkin!

:laugh: :laugh: :laugh:
Siskoko se siellä..?

Minä en vain ymmärrä, miksi tietentahtoen halutaan pahoittaa toisen mieli. Jos kälysi itse on moukka, niin pakkoko sinun on moiseen alentua. ITSE nostaisin kissan pöydälle ja selvittäisin asian. Mutta se onkin minun tyylini.

Mukavaa Joulua kuitenkin!

Eikä tarvitse toisen sylkykuppina olla vaan siksi että on miehen sisko. Lapsellinen tässä on miehen sisko. Tuollaiseen voisi katkaista välit kokonaan kun ei osaa käyttäytyä.

Yhteistyössä