M
"Miima"
Vieras
Yhdessä asuttu 10 vuotta eli ei ole auttanut sanominen vaan miestä ärsyttää (kuin myös minua) kun aina valitan samasta asiasta. Lähti klo 8 töihin jolloin kylläkin oli jo valoisaa. Mutta jokinaika sitten kun heräsin oli valot päällä: keittiössä 2 lamppua, olkkarissa 2 lamppua, kummassakin vessassa paloi valot ja vaatehuoneessa paloi valot sekä kahvinkeitin päällä. Nyt olen äitiyslomalla mutta jos mieheni lähtee minun jälkeeni töihin ( kuten normaalisti) ovat kaikki valot päällä ja aikaisemmin oli usein kahvinkeitinkin. Ostin muutama vuosi sitten sellaisen mikä sammuu itsestään kun saattoi haista todella palaneelle kun oli ollut pällä sen reilu 8 tuntia ja vain tippa kahvia pohjalla.
Millä ihmeellä saisin päähäni taottua, että on suurempiakin murheita kun päällä olevat valot. Nyt taas valoisalla asia ärsyttää enemmän kun ikkunoistakin tulee paljon valoa, joten yksikin lamppu/ huone riittäisi. Olen varmaan saanut liian kovaa tulipalo valistusta kun varsinin kahvinkeittimen ja pienen yölampun ollessa päällä kokopäivän haisee koko huone sellaiselle kärähtäneelle ja minua pelottaa, että joku kerta vielä sytyttävät palon. Vaikka nyt onneksi on tuo itsestään sammuva kahvinkeitin.
Millä ihmeellä saisin päähäni taottua, että on suurempiakin murheita kun päällä olevat valot. Nyt taas valoisalla asia ärsyttää enemmän kun ikkunoistakin tulee paljon valoa, joten yksikin lamppu/ huone riittäisi. Olen varmaan saanut liian kovaa tulipalo valistusta kun varsinin kahvinkeittimen ja pienen yölampun ollessa päällä kokopäivän haisee koko huone sellaiselle kärähtäneelle ja minua pelottaa, että joku kerta vielä sytyttävät palon. Vaikka nyt onneksi on tuo itsestään sammuva kahvinkeitin.