Ärsyttää kun jotkut eivät anna palautetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Triinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Triinu

Jäsen
21.12.2007
936
0
16
Huutiksessa siis.. itse annan aina palautetta ja harmittaa kun jotkut eivät sitä anna, vaikka kohteet näkyvät omalla etusivulla :headwall: jää sitten semmonen huono maku suuhun, kun ei tiedä onko ostaja ollut tyytyväinen vai ei..vai onko vain niin laiska ettei jaksa paria kertaa näpäyttää tietokoneen hiirtä

Muakin ärsyttää! Mielestäni olen "hyvä myyjä" Oon aina ripeä, myyn laadukasta tavaraa ja pidän hyvin yhteyttä ostajaan/myyjään. Olis kiva saada myös positiivista palautetta.

Olisit ap. iloinen siitä, ettei sulla ole sen suurempia murheita kuin huutiksen palautteet.. :whistle: Tietty nekin on tärkeitä siinä tapauksessa, jos olet ihan aloitteleva myyjä ja ihmisten pitäisi uskaltaa huutaa sinulta..

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Olisit ap. iloinen siitä, ettei sulla ole sen suurempia murheita kuin huutiksen palautteet.. :whistle: Tietty nekin on tärkeitä siinä tapauksessa, jos olet ihan aloitteleva myyjä ja ihmisten pitäisi uskaltaa huutaa sinulta..

Aloittelija olen ja kyllä tämä tosiaan harmittaa. En sanonut etteikö muita ongelmia olisi, mutta eikös tänne kuitenkin saa ilmaista jos joku asia ärsyttää tai vaivaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Triinu:

Aloittelija olen ja kyllä tämä tosiaan harmittaa. En sanonut etteikö muita ongelmia olisi, mutta eikös tänne kuitenkin saa ilmaista jos joku asia ärsyttää tai vaivaa?

Ei saa :kieh: :kieh: :kieh:
Mullakin on ilmeisesti muuten täydellinen elämä kun jaksan moisia pohtia :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja OuNou:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Miten oikeasti joku voi vittuuntua tuollaisesta.

Tuota mäkin ihmettelen ........ kuka hitto niitä palautteita jaksaa lukea........

Mä ainakin luen aina, jos olen jotain ostamassa. Ihan vaan siksi, etten halua hankalista myyjistä lisävaivaa elämääni. Tosin en ole vähään aikaa siellä ostanut enkä myynyt mitään, kun en enää jaksa sitä touhua.

Mutta jos palautteita on edes parikymmentä positiivista, niin sen yleensä pitäisi ostajalle riittää, ellei ihan tosi kallis tavara ole kyseessä.

Onko parempi olla laittamatta palautetta ollenkaan vai neutraali palaute jos en ole tyytyväinen kauppoihin, vaikka on sovittu hinnanalennuksestakin. Vähän pitkin hampain tyydyn lopputulokseen, koska tuotteen lähettäminen takaisin maksaisi mulle taas lisää. Mitä siinä tapauksessa haluaisit että ostaja tekisi?

Kaikki ei aina laita suitsuttavan hyvää palautetta vaan joskus voi olla muutakin sanottavaa. Silloin saattaa olla että palautteen anto jää. Tai sitten ei vaan muista/ehdi/jaksa.

Alkuperäinen kirjoittaja RaiRai:

Mullakin on ilmeisesti muuten täydellinen elämä kun jaksan moisia pohtia :heart:

Onnea sulle myös! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:
Onko parempi olla laittamatta palautetta ollenkaan vai neutraali palaute jos en ole tyytyväinen kauppoihin, vaikka on sovittu hinnanalennuksestakin. Vähän pitkin hampain tyydyn lopputulokseen, koska tuotteen lähettäminen takaisin maksaisi mulle taas lisää. Mitä siinä tapauksessa haluaisit että ostaja tekisi?

Kaikki ei aina laita suitsuttavan hyvää palautetta vaan joskus voi olla muutakin sanottavaa. Silloin saattaa olla että palautteen anto jää. Tai sitten ei vaan muista/ehdi/jaksa.

tässä tapauksessa laittaisin kyllä myyjälle sähköpostia ja sopisin korvauksesta tai mahdollisesta palautuksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja RaiRai:

Onnea sulle myös! :flower:

Kiitos :flower: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:

Mä viimeksi, kun en ollut ihan tyytyväinen, otin yhteyttä myyjään sähköpostilla ja kiitin tuotteesta, mutta mainitsin, ettei mielestäni ollut ihan sama kuin kuvauksessa, mutta perille tuli enkä halua purkaa kauppaa (kun ei kuitenkaan kovin suuri vika), mutta positiivista palautetta en myöskään katso voivani antaa. (En laittanut mitään palautetta. Jos olisi poikennut kuvauksesta vähän enemmän tai myyjä olisi ollut tahallisen huijarin oloinen, olisin laittanut jonkin huonosävyisen palautteen.)

Yhteistyössä