Ärsyttää..Korva/t lukossa tosi usein:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Tällä hetkellä on vähän nuhaa, mut miten nuo, tai etenkin toinen korva menee koko ajan lukkoon? Eikä meinaa lopettaa ollenkaan :/
Muutenkin ollut sitä tinnitysongelmaa melkein vuoden ja nyt vielä tämä :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Voiskohan se liittyä siihen tinnitukseen? Tarkoitan, että voiko se olla yksi tinnituksen "oire"? Vai onks se humina ainoa oire aina?
Varmaan ärsyttävää :/

Tuotakorvan lukkiutumista ei oo aiemmin, ainakaan näin usein ja pitkäkestoisesti ollut tän tinnityksen aikaankaan.

Mulla naksuu ja ratisee toinen korva ja lukkiutuu välillä.
Ilmastointi ongelmaa jos lukittuu.
Eli onko nenä tukossa,allergiaa?Olen käyttänyt nenäsumutetta,Avamys ja se auttanut asiaa niin että hravoin enää menee lukkoon.
Ja tinnitusta täälläkin....
se kamala vaiva.
Aamuyöstä vinkuna kuuluu kovaa ja tuppaa herättämään.

Mulla jäi korvatulehduksesta,huhtikuinen ikävä riesa eikä korva vieläkään ihan ennallaan.

samoin mulla niska todella jumissa,olen hierojalla käynyt kun lääkäri sitä mieltä että tinnitus voi olla niskajumistakin johtuvaa.Syvät lihakset niin lukossa.
Ehkä...

Joo, no miulla on melkein vuoden ollut tuo jatkuva tinnitys, kahdesti oon lääkärissä käyny ja ei näy korvissa kuulemma mitään. Kuulotutkimuksen tekivät, ja alentunut on kuulotaso..oottelen aikaa korvapolille.
Niskat-hartiat on kyl jumissa miullakin, oon kans miettinyt että voisko siinä olla syypäätä..mut voiko se aiheuttaa kummankin korvan tinnityksen?

Tuntuu jo, että päässä on pahempaakin vikaa :/

Tuosta tinnituksesta en tiedä, mutta korvien lukkiutumiseen voisi auttaa se, että käyt terveydenhoitajan luona ja hän tekee sulle korvahuuhtelun. Sit apteekista saa AudiSpray-nimistä suihketta korvien puhdistukseen, joka auttaa ettei vaikku tuki korvakäytävää.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Tuosta tinnituksesta en tiedä, mutta korvien lukkiutumiseen voisi auttaa se, että käyt terveydenhoitajan luona ja hän tekee sulle korvahuuhtelun. Sit apteekista saa AudiSpray-nimistä suihketta korvien puhdistukseen, joka auttaa ettei vaikku tuki korvakäytävää.

Joo, pitää käydä jos ei selkene.

Yhteistyössä