Ärsyttää , koiran uus omistaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kaikilla muilla uusilla kodeilla on normaali yhteydenpito, mutta tää yks turhanpäitten pommittaa, soittaa useamman kerran viikossa, jopa päivässä.

Kyllä jätän vastaamatta kun asia on aina jotain turhaa. Eri juttu laittaa txt että menee kivasti ja soittaa jos on oikeasti asiaa.
Mutta tarttuuko flunssa koiralle jos on tunnin puhelun ainoa oikea kysymys ja sekin järjetön ja loppu aika kerrataan 20 kertaa sama juttu.

Olen kyllä kasvattaja, jolta tarpeen tullessa voi kysyä asioita, ja mielellään otan txt kuulumisia. Mutta en ole mikään uusi ystävä joka on tavoitettavissa 24/7 ja tietoa voi etsiä itsekkin, ei mulla oo aikaa tuntia roikkuu tyhjänpäin puhelimessa.

Tiedän niin hyvin tuollaiset pennun omistajat ettei tosikaan. Jotkut ilmeisesti kuvittelevat että koiransa kasvattajasta tulee heti automattisesti sydänystävä jolla on aikaa ihan koko ajan kuunnella höpöttely-puheluita. Olen itse saanut muutaman tuollaisen ihmisen ruotuun ihan sillä että olen jo puhelun alussa ilmoittanut "mulla on ihan hirveä kiire, kerro nopsaan mikä on ongelmana". Ja sitten kun se löpisijä saa ns. ongelmansa kerrottua vastaan lyhyesti (paitsi jos on ihan oikea ongelma) ja sanon että "heippa, nyt mun on mentävä".
Jaksamista sinulle !

Yhteistyössä