ärsyttää kaveri facebookissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja face
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

face

Vieras
se selailee oikein mun listoja ja pyytää ihmisiä kaveriks..jotku ottavat (jos esim samalla pitäjällä asuneet)

mut 3-4kertaa on multa kysytty et miks toi sun listalla oleva kaveri oli jättänyt mulla kaveripyynnön kun ei olla ikinä ees puhuttu ym..

ärsyttää oisko muilla kans tämmöstä..

Jotkut on tommosii. Anna sen sählää. Kato se facebookkihan edhottaa kavereiksi satunnanvaraisesti kavereiden kavereita, ehkä se ei tajuu, et se ei tarkota sitä, et pitää ihan vierait ihmisii pyytää. :D

Näkeekö jostain mistä se kaveri on bongattu? On minullekin tullut kaveripyyntöjä ihan oudoilta tahoilta, mutta en ole kyllä lähtenyt jäljittämään, kenen listoilla he ovat ja mistä ovat keksineet minua pyytää kaverikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Se on Facebookin tarkoitus. Eli solmitaan sosiaalisia verkostoja.

no mä käytän facebookia kyllä ihan eri tarkotukseen. eli sinne pyydän kavereiksi vaan oikeesti tuttuja ihmisiä, ystäviä ja sukulaisia.

verkoston luomiseen mulla on sitten ihan eri työkalu nimeltä LinkedIn.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näkeekö jostain mistä se kaveri on bongattu? On minullekin tullut kaveripyyntöjä ihan oudoilta tahoilta, mutta en ole kyllä lähtenyt jäljittämään, kenen listoilla he ovat ja mistä ovat keksineet minua pyytää kaverikseen.

ei näe..ja sähän näet sen ihmisen profiilisivun,josta selviää onko teillä yhteisiä ystäviä..tai sitten teet niin kun mä,et laitat viestiä ja kysyt,mistä on sun profiilin bongannu =)

mut nää on niin selviä et ne on mun listasta.. tai jos

to päivänä hyväksyn irmelin kaveriks niin ti iltana se on myös tämän toisen kaveri

tai pe musta tulee hetan kaveri ja illtaan mennessä heta laittaa et toi sun kaveri jätti kaveripyynnön..miks ei olla ikinä nähtykään

ja on pyytäny mun serkkuja mun exäijää..
sitä muka mitä mä hommaan kavereita niin ne jotka hyväksyy myös tän kaverikseen on ihan suht samassa järjestyksessä myös mun kaverin sivulla

Alkuperäinen kirjoittaja face:

to päivänä hyväksyn irmelin kaveriks niin to iltana se on myös tämän toisen kaveri (siis samana iltana)

tai pe musta tulee hetan kaveri ja illtaan mennessä heta laittaa et toi sun kaveri jätti kaveripyynnön..miks ei olla ikinä nähtykään

ja on pyytäny mun serkkuja mun exäijää..varmasti kaikkia jotka mun listassa on

sitä muka mitä mä hommaan kavereita niin ne jotka hyväksyy myös tän kaverikseen on ihan suht samassa järjestyksessä myös mun kaverin sivulla

Alkuperäinen kirjoittaja face:

to päivänä hyväksyn irmelin kaveriks niin ti iltana se on myös tämän toisen kaveri

ja on pyytäny mun serkkuja mun exäijää..

sun kaverit on toopeja jos ne ihan kaikki hyväksyy kavereikseen, mä olen hylänny lukemattomia kaveripyyntöjä, jotka on tullu tutuntutuntutuilta. ei mulla oo niille mitään asiaa

Yhteistyössä