Ärsyttää ja hirvittää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Olin eilen vieraana ja emäntä tarjoili suoraan kasvimaasta nostettuja vihanneksia. Ne oli märkiä, joten luulin niiden olevan puhtaita. Sitten selvisi että emäntä oli ne vain pihan sadevesiämpärissä huljauttanut. Mitään tietoa ei ole, että kuinka kauan se sadevesiämpäri on hellesäissä siinä muhinut ja kuinka paljon siellä on aiemmin pesty multaisia vihanneksia jne. Kuinkahan varmasti nyt sitten saan jonkun listerian, salmonellan tai toksoplasmoosin, raskausviikkoja 37. Ärsyttää ja pelottaa, itse olen noudattanut tarkasti raskausajan ruokasuosituksia, ei tullut mieleenkään, että kukaan tarjoaa raskaana olevalle huolimattomasti pestyjä vihanneksia.

No aika tollo emäntä! Mä en kehtaisi edes ei raskaana olevalle tarjota seisoneessa sadevedessä huljautettuja. Helteillä niissä ämpäreissä muhii vaikka mitkä pöpöt.

Alkuperäinen kirjoittaja yök:
No aika tollo emäntä! Mä en kehtaisi edes ei raskaana olevalle tarjota seisoneessa sadevedessä huljautettuja. Helteillä niissä ämpäreissä muhii vaikka mitkä pöpöt.

Jos se on vaikkapa katkera toisen raskaudesta. Tiedä mitä sellaisten päässä liikkuu. :(

Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:
Ensikerralla voit "vahingossa" huudella ne vihannekset vielä vesijohtovedellä, jos enää siellä kasviksia syöt...

Syötiin ulkona. Emäntä kävi sisälläkin ja ajattelin että siellä huuhtoi, mutta sitten syönnin jälkeen mainitsi, että kätevä kun saa ulkoa suoraan puhtaana pöytään. Nyt on niin syyllinen olo, olisi pitänyt varmistaa itse että on pessyt. Kyseessä kuitenkin ihminen, joka on itsekin ollut raskaana useamman kerran, joten luulisi tietävän, ettei multaisia tai huonosti pestyjä saa syödä. Niin syyllinen olo, jos tästä nyt joku pöpö tulee, kun koko raskauden olen itse ollut huolellinen.

Yhteistyössä