Ärsyttää, huuto.netistä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
Ootteko huomannu ku sielä myydään crocseja? Katoin niitä, niin kaikki kopioita, joita on saanu kaupoista 4,90? siis kopioita, on hieman eri asia kuin aidot crocsit. Nyt myyvät niitä crocseina ja pyytävät 20? tai enemmänkin kun ovat uudet... Ihan hullua huijausta, kaikki ei oo kärryllä mistä tunnistaa aidot!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eiköhä se oo jokasen oma asia mitä tuolla myy. ihme kyylä säkin oot

Harhaanjohtava myynti-ilmoitus, valehtelu, huijaaminen...se on kiellettyä Huutiksessa. Eli ei saa myydä parin euron muovikenkiä ja väittää niiden olevan aitoja Crocseja. Samalla lailla kun ei saa myydä 15 euron Tarjoustalo-haalaria ja väittää sen olevan Ticket tai Reimatec, tai myydä pääsiäismunasta saatua rihkamakorua kultaisena.
Sen kuules kieltää ihan Suomen lakikin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ihme kyylä ;):
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eiköhä se oo jokasen oma asia mitä tuolla myy. ihme kyylä säkin oot

Harhaanjohtava myynti-ilmoitus, valehtelu, huijaaminen...se on kiellettyä Huutiksessa. Eli ei saa myydä parin euron muovikenkiä ja väittää niiden olevan aitoja Crocseja. Samalla lailla kun ei saa myydä 15 euron Tarjoustalo-haalaria ja väittää sen olevan Ticket tai Reimatec, tai myydä pääsiäismunasta saatua rihkamakorua kultaisena.
Sen kuules kieltää ihan Suomen lakikin :)

tuollahan myyjä ite sanoo ettei ole aiot crocsit, joten turhaan täällä valitat. noistahan saa pyytää miten paljon haluaa.

Siis myydäänkö niitä aitoina Crocseina kuten ap kirjoitti, vai "kuin Crocsit"-tyyliin? Jos niitä ei väitetä aidoiksi, niin eihän tuossa ole mitään väärää. Mutta jos niitä väitetään aidoiksi (ap kirjoitti: "myyvät niitä Crocseina" ) niin sehän on ihan selkeästi väärin.
En jaksa käydä kurkkaamassa Huuto.netissä, sori.

Alkuperäinen kirjoittaja Smilodon:
Mulla on nyt ISO aukko sivistyksessä....

Mitä on crocsit? :ashamed: :D

Mielettömän ihanat kengät,minulla käytössä jo toista vuotta enkä luopuisi. Nyt ajattelin ostaa saappaat..pitäisi vain päättää minkä väriset..

www.crocs.fi

Yhteistyössä