ärsyttää facebookissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttävä_äiskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttävä_äiskä

Vieras
ihmiset joita ärsyttää toisten kirjotukset ja kaikki muukin.pitääkö olla facebookissa jos niin ärsyttää??!! eräs kaveriki mulle just sanoi että ärsyttää ku kirjottelen koko ajan omasta muksustani ja kuinka raskaus sujuu ja mitä ollaan tänään tehty ym..noh,mulla on paljon sukulaisia joiden kans vaihdetaan kuulumisia pelkästään facebookin kautta koska asuvat kaukana ja he haluavat tietää mitä kuuluu ja kuinka voidaan ym.sitähän varten facebookki on.ne voi kyllä piilottaa joita ei halua nähdä tai sit ihan vaan poistaa itsensä sieltä facebookista :) kiitos!

Samaa mieltä olen. Jos jotakuta ärsyttää jonkun toisen päivitykset, niin nehän saa parilla klikkauksella piilotettua. Naps vaan! Ei tartte ärsyyntyä!

Vähän samalla tavalla ajattelen esim. omasta pukeutumisestani tai ulkonäöstäni muutenkin. Vaikka mulla on karmeat paksut emäntäpohkeet, niin olen käyttänyt polvimittaisia hameita ja mekkoja. Jos mun paksut pohkeet sattuu jotakuta silmiin, niin katsoo muualle vaan. Tai jos mun ihanat, ylen runsaat, mahamakkarat ällöttää jotakuta biitsillä, niin sama juttu, ei oo pakko katsoa!

Ymmärrän ärsyynnyksen(kin).
Jos päivästä toiseen kertoo vain raskaudestaan ja mitä on muksun kanssa tehnyt, niin onhan se vähän... noh, tylsän kuuloista sellaiselle jolla on elämässään muutakin.
Yleensä nämä samaiset päivittävät näitä "tärkeitä" tietojaan monta kertaa päivässä, koska onhan nyt koko nettiavaruuden tiedettävä kaikki linea negrat, supistukset, neuvolakäynnit, Jessica-Martin päiväunet, ulostukset, mahataudit ja hampaiden tulot.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän jos ärsyttää;22663676:
Ymmärrän ärsyynnyksen(kin).
Jos päivästä toiseen kertoo vain raskaudestaan ja mitä on muksun kanssa tehnyt, niin onhan se vähän... noh, tylsän kuuloista sellaiselle jolla on elämässään muutakin.
Yleensä nämä samaiset päivittävät näitä "tärkeitä" tietojaan monta kertaa päivässä, koska onhan nyt koko nettiavaruuden tiedettävä kaikki linea negrat, supistukset, neuvolakäynnit, Jessica-Martin päiväunet, ulostukset, mahataudit ja hampaiden tulot.

Yhä edelleen, ne statuspäivitykset voi piilottaa, jos niin kovasti ärsyttää :)

Yhä edelleen, ne statuspäivitykset voi piilottaa, jos niin kovasti ärsyttää :)

vaikka ei tykkääkkään lukea jokasta pieruilmoitusta ja mammateen kokeilua, niin olisi silti kiva nähdä ne "oikeet kuulumiset". Enempi tossa ehkä ärsyttää se, että ei herranjestas, onko facebook joku taviksen seiska, kun jollain on esim raskauskuville oma kansio, johon tipahtaa uusi sivuprofiilin kuva joka päivä... viikosta 3 alkaen...

Alkuperäinen kirjoittaja siinä on ehkä se;22663744:
vaikka ei tykkääkkään lukea jokasta pieruilmoitusta ja mammateen kokeilua, niin olisi silti kiva nähdä ne "oikeet kuulumiset". Enempi tossa ehkä ärsyttää se, että ei herranjestas, onko facebook joku taviksen seiska, kun jollain on esim raskauskuville oma kansio, johon tipahtaa uusi sivuprofiilin kuva joka päivä... viikosta 3 alkaen...

:laugh:
Peesi!

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän jos ärsyttää;22663725:
Tietysti voi, mutta kuka niitä sitten lukee... Hukkaan menevät ;)
Lähinnä huvittaa se, kuinka joidenkin on pakko kertoa kaikki päivänkäänteensä fb:ssa. Ei kenenkään taviksen elämä (yleensä raskaana olevat kotiäidit) nyt NIIN mielenkiintoista ole :D

Itse olen sitä mieltä, että kenenkään elämä ei ole niin mielenkiintoista, että sen käänteitä tarvitsisi facebookiin päivittää ylipäänsä ollenkaan. Turha juttu koko naamakirja.

mua nauratti eräs facebook kaveri, joka manaili yhtenä päivänä statuksessaan juurikin noita lapsiaiheisia päivityksiä, itse tuo kaveri postaa 2-3kertaa päivässä rakkaiden karvaturriensa tekemisiä, "voi kun nöpö oli niin iqu lenkillä..." yms.

eli voihan sitä sitten miettiä onko ne omat päivitykset niin spesiaaleja, että varmasti kaikki muut niitä jaksaa lueskella.

Minulle ystävä avautui, kun hän kuulemma haluaisi lukea päivityksiä minun elämästäni, ei lasten.
No kahden viikon aikana olen tehnyt viisi päivitystä:
- Jeps, sainhan minäkin sitten sen silmätulehduksen lapsilta. Lapset jo onneksi terveempiä.
- Tänään koko porukka pulkkamäkeen. Muita?
- Vähänkö luksusta, tänään kampaaja (ja myöhemmin kavereiden vaatimuksesta liitin kuvia uudesta kampauksesta ja taisi jossain kuvassa vilahtaa lapsikin)
- Shoppailin lelukaupassa, monta lelu(kassi)a kannoin kotiin. Ihanaa kaikki lasten lahjat hankittu!
- Väsy, yö meni lasten hulinoidessa...

Minä nyt satun olemaan tällä hetkellä kotona lasten kanssa ja arkeeni kuuluu isona osana (yllätys, yllätys) lapset. Jos tuota lapsetonta bilehile kaveriani päivitykset ärsyttää, niin miksi niitä lukee? Jotenkin vain alkoi itseäni ärsyttämään, että hän nyt vaatii minua sensuroimaan kaikki jutut joissa mainitaan ohimennenkin lapset. Taidan vain muutta asetuksista siten, ettei kyseinen kaveri enää näe päivityksiäni...

itseäni ärsyttää myös se, jos päivitykset on luokkaa "ei vittu nyt ei hyvin mee", ja jos joku kysyy että mikä nyt on, niin "no en mä nyt täällä voi sanoa". Tai sitte päivityksenä pelkkä "diipadaapa", tai "ei morjens" jne.

Numero 13 jo kommentoikin, että onko ne omatkaa päivitykset niin jänniä. Ite olen miettinyt samaa, ja teen päivityksen max 2 kertaa viikossa, luulisi ettei sillä tiheydellä hirveesti ehdi muita ärsyttää. Tosin ite suhtaudun naamakirjaan eri tavalla, mulle se on lähinnä blogin korvike, koska en ole opetellut tekemään ns oikeita kotisivuja. Mulla on käsitöiden kuvia ja semmoisia, ja oikeastaan kaveritkin aika saman henkisiä. Että tykkäillään toistemme kuvista ja muutamaan kertaan viikossa päivitetään tärkeimmät kuulumiset, jos jotain mainittavaa on sattunu.

Yhteistyössä