Ärsyttää, ärsyttäiskö teitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks vitutettu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yks vitutettu

Vieras
Mun kaveri kävi lainaamassa multa vaatteita. Ok, ei siinä mitään muuta kuin se, että vois tietty ostaa omiakin, ei mullakaan oo varaa ostella ku muutama riepu vuodessa.

Mutta. Tää on synnyttäny alle kuukausi sitten, ja on vielä, no, siis tukevammassa kunnossa kuin ennen raskautta. Mut haluaa selkeästi huojentaa oloaan siitä, että on nyt samoissa mitoissa ku minä, vaikka on just synnyttäny ja minä sitä vastoin oon tiputtanu viime aikoina 6 kg. Ja silti mahtuu mun vaatteisiin. Ihkuuuuuuuu.

Eikä tää ollu eka kerta, ku vihjailee tollee ärsyttävästi. Annoin joku aika sitte pois vaatteita, joita oon käyttäny ennen lapsia ja jotain 10 kg sitten. Hän oli leikisti näreenä ja oli, että vitsi ku olisit antanu mulle, ku mä en mahdu mihinkään omiini. Me vaan ollaan eri muotista veistettyjä!

Sit sen oli viel pakko mennä tonne yläkertaa sovittamaan, ku en ollu ite vieressä vaan olin ulkona heidän ja meidän lasten kanssa odottamassa. Kyyläs tietty samalla, että miten siistiä siellä on. Tiedän, että juttelevat yhden toisen, yhteisen tuttumme kanssa, millaista siivoa kenenkin kotona.

Grrr....

Molemmat ärsyttää. Etenkin se vieno ja piilotettu vittuilu, siis painosta. Mut toi röyhkeys. Pyys mut vielä kahvia keittämään ristiäisiin ja sitten hoitamaan heidän lapsiaan ku menevät vauvan kanssa neuvolaan. Eräiden röyhkeydellä ei vaan oo rajoja.

Oon vaan niin kiltti ja yritän pitää yllä sopua mut tyyppi ei vaan tajua, että ollaan ite sellaista väkeä, että huonosti pyydetään koskaan mitään, joten suht ykspuolista on ollut avunanto. Aina on jotain pyytämässä. Enkä oo ainoa. Aika taitavasti osaa hyödyntää muitakin lähipiirissään.

Mut eihän se oo tyhmä joka kysyy/pyytää vaan se joka antaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Molemmat ärsyttää. Etenkin se vieno ja piilotettu vittuilu, siis painosta. Mut toi röyhkeys. Pyys mut vielä kahvia keittämään ristiäisiin ja sitten hoitamaan heidän lapsiaan ku menevät vauvan kanssa neuvolaan. Eräiden röyhkeydellä ei vaan oo rajoja.

Oon vaan niin kiltti ja yritän pitää yllä sopua mut tyyppi ei vaan tajua, että ollaan ite sellaista väkeä, että huonosti pyydetään koskaan mitään, joten suht ykspuolista on ollut avunanto. Aina on jotain pyytämässä. Enkä oo ainoa. Aika taitavasti osaa hyödyntää muitakin lähipiirissään.

Mut eihän se oo tyhmä joka kysyy/pyytää vaan se joka antaa...

jos se on oikeesti sun kaveri, niin sillon sille pitää voida sanoa jos ärsyttää...miks olla väleissä jonku kanssa joka noin riepoo?

No en mä nyt tästä (kään) laita välejä poikki, kunhan marmatan. Mietin ja siksi kysyin, että oonko yliherkkä vai ärsyttäiskö teitäkin.

Ja toi liinatukka on mustakin vähän outo iteee.... :/

Yhteistyössä