Arrrrrgghh, mulla nousee savu korvista!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Siis oikeasti: olin äsken koirien ja jätkän kanssa tossa pihassa ja kuuntelin kun joku noin 11 v poika huuteli kahden saman ikäisen kaverinsa kanssa tossa pyöriessään pitkin katuja: anna p*llua, anna p*llua!!

Siis sanonko mä mitä mä ajattelen tollasesta??!! Mistä hitosta tollasia sikiää?? Tässä meidän talon kohdalla ei enää huudellut, mä oisin kyllä ärähtänyt ja lujaa: sen sijaan alko lällätteleen koirille (ei huomanneet mua) ja siitä kyllä kävin karjasemassa. V mitä pentuja!! |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Mistä hitosta tollasia sikiää?Olisko niistä idiooteista vanhemmista?

Mä en ihan oikeasti halua uskoa, että kukaan vanhempi puhuu pillusta 11 vuotiaan tai pienemmän lapsensa kuullen. Ihan oikeasti. Mä tiedän että sellasia on, mutta mä en halua uskoa sitä. :/

olin kattoo kerran kuusvuotiasta, ja naapurin PIENEMPI likka huuteli aidan yli todella rumia asioita tälle ketä olin kattoos. sitten ne sieltä toiselta pihalta rupes nakkelee omenoita ni huusin että lopettakaa. säikähtivät ja lähtivät karkuun. ihmeteltiin 10 vuotiaan kanssa siinä että johan on lapset jääneet koulutusta vaille. ja vanhemmat siinä pihallakin oikeen pyöri..

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Mä en ihan oikeasti halua uskoa, että kukaan vanhempi puhuu pillusta 11 vuotiaan tai pienemmän lapsensa kuullen. Ihan oikeasti. Mä tiedän että sellasia on, mutta mä en halua uskoa sitä. :/

puhutaan ja kiroillaan lasten kuullen vaikka mitä... parasta uskoa vaan... valitettavasti itselläkin välillä lentää r-päät ym. vihaisena, yritän putsata puheitani lasten kuullen... aina ei onnistu..

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

puhutaan ja kiroillaan lasten kuullen vaikka mitä... parasta uskoa vaan... valitettavasti itselläkin välillä lentää r-päät ym. vihaisena, yritän putsata puheitani lasten kuullen... aina ei onnistu..

Mä oon onnistunut siinä aika hyvin, tosin käytän korvaavia sanoja kyllä runsain mitoin. Kuten voihan kettu, hapero korvasieni, ai hiivatti!! Mitä nyt mieleen juolahtaa siinä tilanteessa. Mutta oikeasti että pillu? Jotenkin se kiroilukaan ei iske korviin yhtä ikävästi, kuin tuollainen sana.

Yhteistyössä