Arrgh

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Millon tää vauva oikeen syntyy!
Jo yli viikon menty lasketun ajan :(
Oon kokoajan yrittäny touhuta nytkin kämppä kiiltää.

Tuntuu ettei tuolla masussa ehkä ookkaan ketään?!

...
Tiedän tunteen... mulla meni aikoinaan 2 viikkoa yliajan (pahin helle kausi) vaikka kaikki konstit kokeiltiin moneen kertaan.... :)

Ei muuta kun tsemppiä, kyllä se sieltä tulee (ei lohduttanut mua ollenkaan kun kaikki taputteli olalle silloin...) ihan varmasti... Jokaisessa päivässä tuntuu vähintään olevan 48 tuntia.

vieras
Juu ei auta siivous, seksi, sauna eikä monen tunnin kävelylenkit!
Missään ei tunnu, ei pientäkään supistusta... :S

Ärsyttävää kun puhelin soi kokoajan ja kaikki kyselee "no joko",
facebookissakaan jaksa enää käydä kun pomppaa keskustelua kokoajan.
Miksei ihmiset ymmärrä että enköhän mä sit ilmota.

rohdot
ei kande yrittää, kuulemma papaijan siemenillä, rooibos teellä ja peukalon tyven hieronnalla saa aikaan supistukset. Tuttavani sai 2 vko yliajalla melkoiset supistukset aikaan tod näk juuri tuolla peukalohieronnalla. Eipäs siinä sitten muuta kuin hätäsektioon koska vauvan sydänäänet katosivat supistusten ajaksi, synnytys ei käynnistynyt. Lääkäri nyt ei varmuudella taannut että oma akupunktio aiheutti supistukset, piti sitä mahdollisena. Mutta ei kannata yrittää- rohtoja siis. Lapsi tulee kun on valmis =)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja rohdot:
ei kande yrittää, kuulemma papaijan siemenillä, rooibos teellä ja peukalon tyven hieronnalla saa aikaan supistukset. Tuttavani sai 2 vko yliajalla melkoiset supistukset aikaan tod näk juuri tuolla peukalohieronnalla. Eipäs siinä sitten muuta kuin hätäsektioon koska vauvan sydänäänet katosivat supistusten ajaksi, synnytys ei käynnistynyt. Lääkäri nyt ei varmuudella taannut että oma akupunktio aiheutti supistukset, piti sitä mahdollisena. Mutta ei kannata yrittää- rohtoja siis. Lapsi tulee kun on valmis =)
Juu en kyllä lähtis muutenkaan tollasta kokeilemaan.
Saa toi kolmen S:n sääntö riittää :)

Yhteistyössä