armeijaan taas uusia äitien lellikkejä/"uus avuttomia"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja isänmaan Toivo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

isänmaan Toivo

Vieras
ei siis kaikki tietenkään, mut pisti tänään taas miettiin että kuinka ne muutamat oikeasti reppanat siellä pärjää ja miksi ei mennä sivariin jos kerta ei kantti kestä... Suomen armeija on kuitenkin aika helppo verrattuna esim. itä-naapuriin tai johonki tonne arabi maihin.

se miksi tää mietityttää on se kun tuossa pari vuotta sitten eräs äiti soitti yhteen varuskuntaan suutuksissaan että: armeijassa piti olla rauhallinen aloitus ja kun hänen poikansa joutui jo ekana aamuna petaamaan petinsä!!!!!

öööö... voihan se olla liian rankkaa joillekkin joutua jo todella ekana aamuna petaamaan oman petinsä :)

on meillä kunnon sotilaitakin, eli en tarkoita todellakaan kaikkia, mut juuri niitä keille ehkä se sivari vois olla parempi vaihtoehto... eikös jo toi et ÄITI soittelee täysikäisen asioita tuolleen ni ole jotenki noloakin???

Kaverin silloinen poikaystävä ano lykkäystä kun "siellä oli niin hirveitä alikessuja että ne pakotti pitämään tavarat järjestyksessä ja petaamaan petin eikä aamullakaan saanut nukkua" :laugh:

Ano kylläkin ite sen lykkäyksensä, en muista enää mikä oli "virallinen" syy mutta oli lähemmäs 30-vuotias kun armeijan viimein loppuun suoritti ja tuskin siellä silloinkaan sai tavarat olla hyrskyn myrskyn..

kyllä, ja oli kyllä äiti raivoissan!!! et jotenkin vain koko homma huvittava, että ei edes vaan se et joutunut petaamaan, mut sitten vielä itketään äitille ja ÄITI soittaa varuskuntaan...

Mä muistan ton kalsariskandaalin :laugh: poika ei ollu hoksannu kahden viikon metsäleirillä vaihtaa kalsareita vaan oli helteessä hauduttanu munaansa siellä hikisissä kalsareissa niin äippähän se suuttui :D

Mun siskoni soitti poikansa ollessa intissä tutulle kansanedustajalle kun hän oli jotain juttua kuullut minkälaista siellä oli.... :o :ashamed:

Onneksi mun poikani kesti ajan kuin mies ja pääsi viime perjantaina pois kiitettävin arvosanoin, korpraalina. Ei olis tullut mieleenikään sekaantua armeijajuttuihin.

Alkuperäinen kirjoittaja isänmaan Toivo:
eikös jo toi et ÄITI soittelee täysikäisen asioita tuolleen ni ole jotenki noloakin???

Onhan se mahdollista että se on noloa sille miehellekin että äiti soittelee. On niitä hysteerisiä mammoja aikuisilla miehilläkin, eikä se mies välttämättä edes halua että mami soittelee varuskuntaan :D

Mun miehen äiti tässä taannoin soitti mulle että olenko huomannut tuolla miehelläni rakkoa varpaiden välissä :D Että pitäiskö mun putsata sitä jollain tai laittaa laastaria :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mun miehen äiti tässä taannoin soitti mulle että olenko huomannut tuolla miehelläni rakkoa varpaiden välissä :D Että pitäiskö mun putsata sitä jollain tai laittaa laastaria :laugh:

Mulle on kans joku mummo tai vastaava joskus vuosia sitten koittanu sanoa, että kyllähän se pitää miehelle kahvi keittää, kun mies pyytää ja että tarviihan sun miehellesi ruokaa tehdä.

Mä kun olen sitä mieltä, että jos aikuinen mies ei itse saa kahvia aikaiseksi, kun mielensä sitä tekee, eikä ruokaa löydä kaapista ja osaa pistää pannulle, kun nälkä iskee, niin sitten saa kuolla nälkäänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Totuuden torvi:
Näitä "miehiä" sitten otetaan avio / avo miehiksi .
Täällä sitten valitellaan kun mikään ei suju .

Joo, minä kans ihmettelen että monenlaisten vätysten kanssa sitä tenavia pusketaan. Enkä nyt pelkästään tarkota armeijajuttuja vaan yleensä ukkoja joiden käytöksestä jaksetaan JATKUVASTI valittaa.

Jättäs ne muksut tekemättä niin olis nuokin ukot katoavaa kansanperinnettä. Suurella todennäköisyydellä omena ei kauas puusta putoa ja pojista tulee sitten samanlaisia...

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:

Mulle on kans joku mummo tai vastaava joskus vuosia sitten koittanu sanoa, että kyllähän se pitää miehelle kahvi keittää, kun mies pyytää ja että tarviihan sun miehellesi ruokaa tehdä.

Mä kun olen sitä mieltä, että jos aikuinen mies ei itse saa kahvia aikaiseksi, kun mielensä sitä tekee, eikä ruokaa löydä kaapista ja osaa pistää pannulle, kun nälkä iskee, niin sitten saa kuolla nälkäänsä.

Samaa mieltä! Mun äiti usein sanoo että "laitas nyt K:lle jotain aamupalaa je kahvit kuppiin". No, minä oon sitä mieltä että joskus voin laittaakin valmiiksi, erityistilanteessa tai hemmotellakseni herkkuaamiaisella, mutta jos tosiaan ei aikuinen, terve mies osaa ite ottaa aamupalaa niin kuolkoon nälkään.

Voi että mulla alkaa nyt ottaa kupolista nää nykyajan nuoret "miehet" |O

Siis oikeesti tuollaisia vellihousuja :o No onhan se tiedetty...Mutta jos tänne tulis oikeesti sota, niin huonosti kävis.

(Älkä musta välittäkö, mullon huono aika kuukaudesta) :ashamed: :snotty:

Mä tiiän yhen äidin, joka soitti armeijalle, että hänen poikaa ei saa pitää leirillä teltassa pakkasessa. Se on kuulemma ihan laissa säädetty kielletyksi ja hän soittaa kyllä poliisit, jos poika sielä joutuu olemaan. Arvatkaa, saiko kloppi kuulla asiasta...

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Voi että mulla alkaa nyt ottaa kupolista nää nykyajan nuoret "miehet" |O

Siis oikeesti tuollaisia vellihousuja :o No onhan se tiedetty...Mutta jos tänne tulis oikeesti sota, niin huonosti kävis.

(Älkä musta välittäkö, mullon huono aika kuukaudesta) :ashamed: :snotty:

Mun esikoinen sanoi että jos syttyis sota he eivät tarvitsisi vessoja ollenkaan, heillä olis löysät housuissa.......

:whistle:

Pakko näyttää tää ketju mun miehelle, se on armeija hullu, kaikki sivarit se haukkuu maan rakoon ja jos mä kuulema soittelen Jimin perään armeijaan, ottaa puhelimen pois :D Uhkasin meinaan saatella portille ja mennä huonossa tapauksessa pelastaan poikani pakkasesta ;)

Olipa kiva kesä poika sai tehdä kaiken niinkö tykkäs.Tiesi ettei armeijas oo äitiä! No kaikki suju hyvin ko en tehnyt mitään,söi joi ja pinkkas vaatteet
mut sänky tuli hiukka kehnosti laitettua! Luullakseni huomenna paremmin!
Tulipa opeteltua jo kotona!

ei mut siis oikeesti, miks mennä jos ei kykene.. nolata ittesä ja luovuttaa sit jossai vaihees jollai syyllä... kyl sinne menijöitä ois vaikka noi tommoset karsittas... oishan se kiva jos sit siel ees niist kasvas miehii, mut kaikista ei. jos mun poika soittas ja valittas ku joutuu sängyn petaa ni sanosin et vietäppä lomasiki siel et varmasti opit :)

Yhteistyössä