arka aihe, olen pohtinut tätä jo vuosia..onko kellään muulla samaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noharmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

noharmaa

Vieras
eli kipu

mutta ei kipu ihan missä tahansa vaan alapäässä klitoriksen kohdalla.

ei ole koko ajan kipua vaan silloin kun sinne koskee jollain, esim alapesut, alushousut, suuseksi jne.

enpä ole netistäkään löytänyt muuta kun kerran ms-taudin oireita lukiessani että joillakin ms-tautia sairastavilla on tuntohermoissa niin paljon "yliherkkyyttä" että kosketuskin tuntuu kipuna.

no, muita oireita minulla ei ko.sairaudesta ole ja tämäkin ongelma on ollut lapsesta saakka joten en nyt kovin vakavasti ala epäillä mitään erinäistä sairauttakaan...

onko ketään kohtalotovereita? vai tuntuuko kaikilla muilla klitan kohdilla ainoastaan hyvän olon/neutraalin tunne..

miksi sitä niin helppotuisi jos tietäisi ettei ole yksin :( en toki haluaisi kenellekään muulle tätä samaa "pistosta" aina kun koskee sinne..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tästä tuli muuten ohjelma telkusta kerran, siinä oli naisia joilla tämä vaiva ja ihan lääkärissä tutkituttivat. mutta harmi etten muista tarkempaa.

minä katsoin sen dokumentin. muistaakseni lopputulos että selittämätön vaiva?

Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:
Mulla on ollut synnytyksen jälkeen :( Välillä enempi ja välillä vähempi. Todella toivon ja odotan, että menee itsekseen ohi.

liittyykö sinulla johonkin leikkausarpeen tms? minulla on ollut tämä aina. olen ihan syntynyt tälläiseksi...ja tottunutkin.

Tuskin se sulla ms.tautia on... mutta ehkä sulla vaan on tavallista herkemmät paikat. Hoida hellästi alapäätä, voisit suihkauttaa sinne säännöllisesti limakalvoja hoitavaa öljyä. Vahvistaisi limakalvoja ja varmaan myös auttaisi, ettei hankaisi. Ja et varmaan käytä stringejä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla on ollut synnytyksen jälkeen :( Välillä enempi ja välillä vähempi. Todella toivon ja odotan, että menee itsekseen ohi.

liittyykö sinulla johonkin leikkausarpeen tms? minulla on ollut tämä aina. olen ihan syntynyt tälläiseksi...ja tottunutkin.

Ihan oli normaali alatiesynnytys toukokuun alussa. En edes revennyt yhtään. Mutta en suostu tottumaan tähän |O, jos ei mene ohi parissa kuukaudessa, menen lääkääriin. Ja kyllä sunkin kannattaisi kysyä, josko asialle voisi jotain tehdä, menetät todella paljon.
:hug:

Ihan oli normaali alatiesynnytys toukokuun alussa. En edes revennyt yhtään. Mutta en suostu tottumaan tähän |O, jos ei mene ohi parissa kuukaudessa, menen lääkääriin. Ja kyllä sunkin kannattaisi kysyä, josko asialle voisi jotain tehdä, menetät todella paljon.

huoh. ei ollut montaa kohtalontoveria. nyt aion painaa sinut mieleeni ja ehkä joskus mustana kirjoittaa ja kysyä kävitkö lääkärissä ja mitä siellä sanottiin =)

Hei, mullla on nykyään joskus rakastelun jälkeen montakin päivää kipeä ja arka. Mutta ei sillälailla että olisi koko ajan. Ennen mulla ei ole ollut tällaista, mutta luulen että se liittyy ikään ja siihen että limaklvot eivät enää ole niin paksut.

huoh. ei ollut montaa kohtalontoveria. nyt aion painaa sinut mieleeni ja ehkä joskus mustana kirjoittaa ja kysyä kävitkö lääkärissä ja mitä siellä sanottiin =)

Juu saa kysellä perään :wave:
Eikähän sitä tiedä, jos joku vielä jotain sanoisi.

Yhteistyössä