ARGH!!

Juon Kahvini Miten Sattuu

Aktiivinen jäsen
04.07.2004
1 294
0
36
Oulu
Siis mulla lähtee niin järki ton meidän vuokranantajan kanssa |O |O |O Asutaan kerrostalon päätykämpässä (ylänurkka, joskus 70-luvulla rakennettu talo, viime talvena rempattu) ja täällä jäätyy. Taloyhtiössä väännetään lämmöt aina minimiin kun vähänkin ilma kylmenee (kuten esim. nyt on ollut viikon nollassa tai pari astetta pakkasta) ja meillä on max. 20 astetta lämmintä sisällä. Kuolen.

Kun mä valmistun niin en enää ikinäkoskaanmilloinkaan kärsi yhdessäkään p*skaisessa vuokraloukossa päivääkään. Tästäkin joutuu maksamaan 700e/kk ja palvelu on huonompaa kuin missään asunnossa ikinä. Ja tätä vuokranantajaa en tuu kellekkään suosittelemaan ikinä. Käytävätkin siivotaan kerran kuussa jos jaksetaan ja roskikset tyhennetään sitten kun niitä pusseja on jo katos täynnä. Uskomatonta.

Ja ihmettelijöille, asutaan tässä toistaiseksi kahdesta syystä:

1. Opiskelen, ei ole varaa eikä halua ottaa vielä velkaa.

2. Mulla on tästä n. 5min kävelymatka yliopistolle ja tytön tarha on naapurissa eli ei kannata alkaa muuttorumbaan vuokra-asunnosta toiseen, kun ei oo takuita et uusikaan vuokranantaja olis edellistä parempi.

Kiitos. Lähden lämmittelemään käsiä vesihanan alla et voi alkaa taas kirjoittamaan muistiinpanoja kun kohme hellittää :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Emppuliira:
Siis mulla lähtee niin järki ton meidän vuokranantajan kanssa |O |O |O Asutaan kerrostalon päätykämpässä (ylänurkka, joskus 70-luvulla rakennettu talo, viime talvena rempattu) ja täällä jäätyy. Taloyhtiössä väännetään lämmöt aina minimiin kun vähänkin ilma kylmenee (kuten esim. nyt on ollut viikon nollassa tai pari astetta pakkasta) ja meillä on max. 20 astetta lämmintä sisällä. Kuolen.

Kun mä valmistun niin en enää ikinäkoskaanmilloinkaan kärsi yhdessäkään p*skaisessa vuokraloukossa päivääkään. Tästäkin joutuu maksamaan 700e/kk ja palvelu on huonompaa kuin missään asunnossa ikinä. Ja tätä vuokranantajaa en tuu kellekkään suosittelemaan ikinä. Käytävätkin siivotaan kerran kuussa jos jaksetaan ja roskikset tyhennetään sitten kun niitä pusseja on jo katos täynnä. Uskomatonta.

Ja ihmettelijöille, asutaan tässä toistaiseksi kahdesta syystä:

1. Opiskelen, ei ole varaa eikä halua ottaa vielä velkaa.

2. Mulla on tästä n. 5min kävelymatka yliopistolle ja tytön tarha on naapurissa eli ei kannata alkaa muuttorumbaan vuokra-asunnosta toiseen, kun ei oo takuita et uusikaan vuokranantaja olis edellistä parempi.

Kiitos. Lähden lämmittelemään käsiä vesihanan alla et voi alkaa taas kirjoittamaan muistiinpanoja kun kohme hellittää :kieh:

Ei ole varaa ottaa velkaa, mutta on varaa maksaa 700 euroa vuokraa..

Heh, oletko TYHMÄ? tuolla summalla lyhentäisi omaa asuntoa jo hienosti...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ole varaa ottaa velkaa, mutta on varaa maksaa 700 euroa vuokraa..

Heh, oletko TYHMÄ? tuolla summalla lyhentäisi omaa asuntoa jo hienosti...

Voi rakas vieras, en ole tyhmä enkä etenkään tyhmänrohkea. Koska opiskelen minulla ei ole vakituista työpaikkaa. Myöskin mieheni toimii vielä määräaikaisena opettajana koska ei voi saada virkaa ennen kuin valmistuu.

Oletko kuullut yleisestä asumistukijärjestelmästä? Suosittelen perehtymään. Samoin kannattaa myös paneutua esimerkiksi peruskoulun matematiikkaan sen tyyppisissä sanallisissa tehtävissä kuin "Miten käy Matin ja Maijan kun asuntolainan lyhennys on 700e/kk ja Matin tulot tippuvat töiden loppumisen vuoksi 1200e/kk. Eikä pappa tai KELA betalar."

Tämän pohjalta samaa voisi kysyä sinulta, että etkö vain tajua?