Argh yksinhuoltajan arki..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mardiss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mardiss

Vieras
..vielä menee, mut nää lomat on ihan kauheita! Tai tylsää kun mitään kerhoja ei ole, mihinkään reissuun ei vielä pienen taaperon kanssa voi mennä (tai siis menisin jos olis jotain "järkeä", on jotenkin kamalan hankalaa) ja lapsettomat kaverit ei lomaansa uhraa kun voi bailata ja lapselliset kaverit taas lomailee perheensä kanssa..

Yleistä hapatusta siis tylsyydestä, vielä kun nää pakkasetkin niin toi ulkoilu on minimissä. Miten muut hoitaa loma-ajan tylsyyden? Tai pakkasajan tylsyyden :D

No mä vaan toivoin silloin aikanaan, että se loma menis mahdollisimman nopeasti ohi. :p Että mua ärsytti kun piti olla lomia kerhoista. :D Sitten kun lapset oli jo yli 2v ja 3v, aloin jonkun verran matkustella heidän kanssaan lomilla. :) Sitä vaan ensin ajatteli, että se on jotenkin vaikeaa, mutta oikeasti se meni sitten ihan hyvin. :)

Nyt kun opiskelen, niin nautin suunnattomasti lomastani. :heart: Vaikkei nyt päästäkään mihinkään lapsien yskän takia, niin on ihanaa vaan olla kotona. :heart:

Pikkasen vetää tylsäks täälläkin :)
Tyttö kohta 2v.ja varmaan jonkinlaista reissua pitäs meiänkin suunnitella seuraavaks :)
Vaikka tosiaan,välillä tuntuu se ajatus siitä lähdöstä niin ylivoimasen hankalalta,kun ei autoa ole,mutta sen taas tietää,että kun vaan lähtee niin huomaa,ettei se nyt NIIIIN vaikeaa ollutkaan :D

heips, täällä toinen, muksut 4 ja 3. meillä on se kiva että tässä naapureissa on samanikäisiä äitijä lapsineen, joten kyläillään puolin ja toisin.. se on aina piristävää. molemmat mummulat on aika lähellä joten sielläkin käydään. joskus kaupunkiin tai shoppaamaan (näiden kanssa ei välttämättä niin erikoisen virkistävää =D ) perussettiä on kuitenkin normi ulkoilu (koirien takia on pakko kelillä kun kelillä!!), liian usein kaikkea herkkuja kaupasta..pieniä piristyksiä..
onko sulla tukiverkkoa jotka jeesais lapsen hoidossa? pääsisit tuulettumaan?

sitä samaa ihmettelen itsekkin mutta jos on elettävä hetkessä eikä mieti yhtään eteen päin niin anna vaan mennä hanki pari sisarusta lisää niin helpottaa!!

Mutta, ei mummoloita ja isäkin otti tosi vähän lasta. En mä kokenut kyllä sitä aikaa koskaan raskaaksi. Me oltiin tiimi ja mentiin ja tehtiin kaikki yhdessä. Käytiin syömässä ulkona joskus yms. kivaa.
Meille on tullut tosi läheiset välit, nyt lapsi on jo teinityttö ja sitä OMAA aikaa on ihan liikaa :) tyttö viilettää kavereitten kanssa ja minä kaipaan sitä kun se oli aina mun kanssa kotona.
Pääasia tässä oli kuitenkin se viesti, että ne vuodet menee niin äkkiä. Nauti hetkestä, lapsen/ lapsien kanssa voi tehdä niin paljon kaikkea.
btw. Entäs oletko hakenut esim. tuetuille lomille? Me ollaan kerran oltu, ja oli aivan ihanaa, huippuhyvin järjestetty!

Yhteistyössä