Argh tuota miehen logiikkaa taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
On lähdössä viikonloppuna kurssille ja tarvii päivitystä vaatevarastoon. Asutaan maalla joten ei juuri vaihtoehtoja. Mutta siis käydään tuossa naapuri kunnassa missä edes yks isompi kauppa. Mies lähti vielä takas töihin ja sano et tulee takas niin et ehditään kauppaan tuntia ennenkuin menee kiinni. Sanoin vaan et voitas ees puol tuntia aikasemmin lähteä mut ei kyllä se tunti riittää..
Ja kun tiedän et mun hommaksi jää taikoa sieltä kytysistä valikoimista miehelle (ja omastaki mielestä) sopivan näköisiä kamppeita. Jos miehen päästää yksin niin ottaa ensimmäiset ryysyt mitkä päällä pysyy.

No minä en tajua miten ei aikuinen ihminen osais itse ostaa ittelleen asiallisia vaatteita ? :confused:
tuon tyyppinen "arjen avuttomuus" on minusta kaikkee muuta kuin suloista ja söpöö.

[QUOTE="vieras";23263922]On lähdössä viikonloppuna kurssille ja tarvii päivitystä vaatevarastoon. Asutaan maalla joten ei juuri vaihtoehtoja. Mutta siis käydään tuossa naapuri kunnassa missä edes yks isompi kauppa. Mies lähti vielä takas töihin ja sano et tulee takas niin et ehditään kauppaan tuntia oennenkuin menee kiinni. Sanoin vaan et voitas ees puol tuntia aikasemmin lähteä mut ei kyllä se tunti riittää..
Ja kun tiedän et mun hommaksi jää taikoa sieltä kytysistä valikoimista miehelle (ja omastaki mielestä) sopivan näköisiä kamppeita. Jos miehen päästää yksin niin ottaa ensimmäiset ryysyt mitkä päällä pysyy.[/QUOTE]

ymmärrän harmisi, tutulta kuulostaa. :D

jos nyt näillä kuitenki mennään, niin koita suunnitella valmiiks jotain siinä määrin kuin mahdollista. esim voisit kattoo kaupan nettisivuilta tarjontaa tai muuten vaa kirjata ylös mitä ootte ettimässä.

ja myyjiä kannattaa pyytää myös apuun! etenki ku tietää mitä haluaa ni palvelu pelaa. ;)

Tutulta kuulostaa. Ei miehet (eikä ainakaan meidän 17-v poika) nauti mistään sovittelusta ja vaatteiden hiplailusta. Äkkiä vaan ostetaan, ehkä useampi samanlainen (erivärinen) kerralla ettei tarvi ihan heti tulla uudestaan.

No minä en tajua miten ei aikuinen ihminen osais itse ostaa ittelleen asiallisia vaatteita ? :confused:
tuon tyyppinen "arjen avuttomuus" on minusta kaikkee muuta kuin suloista ja söpöö.

Mies saa jonkinsortin ahdistuskohtauksen jos viipyy kaupassa liian pitkään. Sama pätee sairaaloihin. Ja oonko väittäny et tää ois jotain söpöä?
Periaatteessa osaa vaatteensa valita mutta kun siellä kaupassa on se yks ja ainoa ajatus et äkkiä ulos niin siinä ei paljon järkeviä valintoja tehdä.
Ja joo postimyynti on keksitty ei vaan ehtiny tähän hätään.

[QUOTE="a p";23264000]Mies saa jonkinsortin ahdistuskohtauksen jos viipyy kaupassa liian pitkään. Sama pätee sairaaloihin. Ja oonko väittäny et tää ois jotain söpöä?
Periaatteessa osaa vaatteensa valita mutta kun siellä kaupassa on se yks ja ainoa ajatus et äkkiä ulos niin siinä ei paljon järkeviä valintoja tehdä.
Ja joo postimyynti on keksitty ei vaan ehtiny tähän hätään.[/QUOTE]

ok. en minä pahalla.

En nyt ymmärtänyt? Miehes ostaa, mitä ostaa. Mitäs hittoo se sun ongelmas on, mitä sil on päällä

Siis jos rautalangasta yritän vääntää. Jos päästän miehen yksin kauppaan niin ottaa ekat vaatteet mitä vastaan tulee. Miettimättä onko ne sen tyylisiä ja pitääkö niitä oikeasti. Ja vain sen takia et pääsee sieltä kaupasta ulos.
Mut jos ite lähden mukaan saan sitä sen verran pideltyä et ajatuksen kans miettii mitä ostaa.
Ja tämä kärjistettynä siis.

Eilinen meni odotettua paremmin. Vaatteet saatiin katottua kohtuudella. Kaupassa oli tarjouspäivät ja kun aloin ruokatarjouksia kattomaan niin siinä vaiheessa miehen pinna loppu. Mut saatiinpa edes ne vaatteet nyt hommattua.

Yhteistyössä