ARGH!!! tätä ihanaa vanhemmuutta..

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
|O tyär levitti kaikki palapelien palat, eikä suostu kerään niitä. no, tytön sauna peruttiin! ja nyt sanoin että kerää ne palapelien palat, ni toinen taikoo oikeen sellaset krokotiilin kyyneleet ja alahuuli väristen selittää, ettei jaksa (?!) kerätä niitä?!! MITEN mä saan sen kerään ne hiivatin palat?!! se tietää että on niin söpö ja lutunen reppana kun tekee tuon "itku" tempun, ja siinä väkisinkin äidin/isän ilme heltyy, vaikka asiasta ei periksi annetakkaan!! se on niin kiero!!! periksi se ei tosiaan saa! :o |O :/

meillä ei auta toikaan et meen auttamaan. oon sit ollu tosi tyly ja saattanu sanoo pojalle et jos et nyt ala niitä kerään,niin vien ne salama mcqueenin kanssa varastoon (salama on ehdoton lempilelu) ja sit yleensä alkaa tapahtuu :whistle: jos ei tapahdu,niin alan keräilee niit kamoja ja sille iskee paniikki ja se kerää loput.. koskaan ei oo tarvinnu mitää viedä varastoon.. vielä.. kopkop koputan puuta..

Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
kerätkää yhdessä :) sano, että tulepas nyt, äiti auttaa ja sit päästään saunaan.

mutta kun se menee AINA siihen!! millä mä saan sen oppiin että se vois joskus ihan yksinkin kerätä omat sotkunsa?! :o

:/ No sit vaan kylmästi sanot, että äiti lähtee nyt saunaan, käy keräämässä ni pääset mukaan. Etkä välitä niistä krokotiilinkyyneleistä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
meillä ei auta toikaan et meen auttamaan. oon sit ollu tosi tyly ja saattanu sanoo pojalle et jos et nyt ala niitä kerään,niin vien ne salama mcqueenin kanssa varastoon (salama on ehdoton lempilelu) ja sit yleensä alkaa tapahtuu :whistle: jos ei tapahdu,niin alan keräilee niit kamoja ja sille iskee paniikki ja se kerää loput.. koskaan ei oo tarvinnu mitää viedä varastoon.. vielä.. kopkop koputan puuta..

mä olen koittanu tätäkin! se on vaan niin hiton kova luontonen ettei anna tuumaakaan periksi!! vaikka kaikki lelut menis! :/

kerätkää yhdessä :) sano, että tulepas nyt, äiti auttaa ja sit päästään saunaan.

mutta kun se menee AINA siihen!! millä mä saan sen oppiin että se vois joskus ihan yksinkin kerätä omat sotkunsa?! :o

:/ No sit vaan kylmästi sanot, että äiti lähtee nyt saunaan, käy keräämässä ni pääset mukaan. Etkä välitä niistä krokotiilinkyyneleistä ;)

kävin jo saunassa... ei ollu muutosta tapahtunu sillä aikaa.. :ashamed:

kävin jo saunassa... ei ollu muutosta tapahtunu sillä aikaa.. :ashamed:

Näytäpäs nyt miten reipas oot ja osaat hienosti kerätä, äiti pitää laatikkoa ni voit tuoda palat tähän :)

Meillä toimi vain ja ainoastaan se että kaivoin jätesäkin esiin ja lupasin siivota ne tytön puolesta ;) Ja aina voimia sen verran löytyi että jälkensä korjasi.Ja korjaa edelleen.Tyttö kohta 8v.

Tuossa vaiheessa mä keräisin ne palat itse (sekä sen salaman) ja veisin vaikka viideksi viikoksi varastoon. Sama kaikille leluille joita ei kerää. Vähitellen näillä keinoilla kyllä oppii.
Tai sitten käänteisesti, palkinto hyvin suoritetusta työstä. Eli kun lelujen keräys menee hienosti, niin siitä saisi sitten jotain mieluisaa, tai vaikka jonkin varastoon viedyn lelun takaisin.

Minkä ikäinen kyseessä?

Mein just 6v täyttäneellä on ihan samoja oireita! Kaikessa pitää pistää hanttiin ja yrittää "koiran ilmettä" millä saa meidät hempeiksi, mutta ei ole ilmeet auttaneet!
Ja kun kumpikaan ei anna periksi niin koko päivä menee sit siinä. Nukkumaan mennessä huomaa että kumpikaan ei saanut haluamaansa :/

Yhteistyössä