[QUOTE="myö";23659949]"Joona meni narttukoiran lähelle, ja koira alkoi nuolla poikaa." AAMULEHTI[/QUOTE]
ai se meniki sitte näin...
ai se meniki sitte näin...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mitäs meni härnäämään koiraa!
mammat on taas sitä mieltä että kaikki eläimet on ammuttava heti, kun ne suuttuu kun oma rakas mattitapani kiusaa sitä!
Tuollaiset mielenvikaiset verikoirat pitää lopettaa heti. Toivottavasti ne on jo päästetty päiviltä.
jos mamma kävelee lapsen kanssa parkkipaikalle ja koira tulee takaa päin ja käy lapsen kimppuun, niin se on tämän äidin syy. ei mene mun jakeluun:headwall:Jos se koira ois purrut sitä lasta raivotautisena, niinkuin täältä sen kuvan saa, niin eiköhän lopputulos ois aika paljon pahempi.
Mun mielestä sen mamman omavika, pitäskö katsella vähän tarkemmin mitä Nico-Petteri puuhaa, eikä sitten oman mokan vuoksi itkeä ja nostaa rikosilmoitusta.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23662094:jos mamma kävelee lapsen kanssa parkkipaikalle ja koira tulee takaa päin ja käy lapsen kimppuun, niin se on tämän äidin syy. ei mene mun jakeluun:headwall:
Naurattaa kuinka jotkut äidit opettavat ja aivopesevät lapsiaan jo pienistä asti, että susikoirat on tappajakoiria ja niitä on aina varottava!