Kyllä! Se on joskus rasittavaa. Mutta ei pahinta elämässä.Alkuperäinen kirjoittaja libero ja muut:Ekassa kerroksessa ei ikinä mitään ongelmia,mutta se toka kerros ku alkaa niin voi jumala.
Sama täällä. En oo tommosta ongelmaa ees huomannuAlkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Mä otan aina kasan niitä vaippoja sieltä pussista kerralla ja laitan ne hoitopöydälle valmiiksi, ei tarvitse joka kertaa vaippa kerrallaan pussista ottaa.
No ei sentään pahinta juu.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Kyllä! Se on joskus rasittavaa. Mutta ei pahinta elämässä.Alkuperäinen kirjoittaja libero ja muut:Ekassa kerroksessa ei ikinä mitään ongelmia,mutta se toka kerros ku alkaa niin voi jumala.![]()
No tietenkään vika ei ole sinussa vaan kyseisen vaippamerkin pakkaajassa.......istuppa alas ja mieti hetkiAlkuperäinen kirjoittaja ap:no kyl mä avaan kunnol. liberot kyseessä.
kamalaa, oon jo kahen lapsen äiti ja mulle ei oo tullu mieleenkää et vika ois mussa täs asiassa :O
Alkuperäinen kirjoittaja libero ja muut:No ei sentään pahinta juu.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Kyllä! Se on joskus rasittavaa. Mutta ei pahinta elämässä.Alkuperäinen kirjoittaja libero ja muut:Ekassa kerroksessa ei ikinä mitään ongelmia,mutta se toka kerros ku alkaa niin voi jumala.![]()
Niinä päivinä kun kaikki menee pieleen niin se vain ottaa aika koville![]()
JeesAlkuperäinen kirjoittaja libero ja muut:Ekassa kerroksessa ei ikinä mitään ongelmia,mutta se toka kerros ku alkaa niin voi jumala.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel