ARAVA lääkkeestä kokemuksia reuman hoidossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aravaa varmaankin tarkotat? Meillä kanssa lapsella se Enbrelin rinnalla. Arava on siksi, kun Trexan ei sopinut (mielialavaihtelut). Arava on sopinut suhteelisen hyvin, välillä joutuu laittamaan tauolle veriarvojen takia (b-tromb). Joka toinen päivä ottaa tuon. Enbrelistä on vaan hyvää sanottavaa. Missä lastenklinikalla käytte? Pistätkö itte Enbrelin?

Uups, tuli kirjoitusvirhe, korjaan otsikkoonkin.

Trexan ei tytölle sopinut myöskään, jätettiin jo kauan sitten posi ja lopulta siirryttiin Enbreliin kun ei ollut muita vaihtoehtoja. Pelkästään kehun minäkin- kahden pistoksen jälkeen kaikki reuman oireet oli poissa.
Nyt on Enbreliä koetettu purkaa pois, mutta nyt näyttäis siltä että ei kuitenkaan.... :/
eli hiukan on tullut oireita takas. Rinnalle otettais verikokeitten jälkeen tuo Arava.

Pistän itse ja RSS käydään sekä välikontrolleissa Seinäjoen keskussairaalassa.

meillä tuo Enbrel meni aluksi vajaat pari vuotta ja oli sitten tauolla (tyttö oli liian "terve" sille) ja nyt sitten on vuoden alusta mennyt taas. Tämän 5 vuoden aikana mitä tyttö on sairastanut niin pari kertaa on saanut paikallishoitoja niveltilanteen ollessa huono.
Minä myös itte pistän ja käydään helsingin lastenklinikalla.

Mä olen muistavinani että trexanin kanssa ei aravaa suositeltais käytettävän?
Tai sitten mä muistan väärin.

Tyttö on ollut aika herkkä reagoimaan ja minä tietenkin panikoin että tuo on yhtä kamala kuin muutkin perinteiset lääkkeet :|

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä olen muistavinani että trexanin kanssa ei aravaa suositeltais käytettävän?
Tai sitten mä muistan väärin.

Tyttö on ollut aika herkkä reagoimaan ja minä tietenkin panikoin että tuo on yhtä kamala kuin muutkin perinteiset lääkkeet :|

Onko tuo enbrelin niitä biologisia? Vaimollekin niitä tarjottiin mutta hän skippasi. Mutta kun on itse pistänyt trexanit mahanahkaan niin pahoinvointikin jäi pois.

Yhteistyössä