APUVA rv.31+2 supistuksia ja sormelle auki.... muita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lll
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lll

Vieras
Sairaalassa tuli makoiltua reilu kaksi viikoa, nyt pe pääsin kotiin ja seuraava kontrollikäynti ensi pe. Pahemmin ei saisi mitään tehdä ja kahvipannun verran saisi nostella. Viikonloppu meni hyvin ja pystyin ihmeen paljon olla jalkeilla. Eilen aamulla tyhjensin astianpesukoneen ja ripustin koneellisen pyykkiä kuivumaan muuten makoilin koko päivän. Päivän mittaan supisteli jonkun verran, mutta illalla alkoi kamala menkkamainen kipu alavatsalla ja tuntui kun penska kaivoi päällään ihan kunnolla. Nyt jänskittää ihan kamalasti tekikö eilinen värkissä jotain muutoksia. Ennenaikaisuuden riski testi oli sairaalasa positiivinen, joten senkin takia tässä on sydän vähän syrjällään... Olisiko täällä muita joilla olisi ollut vastaava tilanne... Kuinkahan helposti nuo menkkamaiset / paine tuntemukset tekee muutoksia.

Sama tilanne oli mulla, erotuksena vaan, et supistukset avasi kohdunsuun 4 senttiä auki... Ja olin ehdottomassa vuodelevossa rv 37 asti.
Ja kyllä ne kaikki supistukset mulla edisti sitä kohdunsuun avautumista, ja ennen aikaisen synnytyksen riskiä... Että suosittelen nyt ihan oikeasti vaan sitä vuodelepoa, ja kaiken rasituksen välttämistä.

Yhteistyössä