Apuva! Miten kieltäydyn treffikutsusta niin, että jätän kuitenkin mahdollisuuden auki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kahden tulen välissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kahden tulen välissä

Vieras
Kinkkinen tilanne... Olen varmaan vuoden-pari aina sattumalta eri tilanteissa törmännyt silloin tällöin yhteen aikas komeaan mieheen. Emme ole koskaan jutelleet tms. mutta katseet ovat kohdanneet ja pientä flirttiä ollut kenties ilmassa.

Nyt monen, monen kuukauden jälkeen törmäsin häneen taas yllättäen, JA tällä kertaa hän tulikin yllättäen juttelemaan ja pyysi ulos. Lamaannuin aika lailla mutta sain kuitenkin puhelinnumeroni annettua :D

MUTTA. Ongelma on se, että tässä välissä olen ehtinyt tavata yhden toisen miehen, jonka kanssa tapailemme tai voisi kai sanoa, että seurustelemme. Kyseessä on kuitenkin etäsuhde ja sen vuoksi yhteinen tulevaisuutemme on mulle vähän kysymysmerkki - että tuleekohan tästä mitään vai kaatuuko suhde kuitenkin lopulta välimatkaan.

En nyt voi molempien kanssa tietysti samaan aikaan pelehtiä, mutta en haluaisi tätä uutta treffiehdottelijaakaan kokonaan tyrmätä, kun kuitenkin olen häneen aiemminkin jo ollut ihastunut... Miten siis ilmaisisin fiksusti, että en voi juuri nyt lähteä treffeille, mutta että periaatteessa olisin kuitenkin kiinnostunut hänestä jos vaikka tulevaisuudessa tulisi se tilanne eteen, että olisin taas sinkku? :P

Sanot suoraan että mies on sinusta kiinnostava mutta olet parisuhteessa nyt etkä siksi voi lähteä treffeille. Eiköhän ne miehetkin arvosta suoraselkäisyyttä.

No siis ilmeisesti tämä etäsuhde ei ole kovinkaan vakaalla pohjalla koska haluat
Pitää oven auki..
1)menet treffeille ja katsot kohtaako kemiat yhtään
2)kerrot että olet seurustelusuhteessa ja
Täts it.
Tai
3)unohdat koko jutun ja jos nykyinen juttu kariutuu, otat uudelleen yhteyttä. Et siis kerro tätä erityistä syytä tähän kieltäytymiseen, koska jos myöhemmin otat yhteyttä, voi tyyppi ajatella että on "vaan kakkosvaihtoehto"

Suosittelen viimeistä.

Nykyisessä suhteessa menee kyllä periaatteessa hyvin, mutta vähän pelkään, että mahtaakohan mies ottaa hommaa yhtä tosissaan kuin minä. Mistään yhteenmuutoista tai muista ei siis todellakaan ole keskusteltu ja mies on vähän sellaista "kattellaan"-tyyppiä eikä mikään "sormukset sormeen ja hynttyyt yhteen" -hoputtaja.

Eli kai mä pelkään sitä, että homma kaatuu kuitenkin jossain kohtaa välimatkaan ja/tai miehen haluttomuuteen edetä suhteessa... Ja siksi en haluaisi ihan murskata toivoa tuosta toisesta kiinnostavasta miehestä.

Et vaikuta siltä, että sinäkään mitenkään erityisen suurella tunteella olisit nykyisessä suhteessasi, vai miten on? Jos tunnetta ei löydy, miksi ylipäätään seurustelet? Miksi et olisi sinkku ja tapailisi ketä huvittaa. Suunnittele vakiintumista vasta sitten, kun löytyy ihminen, jonka kanssa et enää haikaile treffeistä muiden kanssa.

• Tykkää
Reactions: Data
Et vaikuta siltä, että sinäkään mitenkään erityisen suurella tunteella olisit nykyisessä suhteessasi, vai miten on? Jos tunnetta ei löydy, miksi ylipäätään seurustelet? Miksi et olisi sinkku ja tapailisi ketä huvittaa. Suunnittele vakiintumista vasta sitten, kun löytyy ihminen, jonka kanssa et enää haikaile treffeistä muiden kanssa.

Kyllä mä olen nykyisessä suhteessa oikeasti todella tunteella mukana. Mies on kertakaikkisen täydellinen. Olin vaan etenkin suhteen alkuvaiheessa tosi epävarma siitä, onko tällä miehellä vakavia tunteita mua kohtaan ja onko mun kanssa tosissaan. Siksi olen ehkä pitänyt hiukan etäisyyttä. Pelkään, että tämä päättyy huonosti ja särjen sydämeni todella pahasti. Mies on aivan upea, ja pelkään menettäväni hänet jossain vaiheessa. Siksi kai mulla käy nämä varavaihtoehdot mielessä...

Kyllä mä olen nykyisessä suhteessa oikeasti todella tunteella mukana. Mies on kertakaikkisen täydellinen. Olin vaan etenkin suhteen alkuvaiheessa tosi epävarma siitä, onko tällä miehellä vakavia tunteita mua kohtaan ja onko mun kanssa tosissaan. Siksi olen ehkä pitänyt hiukan etäisyyttä. Pelkään, että tämä päättyy huonosti ja särjen sydämeni todella pahasti. Mies on aivan upea, ja pelkään menettäväni hänet jossain vaiheessa. Siksi kai mulla käy nämä varavaihtoehdot mielessä...

se mies aattelee susta varmaan ihan samoin?

Komppaan Ruutiukkoa. Jos ap:n nykyinen parisuhde romuttuu, pelkään pahoin, että se romuttuu ennemmin noiden ap:n omien epäilyjen, pelkojen, ja etäisyyden pitämisen takia, ei siksi, etteikö mies siellä toisessa päässä haluaisi kehittää suhdetta eteenpäin. Kukapa sitä uskaltaisi sitoutua naiseen, joka on etäinen ja lähettää koko ajan signaalia, ettei uskalla panostaa suhteeseen ja heittäytyä siihen täysipainoisesti.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Data
Ap. olet myös itse suostunut siihen, että olet nykyisessä suhteessasi ns. löysässä hirressä. Eikä meillä kellään ole mitään takuita suhteessa, koskaan. Sun on tehtävä valinta näiden kahden miehen välillä tässä ja nyt.

En osaa neuvoa mitä kannattaisi tehdä. Minua kuitenkin kiinnostaa, että tuliko tuo mies juttelemaan viihteellä vai jossain arkipäivän tilanteessa? Itse olen joskus mennyt ihan puihin kun mies on tullut kaupan käytävällä juttelemaan. Ihan kamalaa. :-(

Ethän sie nyt mene kieltäytymään treffikutsusta, vaan menet tietenkin treffeille. Nykyiseen kumppaniisi et selvästikään ole aidosti rakastunut, vaan roikut hänessä ja suhde ei tule kestämään.

[QUOTE="akka";28661484]Mä olen aivan samaa mieltä Datan kanssa.Jos olisit oikeasti rakastunut nykyiseen, et edes ajattelisi muita.[/QUOTE]

Peesi.

Ota asia puheeksi nyksän kanssa. Ehkä hänelle sopii vallan mainiosti avoin suhde?

Yhteistyössä