Apuva Fb kuvien julkaisussa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja typerä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

typerä

Vieras
Typerä nyt kysyy, miten siihen uusien kuvien julkaisuun saa jonkin otsikon juuri niille kuville? Eli en tarkota albumin nimeä, vaan että kun olen lisännyt uusia kuvia jo olemassa olevaan albumiin, niin haluaisin että uutisvirrassa siinä kuvien yläpuolella minun nimen perässä lukee se otsikko niille kuville!?
Toivottavasti nyt joku älysi mitä tarkotan.
Ooon lisänny kuvia vaikka kuinka monesti vaan ei ole vastaan tullut kohtaa missä olisin voinut sen kirjottaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Öö, siis ne kuvien otsikothan on siinä kuvan alapuolella. Albumin nimi näkyy siinä ylhäällä.

En mä tarkota yksittäisten kuvien nimiä ts. kuvatekstejä vaan sitä kun jos lisää vaikka muutaman uuden kuvan, niin ne voi julkaista vaikka otsikolla "tänään tapahtunutta" ilman että ALBUMIN nimeen kosketaan.
Ja se siis näkyy siinä uutissivulla (ja omalla seinällä ) sillai et oman nimen perässä on se teksti "tänään tapahtunutta"
Siinä kuvien alla näkyy sit varsinainen albumin nimi.
Mutta näköjään nyt kukaan ei tajua mitä tarkotan.

Jos ootte tehny testejä, ja siihen testin tuloksen julkasuun kirjottanu jotain kommenttia, niin näkyy samalla tavalla!!

En ole tuollaisen törmännyt.. Kyllä ne kuvat on ollu aina vain lisänä vanhaa albumia, ei ole tullut mitään et tänään tapahtunutta ym.. Voithan sinä lisätä sen siihen valokuvan otsikkoon tai kommenttiin.

En ole tuollaisen törmännyt.. Kyllä ne kuvat on ollu aina vain lisänä vanhaa albumia, ei ole tullut mitään et tänään tapahtunutta ym.. Voithan sinä lisätä sen siihen valokuvan otsikkoon tai kommenttiin.

Voin tietty mutta miksi lisäisin kuvateksteihin tai kommenttiin koska ne voi otsikoidakin... Tahtoisin vain tietää miten.
Katsopa omalta etusivultasi kaikki uusimmat kuvapäivitykset, niin varmaan sielläkin joku on otsikoinut. Eihän ne toki jääkään pysyvästi ne otsikot niihin kuviin, mutta näkyvät uutisvirrassa.

Nyt mä ehkä kekkasin miten se tehdään. Menet siihen albumeiden etusivulle ja sitten klikkaat että muokkaa albumia ja sit sieltä klikkaat "muokkaa tietoja" ja siihen kuvaus laatikkoon voit kirjoittaa ja se kait sit näkyy sun tiedoissa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Nyt mä ehkä kekkasin miten se tehdään. Menet siihen albumeiden etusivulle ja sitten klikkaat että muokkaa albumia ja sit sieltä klikkaat "muokkaa tietoja" ja siihen kuvaus laatikkoon voit kirjoittaa ja se kait sit näkyy sun tiedoissa. :)

Ei oo tuo kohta.
En siis tarkota mitään PYSYVÄÄ kirjoitusta vaan semmosta mikä näkyy vain noiden uusimpien kuvien julkaisussa.
Ja sitä ei varmaan jälkikäteen pystykään tekemään, mutta tahtosin tietää missä kohtaa sen pystyy/pitää tehdä jos haluaa kun ei ole tullut vastaan.

Siis siellä on pari tuntia sitten julkaistuissa kuvissa ainoastaan albumin nimi + kommentit. En nyt tosiaan ymmärrä mitä tarkoitat..

No sit sun kaverit ei oo otsikoinu niitä. Mutta sen pystyy kyllä halutessaan ja OSATESSAAN..

Alkuperäinen kirjoittaja typerä:
Siis siellä on pari tuntia sitten julkaistuissa kuvissa ainoastaan albumin nimi + kommentit. En nyt tosiaan ymmärrä mitä tarkoitat..

No sit sun kaverit ei oo otsikoinu niitä. Mutta sen pystyy kyllä halutessaan ja OSATESSAAN..

No mutta kysyisit niiltä kavereiltasi jotka OSAAVAT tehdä sen, minä en ymmärrä mitä tarkoitat. JA miksi noin edes pitäisi tehdä..

Eikö kukaan oo testejä tehdessään kommentoinu niiden tuloksia ennen julkaisua tyyliin; olipa yllätys jne, jolloin se kommentti näkyy siinä nimen perässä samalla tavalla kuin mitä mä tässä ajan takaa?

Joo, jos albumissa on joku kuvaus sen sisällöstä, niin se näkyy siinä kuvien yläpuolella ihmisten seinällä. Mutta se on sitten aina sama, jos et erikseen sitä muuta. Et voi määritellä erikseen että tällä kuvalla näkyy tämä teksti ja tuolla toisella tuo toinen... paitsi jos laitat ne eri kansioihin.

No mutta kysyisit niiltä kavereiltasi jotka OSAAVAT tehdä sen, minä en ymmärrä mitä tarkoitat. JA miksi noin edes pitäisi tehdä..

Siksi koska haluaisin otsikoida ne tänään 3 lisättyä kuvaa tietyllä otsikolla.
Kai mun on kohta kysyttäväkin jos täällä ei kukaan osaa.. :D

Eikö kukaan oo testejä tehdessään kommentoinu niiden tuloksia ennen julkaisua tyyliin; olipa yllätys jne, jolloin se kommentti näkyy siinä nimen perässä samalla tavalla kuin mitä mä tässä ajan takaa?

Siis olen minä niin tehnyt ja jos siinä kuvien lisäyksen kohdalla on samanlainen laatikko, niin miksi et kirjoita siihen???? Siis se kohta tulee niissä testeissä just ennen julkaisua.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:
Joo, jos albumissa on joku kuvaus sen sisällöstä, niin se näkyy siinä kuvien yläpuolella ihmisten seinällä. Mutta se on sitten aina sama, jos et erikseen sitä muuta. Et voi määritellä erikseen että tällä kuvalla näkyy tämä teksti ja tuolla toisella tuo toinen... paitsi jos laitat ne eri kansioihin.

Puhumme eri asiasta..

Siis olen minä niin tehnyt ja jos siinä kuvien lisäyksen kohdalla on samanlainen laatikko, niin miksi et kirjoita siihen???? Siis se kohta tulee niissä testeissä just ennen julkaisua.

Siis tarkoitin, että olen testejä tehnyt. Ja kuvien lisäyksen kohdalla ei ole tullut samaa hommaa.

No olisinpa kirjoittanut mutta kun ei ole koskaan tullut sitä laatikkoa!!

Testi tehty ja ei siihen onnistu lisätä muuta tekstiä kuin kuvaotsikon tai kommentin. Eli en edelleenkään ymmärrä mitä ihmettä ajat takaa..:o Ne testien kommentit on ihan eri juttu.

Ne testien kommentit on ihan eri juttu.

On varmaan, mutta samalla tavalla näkyvät, nimen perässä ja samanlaisella fontilla, eivätkä jää sinne albumiin tai kuvan tietoihin.
Mulla on sit "outoja" kavereita, pitää alkaa niitä tenttamaan...

Yhteistyössä