Apulaisvaltakunnansyyttäjä Jorma Kalske on nostanut syytteet lapsiaan kurittaneita vanhempia vastaan. Vanhemmat olivat läimäytelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apulaisvaltakunnansyyttäjä Jorma Kalske on nostanu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apulaisvaltakunnansyyttäjä Jorma Kalske on nostanu

Vieras
Apulaisvaltakunnansyyttäjä Jorma Kalske on nostanut syytteet lapsiaan kurittaneita vanhempia vastaan. Vanhemmat olivat läimäytelleet, tukistaneet ja antaneet luunappeja kolmelle 4-12-vuotiaalle lapselleen useita kertoja viikossa lähes puolen vuoden ajan.

Itä-Suomen syyttäjänviraston kihlakunnansyyttäjä jätti vanhemmat syyttämättä, koska ei pitänyt tekoja rikoksina.

ja tähänhän se lasten nippaaminen loppuukin,puhumattakaa hyväkskäytöistä,raiskauksista,lasten myymisestä.............missä hemmetin kuplassa säkin elät,jos tollasta hehkutat????

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Kyllähän nyt OMIA kakaroitaan pitää saada piestä niinku tahtoo.

Selvähän se. Ei pieni tukkapölly ees tunnu missään.
Ei tunnu ei. Mun mielestä myös naapurit sais ottaa samaan kastiin. Tarkoitan siis, että jos naapuri mekkaloi, sen voisi käydä pistämässä vaikka kevyellä pesäpallomailalla kuriin. Ihan älytöntä, että järjestyksenpidosta mitään syytteitä aletaan nostamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllähän nyt OMIA kakaroitaan pitää saada piestä niinku tahtoo.

Selvähän se. Ei pieni tukkapölly ees tunnu missään.
Ei tunnu ei. Mun mielestä myös naapurit sais ottaa samaan kastiin. Tarkoitan siis, että jos naapuri mekkaloi, sen voisi käydä pistämässä vaikka kevyellä pesäpallomailalla kuriin. Ihan älytöntä, että järjestyksenpidosta mitään syytteitä aletaan nostamaan.

Turpiin vaan. :-)

Alkuperäinen kirjoittaja hehhe:
Turpiin vaan. :-)
Just niin. Nyt alkaa ihan oikeesti harmittaan, etten tajunnut olla ex-naapurin puolella, kun se pisti eukkoaan ja kakaroitaan kuriin. Perhe muutti tästä pois - omakotitaloon, jossa ei ole kyylääviä naapureita lähellä - ilmeisesti vaan sen takia, että joku idiootti ( ja se en ollut minä!!!!) meni puuttumaan perheenpään kurinpitomenetelmiin.

Yhteistyössä