Apuja ?

  • Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
??
Kesällä mennään naimisiin ja häihin kutsutaan mm yksi pariskunta ja pariskunnan miehen ex. Pariskunnan rouva on mustis miehestään eikä tuu mitenkään toimeen ex:n kanssa.

Miten tilanteen vois järkkää niin, ettei kukaan kärsi? Jos jonkun näistä kolmesta jättää kutsumatta, ollaan me pahiksia. Jos me kutsutaan kaikki kolme, silloinkin me ollaan pahiksia kun ei oteta pariskunnan rouvan tunteita huomioon. Kaikki kolme ovat meille tärkeitä, joten halutaan heidät mukaan tärkeän päivämme juhlintaan. Mua henkkohtasesti ärsyttää koko asian funtsiminen. Lasten synttäreissä yms ollaan otettu tilanne huomioon järkkäämällä kahdet eri kekkerit, mut häiden kohalla se ei onnistu.
 
kutsu vaan
Kyllä mä kutsuisin kaikki. Ne olisivat meidän juhlat ja me kutsuisimme ne joiden tahtoisimme olevan paikalla meidän tärkeänä päivänä.

Jokaisen aikuisen ihmisen on kyettävä olemaan asiallisesti oli paikalla ketä tahansa. Ja jos ei pysty tai halua juhlia joidenkin kanssa niin poistukoon sitten vaikka kirkon jälkeen.
 
meillä on yksi kaveri joka ei siedä toisen kaverimme tyttöystävää, hyvin nuo osas häissämme käyttäytyä, tosin annoin semmosen ukasin että jos yhtään kuulen vittuilua niin heitän häistä pihalle vittuilijan.. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hohtava:
Mä taas kutsuisin kaikki koska se on sitten heidän oma ongelmansa miten sumplivat tulonsa häihin. Muiden ihmissuhdeongelmat eivät ole teidän ongelmianne!
Näin. Tieto vaan jokaiselle, että myös ex on kutsuttu. Meillä ainakin jätti vastaavassa tilanteessa ex-tyttöystävä itse tulematta.

Jos kaikki tulee, niin mietitte istumajärjestyksen niin, etteivät asianosaiset näe toisiaan. Sellaisissakin häissä olen ollu. Istumajärjestystä oli varmasti kosvati mietitty yhden eronneen parin osalta ja lopulta he istuivat lähekkäin (sukulaisuus syistä) mutta kuitenkin niin, etteivät nähneet toisiaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Hohtava:
Mä taas kutsuisin kaikki koska se on sitten heidän oma ongelmansa miten sumplivat tulonsa häihin. Muiden ihmissuhdeongelmat eivät ole teidän ongelmianne!

Peesi. Ja tehkää tiettäväksi, että ketkä kaikki on kutsuttu, niin saavat tykönänsä miettiä, että miten asian hoitavat.
 

Yhteistyössä