Apuja...tupakonnin lopettaminen...

Teollisuuskypärä

Aktiivinen jäsen
27.10.2007
2 282
0
36
oon ennenkin yrittänyt ilman mitään korvikehoitoja...aina vaan retkahtanu...nyt haluun yrittää..helvetinm oisen hyvä syy ny..tänään oon polttanut 6 tupakkaa...yleensä menee 18-25 tupakkaa pvässä...oon kunnon tupakoitsija :headwall:
Mistä mä saan voimaa jaksaa yrittää..ketuttaa...ku vois lopettaa noin vaa...tiiän et töis tulee heti se eka vastoinkäymionen,seuraava iltasin ku naapurin kaa vedetää iltaröökit :headwall:

heippa!

Itse olen entinen himotupakoitsija 12 vuoden ajalta.. kunnes eräänä päivänä huomasin haluavani joskus lapsen. Menin lääkärin puheille ja minulle määrättiin suomen ensimmäinen tupakan vieroituslääke Zyban. Se oli tosi kallis 150 euroa, mutta sitäkin tehokkaampi.. söin lääkettä kaksi viikkoa ja vedin röökiä kuin ennenkin. Yhtenä päivänä rööki ei enää maistunutkaan. Päässä oli jokin naksahtanut.. En ole polttanut ainuttakaan sen jälkeen ja siitä on nyt vuosi ja 10 kk. Mieheni ei onnistunut ihan yhtä hyvin, vaan veti röökiä vielä tänä keväänä. Nyt hänkin on päässyt irti tupakasta. Poltan tupakkaa yhä melkein joka yö unissani ja kyllä se maistuukin hyvältä
:whistle:

monet ovat kokeilleet kaikenlaisia hoitolääkkeitä, mutta eivät ole onnistuneet. Tämä on ainut oikea!!! En tiedä ketään, joka olisi epäonnistunut tällä kuurilla...

Anar ja Eemeli 14 + 5

"Zyban on vaarallinen joillekin ihmisille, ainakin niille, jotka kehittävät riippuvuuksia ja joilla on ollut häiriöitä mielialassa." Valitettavasti, sukulaiseni on nyt sairaalassa psykoosissa!

jaa...no ite lopetin kun aloin odottaa ja päätimme ettei mennä aborttiin. alussa oli ihan hirveet vieroitusoireet. nyt oon ollu 4vko polttamatta enkä enää edes joka päivä ajattele tupakkaa. että kyllä se alkaa helpottaa kun vaan sinnittelee. ne ekat viikot oli kyllä pahimmat. lääkäristä saa varmaan kans apua. ja jos esim. käyttää laatareita, purkkaa tarpeeks niin 1 rööki ja laattaa lentää. :laugh: eli koko kroppa täyteen laastareita vaan. :D

mä yritin lopettaa laastareilla, sen aikaa ku käytin niitä olin polttamatta mutta ku lopetin ne nikotiinin tarve tuli takaisin, eli päästä sen mun mielestä pitää lähteä, korvaus tuotteet ei sillain auta, ainakaan mulla..