*Apuja tarvitsevien pinosta plussanneet*

Eli olen jo jonkin aikaa kaivannut tätä pinoa myös tänne odottajien puolelle :wave: joten olisi mukava jatkaa jutustelua teidän vanhojen ja uusien "apuja tarvitsevien"pinossa olleiden kuumeilijoiden kanssa,jotka ovat plussanneet =) Toivottavasti saataisiin porukkaa tähänkin pinoon..

Tyty ja Kitku 11+6

mama ei se haittaa et oliko plussa luomusti vai miten,samassa pinossa on kuitenkin kuumeiltu..itelläni oli clomit 2kierron ajan,ja nekin omin lupineni :whistle: mutta tulos oli sitäkii parempi :D eli teen vähä tässä vaikka listaa meistä kuumeilijoista jotka tänne eksyy =)

ihanaa kun sieltä meidän pinosta on jo plussanneita :heart: paljon onnea kaikille!!! mulle tää pino oli tosi tärkee ja auttoi vaikeiden aikojen ylitse. nyt ollaan onnellisesti jo hyvinkin pitkällä :D

JJ-t ja peukaloinen 29+1

Ihanaa, tästä pinosta plussanneita! :heart:
Mäkin ehdin tässä pinossa hetken olemaan, tosin plussahan tuli ekalla Clomi-kierrolla. :)
Voi kun tästä pinosta tulis oikeen iso ja lihava ja onnellisilla lopuilla täyttyvä! :heart:

Laala ja Punkero rv26+4

kyllä meitä täällä jo aikas paljon on. tulee heti monta nimeä mieleen, jotka on jo plussannut. mullahan tärppäsi kolmannesta clomikierrosta. sitä ennen oli yksi terokierto..

laala meidän huhtikuisten pinossa on solina ja hani ainakin jotka oli tässä pinossa kuumeilupuolella..tuleeko muita mieleen?

Ihanaa kun löytyy lisää tuttuja kuten Laala ja JJ-t:wave: !Osaako joku tehä tänne pinoa jossa näkys laskettu aika jne.?voin itte yrittää tehä jossai vaihees,mutta jos ois joku taitavampi ni voisin mieluusti antaa sen tehtävän jollekkin muulle =) !Tuolla kuumeilu puolella on Jennyli tänä aamuna testannu haamun :heart: joten toivotaan et saadaan se pian tänne puolelle.
Tänään tuli maaginen ensimmäinen kolmannes ylitettyy..
Tyty ja Kitku 12+0 =)

<3 <3 <3 Möhisten kasvattajat <3 <3 <3

NIMI............................LA..........................MONESKO
JJ-t................................3.4.09............................esikoinen
Laala.............................21.4.09.........................esikoinen
Tyty86..........................1.8.09...........................esikoinen
Hemuli1981...................31.8.09........................esikoinen
mama-84......................1.9.09............................toinen ( 1 yhteine )

<3 <3 <3 Syntyneet <3 <3 <3
Kaa............Poika........16.3.09...........3070g.......?....cm
Solina83.....Tyttö........23.3.09...........2655g......46.6cm

Kaa
Taidan olla vain käypäläinen tässä pinossa, mutta toki tiedot voi laittaa listalle. Onhan tässä vielä kuitenkin melkein kaksi kuukautta laskettuun aikaan...

LA 17.3.09 ja ensimmäinen tulossa.

taitaa kaa ollakkin eka synnyttäjä meistä..vai oliko joku muu ennemmin plussannut? eipä tule mieleen :/

toivottavasti jennyli pääsee tännekin pian kirjottelemaan ja haamu vahvistuisi :saint:

meille esikoinen tulossa ja la. 3.4 :heart:

JJ-t ja peukkis 29+2

No mutta huomenta. Kiva lukea vanhoista tutuista. Ja hurjasti onnea plussista.
Täytyy myöntää että välillä olen käynyt vakoilemassa vauvakuumepuolelta kuulumisia :D

Itsellä nyt rv 27+1 ja kaikista ongelmista huolimatta hyvin on mennyt ja onnellisesti odotellaan meille vauvelia.
Yk 15 ja 3. clomikierto toi meille avun ja onnene.

t: Solina83 la. 19.4 ja kolmas tulossa. Sekä pikkuinen Kirppu jytääjä rv 27+1

Noniin,hienoa,lisäsin teijän tiedotkii tonne..aattelin jos pitää tota tieto juttuu tässä ekalla sivulla. MOni onkii jo hurjan pitkällä.. =) hienoa! Täällä on ruettu pääsee vasta pahasta olosta eroon :x ja aamukahviakin saa jo juoda ilman oksennus refleksii :D tän viikon perjantaina olis np-ultra..jänskättää :| oon ostanu koti dopplerin jolla on ollu mukava kuunnella vauvvaa..käytii alkuraskauden ultrassakii alussa ja siel'hän se sillo kölli viikkoja vaa 7+5 =) nyt 12+1

hemulille onnittelut :flower: me ei taidettu kyllä samaan aikaan olla siinä pinossa, mutta ei se mitään :D

kaikista parastahan se olisi että sieltä pinosta saatais tasaseen tahtiin uusia plussia :heart:

tytlle tsempit np-ultraan :D ja kiva kun paha olo hellittää. mulla loppui lähes kokonaan rv14, mutta kahvi alkoi maistumaan vasta rv 20 tienoilla. nyt sitä oikeen osaa nauttia siitä kahvista, kun yli 3 kuppia en viitsi juoda. ennen meni lähemmäs 10 kuppia :eek:

Jennyli oli plussannu tuolla kuumeilijoiden pinossa..onnea ja tänne pinoon vaan=)!

Hitto ku nykyää nään ihme unia.. :/ niissä aina mies tekee jotai tai lähtee lätkii,sit kuitekii herään aamulla ja huomaan et se ukon köriläs tuhisee vieressä =) mutta en tiiä mistä tämmöset unet..tai sit nään kauhee levottomia ;) taitaa raskaus tehä tepposii..onko muila ollu tämmöstä?

oon ruennu epäilee et tässä mein kämpässä on hometta :eek: siis oon ollu nyt tosi useesti kipee, ja taas tuntuu et flunssaa pukkaa..aamul yskiessä rohisen ja vihreetä limaa lähteny jo yli kuukauden :| kokoja aivastelen ( oon kyllä hieman allerginenki jollekkin ) ja nenä vuotaa..silmät kutisee aika ajoin..sit eilen yht äkkii koko naama meni punaseks ja tuli täytee valkosii pilkkuja..wooh |O nokkosrokko tyylistä ihottumaa..sit nilkkoihi on ilmestyny ihan itikan pureman näkösii kutiavia pahkuroita..oon käyny kaks kertaa allergia testeis,mut mittää ei oo löytyny..oon kyllä syöny allergia lääkkeitä ennen raskautta mutta en raskaana ollessa. Alkaa vähä pelottaa asuu tässä..luin et tämmösii oireita on ihmisillä joilla hometta ollu talossa..ja tää mein vuokra kämppähän on rakennettu vanhaan työmaa paraakkiin..tähä on tehty 2 kaksiota ja 1 yksiö..ja täällä vetää kokoaja..ja ei oo kunnon eristeitä..et home ois iha mahollinen..

Kiitos tyty :hug:

Josko uskaltaisin varovaisesti liittyä tämän aamuisella tuloksella tälle puolelle :heart:

Jotenkin olo on vielä hieman säikky keskenmenon suhteen :/ Tuo r-hormoni kun noussut niin hitaasti ja masussa on välillä koviakin menkkakipuja ja selkäsärkyä!
Mutta samalla r-oireet ja pahoinvointi on kyllä kovin vahvana :x
Varovaisesti siis uskallan olla onnellinen ja kovin on tänään ollut itku sentähden herkässä :heart:
Jos kaikki menee hyvin niin syyskuussa meille sitten kolmas rakas syntyisi :heart: Laskurilla sain LA 25.9.2009.

Itsestäni senverran että olen 29-vuotias lähihoitaja Tampereen seudulta. Ja ennestään meillä on 2.5-vuotiaat kaksopojat jotka ovat täysi luomuihme :heart:
Tämä kolmas on saanut luvan tulla jo vuoden päivät. Ensin olimme tjot-asenteella mutta viime kesänä aloimme yrittää enemmän tosissamme =)
Mulla on ollut aina menkkojen kanssa ongelmaa ja syksyllä pääsinkin lapsettomuustutkimuksiin. Yk 6 ja toinen clomiavusteinen kierto toi tämän pienen ihmeen masuuni kasvamaan :heart:

Onnellisia odotusaikoja kaikille :hug: :heart:

Yhteistyössä