Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

tinjamin: Onnea!! =) :flower: Niitä testikuvia ois kyllä ihana katsella! :whistle: Mä oon koukussa jopa toisten testeihin! :LOL: :ashamed:

Sero: Oi jännää! =) Tuskin oisit kuitenkaan pettynyt vaikka nyt olisi tärppi käynyt? ;) Mulla meni muuten viimeksi eli ekalla tero-kierrolla viikko vikasta terosta ennen ku vuoto alkoi. Mutta minun kropan tuntien se ei ole mikään ihme! Ennemmin kyllä tosiaan luottaisin tuohon 48h:n teoriaan, apteekkarikin oli sitä mieltä.

Ja tämä oma napa.. Ei ovulaatiota, oireet tosin oli mutta ei ne lämmöt nouse.. Hiukan pettynyt, mutta toisaalta helpompi kun tietää jo nyt että ei ole tärpännyt niin ei kerkeä kasaamaan kamalia määriä toiveita. :)
 
minime: Tällä hetkellä on melkein sama kuinka päin käy :)
Nyt ainakin on tullut hiukan ruskeaa v.vuotoa, joten eiköhän huomenna sitten täti tule.
Viimeksi tuli myös la hiukan ruskeaa vuotoa ja sunnuntaina alkoi vuoto. En käsitä mikä näissä viikonlopuissa on, kun joka kerta alkaa viimeistään maanantai aamuna vuoto.
Mut toinen kuukausi on vielä teroja jäljellä, toivotaan että edes kropan toiminta tasoittuisi.
 




SUNNUNTAI 5.4.2009



Nimi.....................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....39/30...........yk 3..........kolmas.........clomit+metut
Tinjamin..........33/31............yk 4..........toinen..........clomit
Evenstar........ 15/26-79.......yk 1.........esikoinen......metut+Clomit
rusina85.........16/31............yk 9.........esikko............terot+clomit
Rosetta..........10/26-28.........yk 17.......esikoinen......clomit
Lumi-..............6/30..............yk 16.......esikoinen......clomit+metut
Purmeli83.......29/30............yk3.......esikoinen...clomit,terot,metut
Minime............19/32............yk 13.......toinen...........terot
maikkis123.....9/24-26.........yk8.........esikoinen.......lugesteron
Apila87...........12/28-31.........yk2.........kolmas...........clomit+Terot
Sero...............1/25-35.......yk 5........esikoinen.......terot
Zande............39/31.............yk?...............................clomit
Milsku............28/?................yk1...............................clomit
Devi...............9/?.................yk8.........esikoinen........terot

Taustalla
Duffy
Lily of the valley
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:

Tinjamin



Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


E-V-A.......................................................yk6...........kolmas
Alisa84....................................................yk5............esikoinen
Jennyli................................................... yk1.............kolmas
Muisku.................................................... yk5............toinen
Vilver.......................................................yk??..........????
MAM2......................................................yk 15........toinen
mama-84................................................yk 25.......toinen
Hemuli1981............................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009.....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009....................yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009..................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009....................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009..................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008...................yk15........kolmas :
TYTTÖ 23.3.2009 kello 22.12 rv 36+1 2655g/46.5cm
Laala...................24.4.2009...................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?................................ yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi:
TYTTÖ syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, 4315g/50cm
























 
Täällä 1/25-35 ja yk5

Mieli on oikeastaan hyvä, koska olen aina halunnut ennemmin alkuvuoden lapsen kun loppuvuoden, ja vielä tulot oli vuonna 2008 paremmat mitä nyt ja mitä vuonna 2007 joten senkin perusteella laskettuaika olis suotavaa mennä vuodelle 2010 ;)

Mä oon nyt 99% varma, että viime kuussa oli varhainen keskenmeno tai kiinnittymisyritys ainakin. Lämmöt pysyi niin kauan koholla kun vuoto kesti, menkat oli JÄRKYTTÄVÄN kipeät ja kesti "liian kauan" normi menkoiksi. Lisäksi tärppipäivä meni vasta kp 26, kun yleensä ollut kp14-21.
Nyt menkat suht kivuttomat, siten että tietää että ne on, mutta ei tee mieli oksentaa lähimpään kukkaruukkuun niinkun viimeksi.

Mutta täällä toivotaan nyt joko tärppiä huhtikuulle tai toukokuulle.. sitten menisi laskettuaika sopivasti tammi-helmikuulle.
Olisi just bueno!
 
Sero: Ihan hyvin on voinutkin olla kiinnittymisyritys, kuulostaa niin samalta kuin mulla pari kiertoa sitten. Sain haamun testiin, seuraavana päivänä alkoi vuoto tosi runsaana ja olin aivan todella kipeä, kolmella buranalla sain jotenkin aisoihin sen kivun. Hyvä, että sulla on noin positiivinen asenne ja löydät asian myönteiset puolet. =) Itse oon kans nyt ajatellu, että toisaalta parempi jos ei tärppäiskään, samoilla syillä kuin sinäkin! B)

Eikä varmaan tärppääkään nyt, kun lämmöt pysyttelee tosi alhaalla. Ärsyttävä hiivatulehdus on vain riesana.. |O
 
Minime: Meillä piti oikeasti alkaakin yritys vasta kesällä, järkisyistä. Miehen pojan koulun aloitus menisi siten että olisin itse kotona poikaa vastaanottamaan koulusta ja laittamaan aamulla kouluun, lisäksi parempi äitiyspäiväraha. Mutta jotenkin tuo aloitus sitten alkoi "liian aikaisin".. eli kyllä luonto hoitaa tämän asian niin että kaikki menee niinku pitääkin.
Mulla ei oikeastaan ole enää mitään stressiä, tietysti toivoen että tärppi tulee 3kk sisällä. Sitten olisi jo 8kk yritystä ja viimeksi kun hain terot lääkäri sanoi että koita näillä ja jos ei mitään tapahdu niin sitten tutkitaan lisää.
Mutta nyt kun menkat on ns. normaalit, normikivut ja normaalisti alkava vuoto, tiedän että ovis tapahtuu koska olen niin varma siitä viime kuukauden "kiinnittymisestä"..

Teroista vielä kysymys, mulle määrättiin ne vain 2kuukaudeksi, onko terot sellaiset että ne ns. varastoituu elimistöön ja vaikuttaa vielä senkin jälkeen kun ne lopettaa? tai pitäisikö niitten kahdessa kuukaudessa herätellä kroppaa jo sen verran että voisi 2kk jälkeen koittaa ilman niitä vai menenkö lääkäriin ruikuttamaan lisää?
Ja mulla siis ongelmia ton luteaalivaiheen kanssa.. liian lyhyt, noin 9päivää..
 
Sero: Kyllä mun mielestä pakkausselosteessa lukee, että vaikuttaa 1-2 kierron kuluessa. Mulle lääkäri määräsi niitä puoleksi vuodeksi. Että ne pitäis napostella ennen ku julkiselta puolelta tulee mitään lähetettä meille.. No ei oikeastaan edes haittaa, koska ei meillä ole ollut tarkoitus lähteä rankempiin hoitoihin ainakaan tässä vaiheessa. clomit voisin kokeilla ja se vois olla ihan suotavaakin, kun tuntuu että mulla se ovis on ongelma.
 
:wave: Moi taas! En olekaan ehtinyt käydä täällä pyörimässä, eikä oikein kukaan ole vielä tuttu, mutta onnea silti plussan saaneille!

Itsellä on meneillään kp28, ovulaatio tapahtui (clomifenien ansiosta) kaksi viikkoa sitten lauantaina. Kuvittelin, että menkat olis alkanut nyt lauantaina tai sunnuntaina, mutta tänään laskin tarkemmin tuon kp:n ja odottelen niitä sit alkavaks huomisesta. Vaikka kyllä tässä pieniä toiveita olis, kun ovulaatiokin todistetusti tapahtui. Mut mahaa on vähän jo juilinut pari päivää, joten en uskalla liikoja toivoa :x
 
Huoh, täällä on nyt sitten tuplasynttäribileet takana :p Ukolla ja tyttärellä oli yhteinen vastaanotto kun ei niiden synttäreissä oo kuin 2 vkon väli, tosin oli sattumaa että bileet järjestettiin tänään, ukkokullan synttäripäivänä. On tää niin ironista tää elämä, siivoon hulluna ja kun vieraat poistuvat on kuin en koskaan oliskaan siivonnut ja saan taas aloittaa kaiken alusta :kieh: Ei vaan, ihan mukavahan noita synttäreitä on järjestää ja tavata sukulaisia ja ystäviä ainakin sen muutaman kerran vuodessa :whistle: Yksi vieraista (miehen sukulaisen vaimo) oli aivan viimsillään raskaana, oikeestaan torstaina ois ollut la ja kyllä tuli erittäin haikee olo kun sen lyllertämistä katseli :| Itse kun tykkäsin erittäin paljon tuosta odotusajasta, varmaan siksi ettei mulla pahoivointia lukuunottamatta ollut mitään vaivaa, päinvastoin, oikein hehkuin :LOL: Tää vaimo on muuten iältään 41-v., mies nuorempi ja miehelle siis tää on esikoinen..mutta aina kun tapaan vanhemman odottajan niin toivonkipinä herää..kyllähän sitten meillekkin kun vanhemmatkin plussaavaat onnistuneesti :whistle:

Mutta ei se täti perskules vaan tänne oo löytänyt ja mä alan kyllä olemaan aika ihmeissäni noista lämmöistä, ne on 25 päivää olleet normaalin yläpuolella ihan reilusti, siis ff antaa tälle kierrolle keskimääräseksi lämmöksi 36,4 ja mulla siis kp 15 lähtien ollut lämmöt alimmillaan 36,7c ja muuten 36,8-37,1c luokkaa ja siis en oo raskaana..tänään taas testattu mammaksin herkkisliuskalla nega..se saamarin viivanpaikka siihen vaan tulee muttei väriä kyllä piiruakaan :headwall: :kieh: Eli siis toi lämmönnousu ei siis kohdallani todellakaan kerro ovuloimattomuudesta, koska mäkin oon luullut ettei lämmöt pysy ylhäällä ovuloimattomissa kierroissa :eek: Mun tissit on aivan sikakipeet, jotka taas olettaisin kertovan menkoista, muttei mitään muuta oireita tädin tuloon oo ja lämmöt tänäänkin 37c, joten tuskin tulee huomennakaan..inhottavaa vaan jos menee kierto tonne kp 60 saakka |O

Milskulle +++++ :whistle: Ei toi juiliminen aina tiedä tädin tuloa, usein se on r-oire, joten b :) d

Mut nyt lähden taas siistimään paikkoja, en kuitenkaan jaksa huomenna enää siivota duunin jälkeen ja kerkeen vielä ennenkuin tanssit alkaa.... :wave:
 
Emppu Tollanen on ärsyttävää... nimim. 110 päivän kierto. :D Onneksi on nyt nuo terot, että pysyy kierrot aisoissa.
Jospa saisit vielä myöhäisen plussan! :p

Mä otin toissapäivänä viimeisen teron ja siitä samaisesta iltapäivästä on pyyhkiessä tullut hyvinhyvin vähän vaaleanpunaista. Ja nyt on taas ihmeellisesti rinnat kipeät, ne on tosi kipeät ainoastaan "sisäsivuilta" ja ajoittain särkee koko tissejä. Sekä nippailuja ja nivuskipuja on ajoittain edelleen, mut mä tosiaan epäilen, että noi terot tekee kaikkia näitä ihmeellisiä oireita! |O
Oon tietysti kuitenkin testaillutkin, koska oon himotestaaja. :LOL:
Mies (joka ei yleensä IKINÄ nää mitään mun näkemiä "haamuja") sanoi toissapäivänä näkevänsä clearbluessa haamun ja tänään sain mammaksin herkkään liuskaan valoa vasten erotettavan värillisen viivanpaikan, mut mä en niihin pilipalitesteihin usko ollenkaan...
Eiköhän se täti sieltä rykäise kylään hyvinkin pian.
 
Kauhea show ollut koko viikonlopun kun pikkuväellä oli synttärit, esikoinen täytti eilen 3v ja kuopus tänään 2v. :)

Kovasti täällä jo odottelen että ovis tulis. Tänään tein o-testin, negatiivinen.
Mitä nuo metut on mitä jotku myös ottaa?

Joku kyseli että minä kp on käsketty teroja ottaa, itelle määrättiin kp 16-25.
 
Helou :D
Testattu aamulla vahvempi lussa kun se taannoinen joten eiköhän se siitä vahvistu :D olo on kun omenalla,aamulla itkeä tirautin kait sitten niitä onnenkyyneliä kun tuntuu niin uskomattomalta tää koko juttu. :) saa nähdä,toivon sydämestäni että raskaus jatkuu mutta varovainen täytyy olla,ultran haluun nähä ennen ku mitään alkaa suunnitella.
Kaikille plussaonnea tänne ketjuun,on tässä esikko yritetty 5v jonka jälkeen clomit toivat nyytin syliin asti.Ja nyt on sitten 2 raskautta(edellinen KU) saatu alkuun ilman joten toivoa on kaikilla :) En vielä uskalla lähteä tästä ketjusta poies vaan jos saan täällä roikkua niin olisin ainakin sinne ekaan ultraan asti? Plussanneisiin voisin kyllä siirtyä varovaisin mielin... :heart:
 
Emppu ja purmeli nokun reseptissäkin lukee et 3kk:n kuuri xD Ja tossa on 30tbl, eli pitäskä mun sit syödä niit 10tbl? xD Eiiikä.. Pitäs varmaan soittaa ja varmistaa asia.. :p Mut mulle noi määräs ihan vaan terveyskeskuslääkäri :)
tinjamin onnittelut vahvistuneesta plussasta! :heart:
 




MAANANTAI 6.4.2009



Nimi.....................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....40/30...........yk 3..........kolmas.........clomit+metut
Evenstar........ 16/26-79.......yk 1.........esikoinen......metut+Clomit
rusina85.........17/31............yk 9.........esikko............terot+clomit
Rosetta..........11/26-28.........yk 17.......esikoinen......clomit
Lumi-..............7/30..............yk 16.......esikoinen......clomit+metut
Purmeli83.......30/30............yk3.......esikoinen...clomit,terot,metut
Minime............20/32............yk 13.......toinen........... terot
maikkis123.....10/24-26.........yk8.........esikoinen.......lugesteron
Apila87...........13/28-31.........yk2.........kolmas...........clomit+Terot
Sero...............2/25-35.......yk 5........esikoinen....... terot
Zande............40/31.............yk?............................... clomit
Milsku............29/?................yk1..........esikoinen...... clomit
Devi...............10/?.................yk8.........esikoinen........terot

Taustalla
Duffy
Lily of the valley
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Tinjamin...................................................yk4............toinen
E-V-A.......................................................yk6...........kolmas
Alisa84....................................................yk5............esikoinen
Jennyli................................................... yk1.............kolmas
Muisku.................................................... yk5............toinen
Vilver.......................................................yk??..........????
MAM2......................................................yk 15........toinen
mama-84................................................yk 25.......toinen
Hemuli1981............................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009.....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009....................yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009..................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009....................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009..................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008...................yk15........kolmas :
TYTTÖ 23.3.2009 kello 22.12 rv 36+1 2655g/46.5cm
Laala...................24.4.2009...................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?................................ yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi:
TYTTÖ syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, 4315g/50cm


























 
Hei ja anteeksi kun änkeän tänne teidän ketjuun :)
Minulla olisi kysymys lähinnä clomien käyttäjille. Miten teidän kierrot muuttuivat kun aloitte syödä clomeja ja millä kp?

Itsestä sen verran et mulla on pco ja metuja olen syönyt tammikuusta asti. Kierrot ollut lähellä 50 ja nyt eka clomi-kierto menossa (kp 5-9). Kovasti raskautta toivotaan mut mitään käsitystä kierron pituudesta ei ole. Ovista yritin tikuttaa ja sain kp 12 hailakan haamun sit kp 14-17 oikeestaan yhtä vahvan kuin kontrolliviiva sit lopetin. Huvikseen tein vielä kp 20 ja taas vahva viiva mut kp 21 jo hailakka. Varmaan tuo pco sotkee? :/ Nyt kp 24 menossa..

Plussa onnea kaikille!
 
Farfalla Mä syön clomeja kp3-7, mut mulla on myös terot käytössä, joten kierto tulis niiden takia olla suht vakio n. 30pv.
Mulla ainakin toi pco aikaisemmin näytti viivoja ihan milloin sattuu. Osittain sen takia en edes viitsi tikutella, pitää vain heilutella peittoja ahkerasti kierron puolivälin paikkeilla. :p

).( Mua alkaa taas ärsyttää... Mä testasin aamulla apteekin omalla testillä ja haamuhan siihen tuli, mut nyt alkaa taas näyttää siltä, että menkatkin alkaa. |O
Mä en jaksa, jos tästä seuraa taas parin viikon vuoto!! :'(
 
Emppu, kiitos =) Olen juu lukenut, että ne juilimiset voisi olla myös raskausoire, mutta peruspessimistinä en pysty uskomaan, että yli vuoden tahkoamisen jälkeen ekalla clomikierrolla onnistaisi. Mutta pienenpieni toivo mussa vielä elää, kun ei vieläkään menkkoja kuulu. Lisäksi laskeskelin aikaisemman kahden "normaalikierron" tissienkipeytymisajan ( :LOL: ) ja se on ollut ennen menkkoja tasan 13 päivää. Nyt on jo 17 tissikipupäivä, mutta kaipa nuo clomit voi vaikuttaa siihenkin? Eikä mun otos ole tilastollisesti kovin merkittävä muutenkaan, mutta kun ei ole enempää mistä laskea.. :/

Pengoin testivarastoni ja siellä olikin vielä kaksi raskaustestiä jäljellä. Ehkäpä uhraan toisen huomenaamulla, jos ei ole menkat alkanut. (Nyt tietysti heti alkoi enempi sattua mahaan, yöllä varmaan aukeaa hanat).

Farfalla, mulla on clomit kp3-7 ja ovulaatiotesteillä tuli vahva viiva kp 12 ja 13, lisäksi kp13 tunsin voimakasta kipua vasemmallapuolella, missä lääkäri oli kontrollikäynnillä nähnytkin kypsyvän munasolun. Kp14 testiin tuli enää haalea viiva, joten olen aika varma ovulaation tapahtuneen juuri kp13. Tissit kipeytyi myös kp13. Nyt on siis kp29 ja odottelin menkkojen alkua jo tänään juuri tuon ovulaation ajoittamisen takia (no vielähän ne ehtii..), aiemmat kierrot oli 35 ja 45 ja sitä ennen oli n. 8 kk mystinen tauko kuukautisista. Ja siis eka clomi-kierto, joten en tiedä vielä vaikutuksesta kiertoon..
 




TIISTAI 7.4.2009



Nimi.....................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....1/30...........yk 4..........kolmas.........clomit+metut
Evenstar........ 17/26-79.......yk 1.........esikoinen......metut+Clomit
rusina85.........18/31............yk 9.........esikko............terot+clomit
Rosetta..........12/26-28.........yk 17.......esikoinen......clomit
Lumi-..............8/30..............yk 16.......esikoinen......clomit+metut
Purmeli83.......1/30..............yk4.......esikoinen...clomit,terot,metut
Minime............21/32............yk 13.......toinen........... terot
maikkis123.....11/24-26.........yk8.........esikoinen.......lugesteron
Apila87...........14/28-31.........yk2.........kolmas...........clomit+Terot
Sero...............3/25-35.......yk 5........esikoinen....... terot
Zande............41/31.............yk?............................... clomit
Devi...............11/?.................yk8.........esikoinen........terot

Taustalla
Duffy
Lily of the valley
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Milsku......................................................yk1............esikoinen
Tinjamin...................................................yk4............toinen
E-V-A.......................................................yk6...........kolmas
Alisa84....................................................yk5............esikoinen
Jennyli................................................... yk1.............kolmas
Muisku.................................................... yk5............toinen
Vilver.......................................................yk??..........????
MAM2......................................................yk 15........toinen
mama-84................................................yk 25.......toinen
Hemuli1981............................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009.....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009....................yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009..................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009....................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009..................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008...................yk15........kolmas :
TYTTÖ 23.3.2009 kello 22.12 rv 36+1 2655g/46.5cm
Laala...................24.4.2009...................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?................................ yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi:
TYTTÖ syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, 4315g/50cm




























 
Yöllä oli pari menkkakipukohtausta. Kouristi todellan lujaa, niin että heräsin niihin, mutta loppuivat sitten. Aamulla pähkäilin ääneen, etten edes halua tehdä sitä testiä, kun en halua nähdä sitä negatiivista tulosta.

Teinpä kuitenkin. Eikä voi olla todellista! Se oli positiivinen. Ihan selvästi. Mieskään ei tohtinut tuota uskoa, vaan halusi itse tehdä toisen testin. Tuntuu aivan älyttömän epätodelliselta, eikä oikein vielä uskalla uskoa, että se olisi totta tai ettei tässä vielä jotain pahaa tapahtuisi. n. 16 kk yritystä takana (joista tosin 8kk turhaa) ja eka clomikierros tuotti tulosta! :heart:
 
Onnea milskulle ja tinjaminille plussasta :heart:

toivottavasti purmeli kaikki menisi hyvin :hug:

Tsemppiä rosetalle IUI:hin :)

Ja Empulle kanssa tsemppiä pitkään kiertoon :hug:

ON. täällä odotellaan ja toivotaan oilia. jos se tulee viimeistään torstaina, ehditään se hyödyntämään, muuten taitaa tulla hukkakierto kun ollaan pääsiäinen sukuloimassa eikä siellä oikein taida olla mahdollisuuksia puuhailuihin... mutta sormia ja varpaita ristiin... ;)
 
Onnea plussanneille!! :heart:

Mulle tais nyt käydä niin onnellisesti, että haamu tosiaan jäi haamuksi ja täti tuli tänään kylään ihan oikeasti! :) Kröhöm...itseasiassa oon onnellinen oikeastaan siitä, että pääsen käyttämään tässä kierrossa clomeja, kun viime kierrossa jäi väliin. :LOL:

Ihmetyttää vaan, kun sain sillä apteekin omalla sen haamun... Se on ollu tähän asti lähestulkoon ainoa testi mihin olen luottanut. Onhan tietysti kemiallisen mahdollisuus tai sit nekin voi antaa väärän tuloksen joskus...
 

Yhteistyössä