Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset





SUNNUNTAI 8.3.2009



Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....11/30...........yk 3..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......45/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................30/26-35......yk 5........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........36/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............20/31-32.......yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........17/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........50/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........10/26-28.......yk 16........esikoinen...clomit
Lumi-..............37/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Peppi...................................yk..........esikoinen.....Femar
Purmeli83..........31/30..........yk1...............clomit,terot,metut
Lily of the valley...................yk7............toinen
Minime.....................23/32...........yk 12.... toinen...........terot
maikkis123...............6/24-26....yk7....esikoinen...lugesteron
Apila87................15/28.............yk?..........................Clomit+Terot
Sero....................8/25-31................yk 4..........................Terot
Zande.....................11/31................yk?............Clomit

Taustalla
E-V-A
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Jennyli..................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm



[/quote]

 
Huomenta


Rasittavaa...olen herännyt kl. 4, 5 ja 6 jolloin menin pissalle (ja TAAS testaamaan :ashamed: ) ja 7 aikaan nousin ylös kun ei se uni vaan silmään tule!! Ihme kierrokset menossa kun väsyttäis kuitenkin...ainakin nyt :whistle:
Mutta mikä ihaninta viiva vaan vahvistuu :heart: Nyt tein CB:n joka on 2pvässä vahvistunut kovasti ( Tistiviiva oikein pomppaa esiin verraten edelliseen cb:hen)

Eli Sisu on ainakin vielä kyydissä vahvasti :heart:

Alisa en ole kertaakaan kunnolla oksentanut (kopkop) mutta lähellä se on ollut kun heikotuskohtaus saattaa yllättää yht'äkkiä!
Mutta sellanen lievä etominen on päällä 24h ja nälkä olis vietävä muttakun mikään ei maita :x Jos joku niin suolainen sitten...
Mutta kyllä eron huomaa tässä omassa olossaankin että se on nyt ns. enemmän raskaana kuin viimeksi. Kyllä mulla sillonkin muutaman päivän teki hieman huonoo mutta se tyssäs kun seinään!
Vaikka mua pelottaa edelleen niin oon päättäny että nyt nautin täysin rinnoin...niin kauan kun mahdollista,toivottavasti loppuun asti :heart:
Minä kun en itse voi vaikuttaa mitä tapahtumaan tulee!!

Kovasti mä toivon että tulette pian mun perässäni...en mä osaa ilman teitä olla :hug: Tuntuu liian orvolta tuolla odotuspuolella :/ Joten taidan pysyä täällä koko raskausajan :LOL:

Mikäs Empun olo?! Illalla juotiin hilpeinä kaljaa...jne. ;) :D

Entäs ovis?

Mulla on muuten vissiin lievä hiivatulehdus :kieh: Saakohan noita hiivalääkkeitä käyttää raskaana...saa kai?! En ole laittanut mitään emätinpuikkoo mutta tollasta rasvaa oon nyt laittanu ulkopuolelle...

 



Jennyli Ihana kuulla, että viiva senkun vain vahvistuu :heart: Ja olet aivan oikeassa, nyt nautit raskaudesta, koska itse et voi vaikuttaa asioihin. Usko pois, tällä kertaa kaikki menee varmasti hyvin :hug: Ja mukava kuulla sun kuulumisia, tuuthan kertomaan niitä sittenkin, kun ja jos eksyt sinne odotus puolelle ;) :D

Täällä ei oikeastaan ole mitään oireita (paitsi jano ja iltaväsymys), vatsan turvotuskin on tipotiessään.. ELi kyllä siinä taitaa niin käydä, että täti kurvaa tiistaina ennen puolta päivää :(

*Muoks Noista oireista, että onhan mua viluttanut päivisin sekä iltaisin (niinkuin nytkin menee kylmiä väreitä koko ajan), en kuitenkaan usko, että se mitään kertoo, oonhan mää aina tällänen vilukissa.. Lämmöt edelleen siellä 36,6-37 asteessa, mutta eikös ne laske vasta kun täti kaartaa paikalle? Laskeeko ne just ennen tätiä vai voiko ne laskee jo heti aamusta?
 
Alisa oon muuten ihan varma että sulla on ollut ovis vaikka arvo onkin ollut rajalla!! Sun oireet on meinaan samanlaiset kun omani oviksen jälkeen!!
Eli toivotaan että kyytiläinenkin on mukana+++++++++ :heart: Tuo jano oli ainakin mulla yks oire ;)

Ja tosiaan...Hyvää naistenpäivää kaikille!! :flower:
 
Minime satunnaisia oli ennen plussaa ja plussapäivänä oli sitten enemmän sellaista nipistelyä ja tuikkauksia aika kovienkin menkkakohtausten ohessa. Nyt on kohdussa sellainen paineen tunne ja onneks tänään ei ole vielä pahemmin niitä menkkakipuja ollu...ne jotenkin aina pysäyttää :/
 
Jennyli Toivotaan, kuitenkin tikkuun tuli vahva viiva ja tuntemukset oli ihan erilaiset mitä koskaan. Ja tosiaan kp 18 oli se ovisplussa ja kp 21 menen aamusta verikokeisiin, niin ei siinä ollu välissä ku 3 päivää. Välillä tulee ihan sellanen perhosten lepatus tunne tuonne vatsaan, kun jännitän välillä niin, että tuleeko ne menkat vai ei. Mieliala kyllä aaltoilee ihan hulluna, välillä tuntuu, että ehkä sittenkin, mut suurimman osan ajasta epäilen, että en oo raskaana.. Yritän olla aika realistinen ja pysyä maanpinnalla, ettei sitten pettymys olis niin suuri, että ketutukseen menee monta päivää.. Mutta ensi viikolla näkeepi.
 
Jennyli Mä jostain luin, että kyllä niitä puikkojakin saa raskausaikana käyttää hiivaan, ainakin joitain, mut ei niitä esim. canestenin yhden puikon kuuria vaan niitä joissa on vaikuttavaa ainetta vähemmän, eli useamman puikon kuuri.

Mulla vaan epäselvyys jatkuu. Turhu loppui vähäksi aikaa. Tänään aamupäivällä olin ihan varma, että nyt tuli täti, mutta ei... Tuli taas hurja menkkakipukohtaus ja sen jälkeen vähän enemmän ihan ruskeaa tuhrua ja nyt taas yhtä vähän kuin ennenkin. Ennen on ollut ihan selkeää verta alusta alkaen. Rinnat on kyllä edelleen hellänä ja niin kuivat, että ihan hilseilee... :x
Mitenhän pitkäksi tää kierto taas venyy, teroista huolimatta! |O
 
Mahtavaa Jennyli! Sä sit plussasit nopeemmin km:n jälkeen ku mä. Jospa mieki tulisin pian perässä.

ON: ovis bongattu torstaina ja käytetty hyödyksi. Joku kun joskus päivittelee tuota listaa ni minulla olis nyt menos kp 18/31.. Se on vähän jäljes.
Ja nyt sit ootellaan, tylsääää...

JA HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ!!
 




MAANANTAI 9.3.2009



Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....12/30...........yk 3..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......46/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................31/26-35......yk 5........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........37/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............21/31-32.......yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........18/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........19/31...........yk 9..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........11/26-28.......yk 16........esikoinen...clomit
Lumi-..............38/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Peppi...................................yk..........esikoinen.....Femar
Purmeli83..........32/30..........yk1...............clomit,terot,metut
Lily of the valley...................yk7............toinen
Minime.....................24/32...........yk 12.... toinen...........terot
maikkis123...............7/24-26....yk7....esikoinen...lugesteron
Apila87................16/28.............yk?..........................Clomit+Terot
Sero....................9/25-31................yk 4..........................Terot
Zande.....................12/31................yk?............Clomit

Taustalla
E-V-A
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Jennyli..................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm


 
Olen uusi täällä foorumissa.. Olen kyllä pitkään seurannut teidän kirjoituksia ja ajattelin itse liittyä joukkoon.
Km jälkeen , jonka koin marraskuussa olen mieheni kanssa joka kuukaus odotellut positiivista tulosta . menkat pitäis kaiken jären mukaan alkaa 15 päivä ja en millään jaksais odottaa siihen asti. Onko ihan liian aikaista tehdä testejä ? Laatikosta löytyis ov testi ja rt postissa tulossa !
 
Heippa!

Tervetuloa skat ja zande

Jennylillä, "ihania" oireita :D Mutta nautihan niistä. Mä uskon, että siellä on pikkusella kaikki hyvin, mutta kyllä varmasti kaikki menkkatuntemukset ym pysäyttää sen km:n jälkeen.

Meinaatko Alisa testata millon? Plussatuulia sinne +++++++++ :whistle:

Mulla tais sittenki ovis jäädä tulematta, ei oo lämmöt noussu :( Ja se on yleensä kyllä aika varma merkki siitä, jos ovis on tapahtunu. Taidan soittaa nyt sinne väestöliittoon sitä aikaa...
 
skat Tervetuloa mukaan joukkoomme! :wave: Varmaan kannattaa odotella ainakin muutama päivä, jotta tulos olis luotettavampi :)

Emppuu Onkos sitä selvitty hengissä? :D Mites sun bileet meni? Kaiversiko Oili takaraivossa vai annoikko palaa? :LOL:

duffy alkuperäinen testaussuunnitelma oli, että keskiviikkona, mikäli tarvetta. Mutta nyt ajattelen, että ehkä ei vielä keskiviikkona. Mulla ei oo edes testejä kaapissa odottamassa, että niin paljon luotan siihen, että se täti tulee huomenna ennen klo: 13.. :| Mutta kyllä kieltämättä jännittää mitä huominen tuo tullessaan. Huomenna on 2 päivää siitä kun viimesen teron oon syöny, menkat on aina alkanu 2pvää teron jälkeen, mutta tiiä nyt sitten tuosta, kun se oviskin vissiin oli.. Eikös täti tuu yleensä 14päivää oviksesta? Sitte se tulis vasta keskiviikkona.. Blaah! Menis kaks päivää nopsaa.
 
Tiistai-iltaa kaikille!

Mä nyt sitten testasin päiväpissassa hailakan haamun. En vaan välttämättä luota siihen, kun testasin viime kierrossakin mammaksin herkällä liuskatestillä haamun. Enkä siis ollut raskaana.
Tän päiväinen tosin oli tiristetystä lirusta... :LOL:
Tänä aamuna oli taas hurjat polttelut ja alaselkäkivut ja tuli taas hiukan enemmän ruskeaa tuhrua, joka on taas iltaa myöten vähentynyt... melkoisen ärsyttävää tämmöinen. :headwall:
 
Jennyli Mä taidan jättää keskiviikkoon, kun huomenna on aamuvuoro ja yleensä on muutenkin kiire ehtiä saati sitten, jos tihrustan puoli tuntia jotain testitikkua. :LOL:
Mä koko ajan odotan, että kohta lorahtaa ja siitä se lähtee, mutta ihmeellistä tuhruttelua ollut jo aika pitkään... Uskon kyytiläiseen vasta sitten, jos nään kaksi vahvaa viivaa tikussa. :D
Tuokin viiva näkyi pääasiassa läpivalaisulla :D mutta väriä siinä kyllä oli. Ja mies ei yllättäen nähnyt yhtään mitään! |O Olkoon näkemättä, mä tiedän mitä näin ja sen verran on tullut tuijotettua noita tikkuja, että tiedän mikä on on puhdas nega ja mikä ei! :LOL:
 
Oi oi oi!!! :eek: Minä niin laiskana nykyään täälä vierailen, mutta täälähän on tullut HYVIÄ UUTISIA!!! Onnea hirmuisesti Jennyli :flower: :heart: Ihanaa että plussa tuli näin pian km:n jälkeen! Onnellista odotusaikaa!!!
 
Purmeli Wau, toivotaan, että tuo on hyvä merkki :heart: Täällä peukutetaan kovasti sun puolesta!

On: Täällä täti ei ole ainakaan vielä kurvannut paikalle.. Odotin sitä ennen klo 13 tulevaksi, mutta eipä oo näkyny. Nyt ihmettelen, että mihin se on jääny. Se kun tulee aina kaksi päivää viimeisestä terosta ja vielä aamusta.. Aamulla oli kyllä kovasti menkkajuilintaa mahassa ja se yleensä tarkoittaa sitä, että menkat alkaa parin tunnin päästä noista tuntemuksista.. Vielä kuitenkin pidän jalat maassa, koska tänään on dpo 14, joten jospa se sitten huomenna kaartaa paikalle |O Toivottavasti tajuais pysyä poissa. :kieh:
 
Voi vitsit, alisa ja purmeli, toivottavasti saatte oikein vahvat plussat!! :heart: :heart:

Hoksasin muuten, että lääkäri oli käskenyt ottaa terot kp15-25 eli tuohan tekis 11 päivää.. Mietin, että otanko vielä torstaina vai en, vaikka sama kait se on. Oon kyllä huomannu noista, että oikeastikkin vähentää pms:ää tuntuvasti, aika ihanaa! =) Tissit ei oo ollenkaan kipeet, nännejä vaan tuikkii ja pistelee välillä. Yleensä on tissit sikakipeet sivuilta heti oviksen jälkeen, olen todella pahalla tuulella ja herpeskin iskee yli viikkoa ennen tätiä. Nyt vain väsyttää ja naamassa on muutama tosi kipeä näppylä, nekin tosin häipymässä! En odottanut, että oikeasti vähentäisivät pms:ää.
 
Hengissä ollaan B)

Oikeesti oli toosii kivaa käydä "vähän" bilettämässä, kulunut nyt pari päivää iltaa muistellessa :D kun tää tyttö bilettää niin sattuu ja tapahtuu niin että muisteltavaa kavereiden kanssa on päiviksi :saint: Ja luoja että tanssin jalkani taas lähes rakoille :LOL: Eikä oili siis tullut häiritsemään, tosin sunnuntaina en kyennyt ees ovistestiä tekemään, kun ihan pitkän kaavan mukaan pikku tunneille meni ja sunnuntaina sitten ukon kanssa vällyjen välissä päivä, mutta nyt on todella pistetty simoja matkaan :whistle: joten se sotasuunnitelma peiton heiluttelemattomuudesta ennen ovista ei sitten toteutunut, kiitos hra ja rva Kankkusen :p Mutta ovisplussa on vasta tulossa, tänään alkoi lievät kivut jotka tuntuu pahenevan, joten huomen aamulla viimeistään uskoisin plussan pamahtavan..testaan sekä halpispuikolla että digillä.

Alisalle ja Purmelille isooot +++++ :whistle: ja b :) d
 
Kertokaas mulle noista teroista vielä se, kun mietin nyt eri vaihtoehtoja :)
Kun ne määrättiin mulle kp17-24, oletuksella että ovis oli siinä 14päivän paikkeilla.
Mulla on kerran ollut ovis kp 14 ja muut kp17, kp21.
Eli pitäiskö vaan kylmästi ootella sen oviksen yli vai otanko tän ekan kuukauden vaan niinkun on määrätty, silläkin riskillä etten raskaaksi tulisi?
Täältä luin että saattaa estää oviksen, mutta toisaalta jos ovis tulee noinkin pitkillä päivillä niin onko muutenkin tehot jo niin ja näin?
Viikko enää aloitukseen ja oireita oilista ei näy, alkaa panikointi ;)
 
minime Mun laskujen mukaan tuossa tulee 10 päivää, itekkin oon niitä syöny noina päivinä, paitsi tässä kierrossa :D

Emppu Kiva, että pääsit oikein revittelemään :) Ootko tänään Oilia tikutellu? Vai tuntuuko, että se ois menny jo? Onneks ootte alottanu jo sen oviksen metsästyksen kera simppojen ;) Itellä tuli ovistikkuun plussa kp 18 ja alotin terot vasta kp 20, lopetin ne sitten kp 30 ja nyt vaan menkkoja odotellaan (toivottavasti ei tuu kylään).

Kuinka myöhään oviksesta voi menkat alkaa? Siis onko ihan tavallista, että dpo:t menee esim. 15 tai 16?? Täällä vatsan turvotus alkanut iltaa kohti ja kylmiä väreitä menny koko päivän.. Toivottavasti en tipu liian korkeelta (vaikka jalat on muka tukevasti maassa kiinni :whistle: )
 

Yhteistyössä