Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Duffy Voimia! :hug:

Devi Kyllä tuo minusta ihan positiiviselta testiltä näyttää. Toivotaan että viiva vahvistuu! :)

Mä olen miettiny että tulikohan ovista ollenkaan viime kierros, kun ovis testiin en kyllä saanut lähellekään yhtä vahvaa viivaa kuin kontrolli.. :( Jotenkin oma mieli on mennyt ihan malttamattomaksi, kun sain nuo clomit ja terot. Odotukset on tosi korkealla ja pelottaa että mitä jos sitä ovulaatiota ei tapahdukaan.. :(
 
duffy: Ihan varmasti kauheaa kertoa miehelle ja vielä puhelimessa! Saanko kysyä, että mikä tuo miksrohedelmöitys on? Etsitäänkö niitä siittiöitä kuitenkin vielä esim. kivesbiobsiassa? Ja mahdollisesti muutamalla siittiöllä yritetään hedelmöittää? Vai oonkohan minä nyt ihan hakoteillä.. :ashamed: Miten miehesi suhtautui? Voimia miehellekin, on hirvittävän iso asia sulateltavaksi! Meillä mies ei halua ajatella mahdollisuutta, eetä hänessä ois vikaa vaikka onhan se tietysti mahdollista.
 
minime mitä todennäkösemmin yritetään tolla biopsialla tonkia niitä siittiöitä ja sitten hedelmöittää mikrohedelmöityksellä, eli se yksi siitiö ruiskutetaan munasolun sisälle suoraan ja sitten alkio laitetaan kohtuun, yksinkertaisuudessaan =)

Mies kävi kotona ja jotain puhuttiin, se oli ihmeen rauhallinen. Varmaan kun on tämän asian aavistanut tms.



Päivittäjä! Mut vois siitää taustailijoihin, vaikka kyllä varmana kirjottelen tänne aktiivisesti, mutta ei noita kp:ta oo järkeä pitää tossa listassa ja kun pelkät terot/clomit ei tod riitä niin suotta roikun tossa, mutta taustalla voin kyllä olla :)
 
Anteeksi kun täältä näin oksettavaa asiaa kysyn, että onko muilla kun aloititte clomit/terot, niin menkkavuoto muuttunut? Itellä alavatsa ihan tajuttoman kipeä ja tulee isoja hyytymiä.. Ihan samanlaista ku synnytyksen jälkeinen jälkivuoto.. :x
 
Devi varovaiset onnittelut :flower: :heart: Tuo Cb on sellainen että näyttää jo aika varhaisessa vaiheessa haamua joten sullakin voi olla vasta pienet dpo:t ja sen takia vielä toi haamu?!
Lisäksi tuo testi on sellainen että se todella haalistuu!! Sitä ei pysty esim. säilyttämään jos haluaisi testin muistoksi. Mulla itselläni tuo testi näytti vahvaa positiivista mutta seuraavana päivänä jo ihan olematonta!! Joten älä todellakaan heitä kirvestä kaivoon!! ;)

Duffylle isot :hug: Onneksi kuitenkin lääketiede on niin kehittynyt että jopa nolla tuloksella saadaan raskaus aikaiseksi :heart: Toivottavasti teillä etenisi hoidot rivakasti ja saisitte positiivisia uutisia pian!! Hienoa että mies ottaa asian rauhallisesti koska monille tuo on kovin miehuuteen kolahtava asia.

Apila mulla ei nuo lääkkeet vaikuttanu vuotoihin!

Täällä voidaan TOSI huonosti 3tta päivää :x Lisäksi oon ihan puolikuollut raato ja väsynyt 24h/vrk |O Mikään ei maistu ja pyörryttää niin että maailma mustuu tämän tästä!
Tänäaamuna vatsa oli aivan sekaisin ja ajattelin että jään kotiin jos tässä onkin jostain pöpöläisestä kyse!
Mutta en valita jos tämä kertoo sen että masussa on elämää :heart: Ensiviikolla olisi ultra,iiks!

Hyvää viikonloppua kaikille!! :hug:


 
Moi kaikille! Täällä on pidetty palstataukoa aikasta pitkään!

Nyt kuitenkin ilmeisesti yk 15 menossa, en ole aivan varma =) Kiertopäivistä ei mitään käsitystä, kun en ole niitäkään miettinyt, mutta aika loppukierto taitaa olla meneillään.. Koitan laskea vähän myöhemmin ja ilmoittelen sitten =)

Mutta ihana palata tänne! =)
 




LAUANTAI 28.3.2009



Nimi.........................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....31/30...........yk 3..........kolmas.........clomit+metut
Tinjamin..........25/31............yk 4..........toinen..........clomit
Evenstar........ 7/26-79.........yk 1.........esikoinen......metut+Clomit
rusina85.........8/31..............yk 9.........esikko............terot+clomit
Rosetta..........30/26-28.......yk 16.......esikoinen......clomit
Lumi-..............?/30..............yk 15.......esikoinen......clomit+metut
Purmeli83.......21/30............yk3.........................clomit,terot,metut
Minime............11/32............yk 13.......toinen...........terot
maikkis123.....1/24-26.........yk8.........esikoinen.......lugesteron
Apila87...........4/28-31.........yk?...............................clomit+Terot
Sero...............28/25-31.......yk 4..............................terot
Zande............31/31.............yk?...............................clomit
Milsku............20/?................yk1...............................clomit
Devi...............1/?.................yk8................................terot

Taustalla
Duffy
Lily of the valley
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


E-V-A.......................................................yk6...........kolmas
Alisa84....................................................yk5............esikoinen
Jennyli................................................... yk1.............kolmas
Muisku.................................................... yk5............toinen
Vilver.......................................................yk??..........????
MAM2......................................................yk 15........toinen
mama-84................................................yk 25.......toinen
Hemuli1981............................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009.....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009....................yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009..................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009....................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009..................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008...................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009...................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?................................ yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm















 
Lauantaita leidit B)

Täällä kierto venyy todennäköisesti ja kuinka pitkälle niin sehän mielenkiintoista vasta onkin |O Mielettömät pms:t on ollu jo kohta viikon..heti kun joku kattookin mua liian pitkään niin oon valmis kuristamaan, saati sitten että joku sanoo mulle jotain väärässä paikassa väärään aikaan :kieh: Olo ei oo kyllä ollenkaan kiva, mä en tykkää olla huonolla tuulella kun pääosan elämästäni kuitenkin oon iloinen persoona |O Mielettömällä väsyllä tietty on myös osuutensa asiaan..mutta oon mäkin miettinyt että kannattaakohan näitä hormoneja popsia kun vaikutus on välillä tämä :eek:

Duffy Olen todella pahoillani :hug: Ottavatko uusintanäytettä? Voisko mitenkään olla että virhe ois tapahtunut näytteenannossa tai kuljetuksessa tai tutkimusajankohdassa..? Toivon sydämestäni, että ICSI sitten tuo teille nyytin kotiin. Voimia teille, äläkä nyt kokonaan meitä jätä :hug:

Deville Pahoittelut negasta. Olen yllättynyt että tuo cb voi näyttää noin virheellisesti plussaa, viivahan oli ihan selvä :eek:

Mä jatkan nyt viikon tapahtumien lukemista :whistle: ja jos huomauttamista listan suhteen niin laittakaahan vahvennettuna tulemaan :)
:wave:
 
Heips ja kiitos kaikilla haleista ja tuesta =)

Emppu, uusintanäyte kyllä otetaan, mutta en tiedä vielä ajankohtaa ja siihen ollaanki toiveet laitettu, että sieltä edes jotain löytys, ois se icsikin helpompi sitten. Laitan nyt kaikki toiveet siihen kun mies sanoi, ettei se sperma ollu samanlaista ku normaalisti vaan omituisen lirua. En usko, että enää mitään huipputuloksia saatas, mutta muutamakin hyvin liikkuva otus helpottaisi asioita huomattavasti.

maikkis pahoittelut tädistä :/


Mä oon alkanu myös kääntymään lahjasolujen puolelle. Meidänhän se lapsi olisi, tietenkin! Vaikka saisikin alkunsa jonkun toisen siittiöistä, mies ei vielä oikein ole täysin hyväksyny asiaa, jos saadaan uudestaan täysin nollat niin luulenpa että hänkin alkaa vakavasti miettimään niitä lahjasoluja =)
 




SUNNUNTAI 29.3.2009



Nimi.....................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....32/30...........yk 3..........kolmas.........clomit+metut
Tinjamin..........26/31............yk 4..........toinen..........clomit
Evenstar........ 8/26-79.........yk 1.........esikoinen......metut+Clomit
rusina85.........9/31..............yk 9.........esikko............terot+clomit
Rosetta..........31/26-28.......yk 16.......esikoinen......clomit
Lumi-..............?/30..............yk 15.......esikoinen......clomit+metut
Purmeli83.......22/30............yk3.........................clomit,terot,metut
Minime............12/32............yk 13.......toinen...........terot
maikkis123.....2/24-26.........yk8.........esikoinen.......lugesteron
Apila87...........5/28-31.........yk2.........kolmas...........clomit+Terot
Sero...............29/25-31.......yk 4..............................terot
Zande............32/31.............yk?...............................clomit
Milsku............21/?................yk1...............................clomit
Devi...............2/?.................yk8.........esikoinen........terot

Taustalla
Duffy
Lily of the valley
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


E-V-A.......................................................yk6...........kolmas
Alisa84....................................................yk5............esikoinen
Jennyli................................................... yk1.............kolmas
Muisku.................................................... yk5............toinen
Vilver.......................................................yk??..........????
MAM2......................................................yk 15........toinen
mama-84................................................yk 25.......toinen
Hemuli1981............................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009.....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009....................yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009..................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009....................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009..................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008...................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009...................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?................................ yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm

















 
Hei kaikille! Hieman ulkopuolisena kysyisin neuvoa, jos osaisitte/jaksaisitte neuvoa..

Lyhyesti itsestäni; pillerit jätin pois 05/08, jonka jälkeen kierto vaihteli välillä 28-35. Raskaaksi tulin 11/08, josta plussasin vasta kp39 (negoja tuli tehtyä :whistle: ). Tämä raskaus meni kesken rv 8, jonka jälkeen menkat alkoi kp 35. Nyt tästä kierrosta testasin plussan(haalean mutta selvän viivan) kp32, kp35 ja tänä aamuna negan, nyt siis kp38. Vatsassa menkkakivut ja tuhrua tulee eli varhainen km todennäköisesti. :'(

Nyt kysynkin että osaatteko neuvoa kannattaisko lähteä tämän epäsäännöllisen kierron kanssa lekuriin ja saada jotain apua, jotta vauva syliin asti saatais? Vai pitäiskö vaan odotella kun kerran tärppejäkin ollut? Pitääkö mennä yksityiselle vai saako julkiselta kiertoa säännöllistäviä lääkkeitä?

Ikää siis 32 ja ennestään kaks lasta (edellisestä liitosta).

Tuhannet kiitokset jos ehditte vastaileen!!! :)
 
Päivittelijältä asiaa :attn: Purmeli, Apila, Sero, Zande, Milsku ja Devi :attn: Listalta puuttuu tieto, että monesko teillä on toiveissa? Huomasin etten oo tajunnut sitä tietoa merkkailla listaan, vaikka varmasti sen ootte jossain yhteydessä kertoneetkin :whistle:

Sohvi Suosittelen gynellä käyntiä, vaikkei sinulla tuskin ovuloinnin kanssa ongelmia ookkaan, mutta tuon luteaalivaiheen progesteronin kanssa esim. voi olla ja siksi tulee km:ja..vaikka mulla oikeestaan ollut sama tilanne, 2 lasta, ei aiemmin yhtään km:a ja nyt kolmosta yrittäessä ollut 1 tm ja 1 varhainen km ( rv 6+), joka oli samantyyppinen kuin sulla, eli vahvaa viivaa en saanut testiin lainkaan...mutta mulla siis oviksen kanssa ongelmia..joten tutkimuksiin km:n takia päästään vasta kun epäonnisia raskauksia on ollut kolme, jota kyllä toivon ettei tulis enää :( Julkiselta, eli tk:n omalta lääkäriltä saa terot, ultrauksesta en oo varma, vaihtelee varmaan paikkakunnasta riippuen ja ykstiyiseltä saa tietty kaikki ja nopeemmin, mutta on tyyriimpää :whistle: Ja jos tk laittaa teidät jonoon lapsettomuuspolille niin jonotus voi olla jopa 6kk, mutta sen pitäis olla maksimi, hoitotakuun takia, tässäkin on paikkakuntakohtasia suuria eroja.. Toivottavasti osasin auttaa :D

Maikkis ja Devi Pahoitteluni tädistä :hug: Ja eikun tulta päin... :whistle: Ja mä tuun täältä perässä :kieh:

Täällä siis edelleen täti on hakusessa, voi luoja tätä elämääni..milloin on oili kadonnut, milloin täti..mutta plussaa vaan ei tuu testiin vaikka minkä tekis |O Tänään siis testattu nega mammaksi herkkiksellä, se vakkari viivanpaikkahan siinä on muttei muuta vaikka kuinka rukoilis..ja lämmöt vaan jauhaa korkeella, joten ei se täti nyt ainakaan huomenna viel tuu... :headwall: :kieh: :eek: |O |O että näihin kuviin ja näihin tunnelmiin :ashamed: ...perkele ja anteeks :ashamed: :ashamed:
 
Kiitos Emppu! Kuinkahan paljon toi yksityinen pääkaupunkiseudulla maksais? Haluaisin kyllä mahd nopeaa jotain apukeinoa. Tiedäks onko tälle kierrolle (tänään kp1) jo myöhäistä aloittaa mitään lääkettä? Itsekin epäilen tuota luteaalivaiheen häikkää, eikö siihen anneta juuri terot? Vai clomit? :D oon siis ihan pihalla mitä ja mihinkin vaivaan... :eek:
 
Sohvi En oo nyt ite käynyt vähään aikaan yksityisellä, mutta epäilen sen olevan satasen paikkeilla, jos ultrataan...mulle terot on aina määrätty kp 15-24, eli hyvin kerkeet ne saada jo tälle kierrolle ja terothan siis voi määrätä myös tk-lääkärikin. Niin ja jos haluut tietoa oviksestasi niin sitten kannattaa mennä ultraan muutamaa päivää ennen oletettua ovista..eli siis mulla kun on clomit niin kp 10-12 on ollut ultraus(ovisplussa ollut kp 14-15), jossa arvioitu follikkelin kokoa ja oviksen ajankohtaa. Ja siis terot on keltarauhashormonia, jota käytetään tukemaan luteaalivaihetta, vastaavat ovat myös primolut ja lugesteron ja clomifen on ovuloimattomuuteen eli sitä et tarvi jos ovuloit :) Onnea matkaan ja toivottavasti löydät avun :hug:
 
Heippa kaikille :)
Mulla tulee nyt omaa napaa kun oon ihmetellyt et olisko mulla voinu olla toinen ovis vasta nyt kun oireet on sellaset. Koopeet siis 26/31 ja ovistesti näyttää vahvaa plussaa vaan ja masua nipistelee ja limoja tulee. Tai sit voisko olla et olisin raskaana?..... :p Jännittää kovasti mut testi on pysyny tekemättömänä..en uskalla testata kun ei oo vielä kierto täynnä. Apuva!
 




MAANANTAI 30.3.2009



Nimi.....................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....33/30...........yk 3..........kolmas.........clomit+metut
Tinjamin..........27/31............yk 4..........toinen..........clomit
Evenstar........ 9/26-79.........yk 1.........esikoinen......metut+Clomit
rusina85.........10/31..............yk 9.........esikko............terot+clomit
Rosetta..........4/26-28.........yk 17.......esikoinen......clomit
Lumi-..............?/30..............yk 15.......esikoinen......clomit+metut
Purmeli83.......23/30............yk3.........................clomit,terot,metut
Minime............13/32............yk 13.......toinen...........terot
maikkis123.....3/24-26.........yk8.........esikoinen.......lugesteron
Apila87...........6/28-31.........yk2.........kolmas...........clomit+Terot
Sero...............30/25-31.......yk 4..............................terot
Zande............33/31.............yk?...............................clomit
Milsku............22/?................yk1...............................clomit
Devi...............3/?.................yk8.........esikoinen........terot

Taustalla
Duffy
Lily of the valley
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


E-V-A.......................................................yk6...........kolmas
Alisa84....................................................yk5............esikoinen
Jennyli................................................... yk1.............kolmas
Muisku.................................................... yk5............toinen
Vilver.......................................................yk??..........????
MAM2......................................................yk 15........toinen
mama-84................................................yk 25.......toinen
Hemuli1981............................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009.....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009....................yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009..................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009....................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009..................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008...................yk15........kolmas
tyttövauva 23.3.2009 kello 22.12 rv 36+1 2655g ja 46.5cm
Laala...................24.4.2009...................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?................................ yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm



















 
Jos päivittäjä voisi listaan lisäillä että meille syntyi tyttövauva 23.3.2009 kello 22.12 rv 36+1 2655g ja 46.5cm

Listaa tuossa vilkuilin niin onneksi täällä ei taida enää olla vanhoja tuttuja vaan suurinosa on päässyt plussanneihin. Ihana asia =)

Tai sitten valitettavasti kadonnut listoilta muuten vain.


Kovasti onnea kaikille täällä kirjoittajille vaikkei tosiaankaan taideta tuttuja olla. Toivottavasti teilläkin asiat järjestyvät ja pääsette tämän kokemaan.


t. Solina ja Neiti 7vrk
 
Emppu: Täällä siis ensimmäistä yritetään!

Kertokaas mulle ovuloimattomasta kierrosta, miten se eroaa ovulointikiertoon nähden?
Tuleeko limat, tissikivut jne.?
Kun mulla ovis oletetusti vasta kp 25, limat, nännikipu tuli niihin aikoihin, mutta lämmöt nousi vaan noin 0,3c joten sen perusteella ei voi sanoa onko varmuudella ollut..
Hmm.. :/
 

Yhteistyössä