Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

DeviLiah: tervetuloa! :flower: Huomenna testaan, mut vahva tunne on että turhaan.. Joo, vähän kans itseä ihmetyttää tuo, kun ollaan ihan maassa, jos ei eka kerrasta tärppää.. :ashamed: myönnän olevani myös vähän katkera, kun ei ole koko puolentoista vuoden aikana tullut edes yhtään selvää plussaa, mitä ois saanu hehkuttaa! :headwall: Vaikka muiden plussat ei ole multa pois, ihanaa ettei kaikkien tarvitse kärsiä tästä piiitkästä odotuksen odotuksesta! Puhaltelen kaikille tasapuolisesti plussatuulia!!++++++++++++ :whistle: ;)
 
minime viime vuoden toukokuussa muistaakseni aloitettiin..hmm..huhti- tai toukokuussa. Mutta yrityskertoja ei ole tähän mennessä kuin 6. Johtuen just siitä, että mulla on heittänyt kierrot niin häränpyllyä kun vaan ihmisen kierrot voi heitellä! Mut lähinnä ylipitkiä on ne kierrot ollu! Huoh. Eli siksi mä TOIVON sitä tätiä välillä! Ja varsinkin nyt kun sain nuo terot :)
Lääkäri kun totes, että munasarjoissa ei näkynyt mittää..siis alustavasti.. Jos terojen jälkeen ei tunnu nappaamaan, niin sitten vasta tarkempiin tutkimuksiin. Kauhee sepustus :LOL:
Mut minime paljon tsempityksiä huomiseen!+++ :whistle:
 
Deviliah Miten tuttu tunne tuo kiertojen venyminen.. Mulla kävi niin, että pillerit lopetettua kierto huiteli +200, sain sitten gyneltä terot, jotka mukavasti tasotti kierrot, mutta eivät tuoneet ovista. Sitten sain clomit sitä avittamaan ja kahden tapletin annostukselle sitten tärppäs :heart: Soittelinkin tänään sille gynelle, että on tärpänny ja se lupas laittaa ajan varhaisultraan, jotta saadaan selvyys, että onko kyydissä yks vai kaks vai onko ketään. Jännittää kyllä tosi paljon, onneks sen ajan pitäs olla jo viimestään ens viikolla. :)

minime Toivottavasti saisit sen plussan ++++ :whistle:
 
Alisa miten ihanaa kuulla tarinoita, kun on tärpänny, vaikka vaikeuksia olisikin ollut! :)
Mulla oli muistaakseni 3kk kuuri noita teroja. Ja kattellaan sit sitä ovista, pitäs varmaan tikkuja ostella :p Ois kiva saada ees johonkin tikkuun ne kaks viivaa :LOL: Ootkos muuten jo soitellu sitä aikaa? :)
 
Deviliah Joo, kyllä se itestäkin vielä uskomattomalta tuntuu. Koko ajan pyörii mielessä, että voiko meille käydä oikeasti näin hyvin. Olin jo ihan varma, että IVF:ään saadaan/joudutaan mennä. Ai siis mitä aikaa? Nyt tipuin kärryiltä? :D Tänään siis soitin gynelle, joka noi hormoonit määräs ja ultra-ajan lupas laittaa postissa tulemaan :)
 
Kiitos, kiitos toivotuksista, saa nyt nähdä.. Mulla on niin pinna kireällä, että en ihmettelin vaikka se huuhkaja tulis ens yönä, tai sitten se oikeen kiusaa mua ja tulee sitten kun oon ehtiny tehdä sata testiä.. :snotty: Anteeksi tämä marina, mutta mä en enää kestä! Tänään mietin taas syntyjä syviä ja sitä, että miten ei voi elää normaalisti tässä elämäntilanteessa. Ei tämä stressi tee hyvää kellekään. Pitäis varmaan päästä vähän irtautumaan arjesta tai jotain! Ja sitäkin mietin, että miten meillä ei oo edes yhtään kemiallista raskautta tms. takana vaikka ollaan joka kuukausi oltu oikeeseen aikaan likkeellä?? :'( Ja toisaalta mua pelottaa mahdolliset lapsettomuustutkimukset.. :|
 




TIISTAI 17.3.2009



Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....20/30...........yk 3..........kolmas......clomit+metut
Tinjamin..........14/31............yk 4.........toinen........clomit
Duffy...............29/31-32.......yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........25/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........27/31...........yk 9..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........19/26-28.......yk 16........esikoinen...clomit
Lumi-..............46/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
Purmeli83..........10/30..........yk3...............clomit,terot,metut
Lily of the valley...................yk7............toinen
Minime.....................32/32...........yk 12.... toinen...........terot
maikkis123...............15/24-26....yk7....esikoinen...lugesteron
Apila87................24/28.............yk?..........................Clomit+Terot
Sero....................17/25-31................yk 4..........................Terot
Zande.....................20/31................yk?............Clomit


Taustalla
My Poodles
Piksu
Peppi
E-V-A
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Alisa84....................................................yk5............esikoinen
Jennyli..................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm





My Poodles, Piksu ja Peppi Laitoin teiät nyt taustalle mutta listalle tietty pääsee heti takasin, kunhan ilmottelette itsestänne ja kp:t ja yk:t :)

Ja Lumi ja Lily of the valley kp:t varmaan kaipais päivitystä :whistle:


 
Huomenta!

Täällä on lämmöt laskenut reippaasti, toivo raskauden suhteen meni siinä :( No eipä se auta kuin alkaa suunnittelemaan sitä väestöliittokäyntiä ja sitä spermatesti-hommaa :D

Devi, tervetuloa ja mikäli ensimmäistä kuumeilette, niin tuollahan on tuo pidempään esikoisesta haaveilleiden pino ;) ;)
 
Nyt ois sitten vähän yli vuos edellisestä km:stä, jonka myötä vauvatoiveetkin hautautui vähäksi aikaan..
Ja kun meille tuli toinen koiravauva niin eihän tässä ole ollut aikaa paljoo muuta ajatellakkaan :D
Nyt ois kyl taas pienet hipsutukset vatsassa vauvaa ajatellen.. Nyytti olisi enemmän kuin tervetullut ! kunhan vaan haikara osais oikeeseen osotteeseen ja tällä kertaa loppuun asti, kiitos!

Tädin ois pitänyt tulla sunnuntaina kylään, eilenkin odottelin.. mutta tekipä oharit.. ja malttamattomana kun tikuttelin eilen, niin hyvin HAALEAA plussaa ilmoitti.. nyt oli sit pakko tilailla vähäisillä rahoilla uudet testit, jotka jo toiv. huomenna postilaatikossa.. ja TOIVOEN ettei täti vaan missään nimessä tule kylään..

Vaikka valitettavasti pakki on kyllä sen verran sekasin, ja rinnat niin pirun arat että... täti saattas tulla myöhässä..

Viikonloppu oli aikas jännää aikaa, perjantai aamuna ku keiteltii normisti aamukaffet (joka on pakko saada herätessä), tupakin ja kupillisen jälkeen meinas lentää laatta.. siihen jäi sen päivän kahvinjuonti. Perjantaina lähettiin sit myös viihteelle, sain kaksi siideria alas ja nekin meinas tulla takasin ylös. noh, onneksi.. sillä olinhan jo 23.00 kotona nukkumassa :D
Lauantaina oli toiset juhlat, ei siitäkään mitään tullut yksi siideri maistui melkein väkipakolla ja lauantainakin olin jo 21 aikoihin kotona tuutimassa..

ollakko vai eikö olla.. siinäpä vasta pulma.
 
alisa niin sitä aikaa tarkotin, kun puhuit siitä varhaisultrasta :D Mutta jos se postissa se aika tulee niin ei sitten mitään :)
duffy kiitos tiedosta, ja juu, esikoisesta tässä haaveillaan!
Alkaa taas tulemaan nämä epätoivon tunteet...ei se täti sieltä oo tulossa. Lämmöt heittelee missä sattuu! Ettei niistäkään voi päätellä mitään! Voi kun pääsis jo edes ne terot alottamaan..mut jos tässä taas joutuu joku kolme kuukautta odottelemaan niin huoh. :(
 
Jennyli Mää oon samaa mieltä, että täällä paljon ihanampi porukka kuin tuolla odotuspuolella, tää palsta tuntuu, jotenkin niin omalta ja kannustavalta :heart:

Minime Kyllä mää noissa kahessa alemmassa kuvassa nään ihan hailakan haamun, jos oikein tihrustan. :/ Toivottavasti menkat ei tuu ja se viiva vahventuis siitä päivien myötä :)

Deviliah Tänään tuli ultra aika postissa ja se ois jo YLIHUOMENNA!! :eek: JAIKS! Sillon olis vasta rv 5+2 eli tosi aikasin, mut pakko ottaa se minkä saa. Toivottavasti vaan saan töistä järkättyä niin, että pääsen sinne.
Netistä löysin tällä sen
6.raskausviikko (eli rv5)
Löydökset kaikututkimuksessa:
* Raskauspussi
* Ruskuaispussi ja sikiö (pääperämitta <4 mm)
* Sydämen lyönti loppuviikosta
Eli ilmeisesti sieltä pitäis jotain löytyäkkin, toivottavasti löytyy!
 
minime mä oon sitten muuten aika haka näkemään noissa testeissä kaikennäkösiä viivoja ja värejä, et mun spekuloitiin sitten ei kannata luottaa! Mutta musta siinä näkyis hiukan jotain väriä?! Katoin sitä viel niin, että se kontrolliviiva ei näkyny yhtään! Ku oon huomannu, et jotenkin se toinen viiva saa näkemään kahtena :LOL: Mutta,mutta..jos pitäsit pari pvää taukoa testailuista? Jos oot raskaana, niin ne hormoonithan tuplaantuu ain, ni parin pvän päästä ois paremmat mahdollisuudet saada parempaa viivaa ;)
alisa nopeeta toimintaa! Huih! Mut hieno homma! Toivottavasti pikkuinen siellä on sitten jo aluillaan! :)
 
DeviLiah: Joo, mä eilen tilasin testejä jane tulee varmaan huomenna tai ylihuomenna. Nuo vaan jotenkin tarttui kaupasta mukaan tänään.. :ashamed: Toivottavasti mun ei tartte enää vähään aikaa ostella testejä, hävettää jo se rahan määrä mitä niihin on kulunu! Tuota testiä ei tarttenu kyllä edes mitenkään väännellä että viiva näkyis, yritin oikeen niin kaukaa kattoa, että en näkisi sitä viivaa.. :D
 




KESKIVIIKKO 18.3.2009



Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....21/30...........yk 3..........kolmas......clomit+metut
Tinjamin..........15/31............yk 4.........toinen........clomit
Duffy...............30/31-32.......yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........26/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........28/31...........yk 9..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........20/26-28.......yk 16........esikoinen...clomit
Lumi-..............47/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
Purmeli83..........11/30..........yk3...............clomit,terot,metut
Lily of the valley...................yk7............toinen
Minime.....................1/32...........yk 13.... toinen...........terot
maikkis123...............16/24-26....yk7....esikoinen...lugesteron
Apila87................25/28.............yk?..........................Clomit+Terot
Sero....................18/25-31................yk 4..........................Terot
Zande.....................21/31................yk?............Clomit


Taustalla
My Poodles
Piksu
Peppi
E-V-A
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Alisa84....................................................yk5............esikoinen
Jennyli..................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm





My Poodles, Piksu ja Peppi Laitoin teiät nyt taustalle mutta listalle tietty pääsee heti takasin, kunhan ilmottelette itsestänne ja kp:t ja yk:t :)

Ja Lumi ja Lily of the valley kp:t varmaan kaipais päivitystä :whistle:


 
Minime :hug: ja eikun tulta päin.. :kieh: perässä tullaan..niin oireeton olo että |O

Alisalle Onnea matkaan, tuuhan sit kertoo ultrasta :heart: Missä oot siis ollut hoidoissa, yksityisellä?

Duffylle :hug: Olikos lämmöt siis oikeen reippaasti laskeneet, "romahtaneet" ? Mulla kun nyt terot käytössä ja aika takuuvarmasti ovuloimaton kierros, niin ei mulla näköjään terot nosta lämpöjä 37c asti vaan noin 36,6-36,7c..kun taas niillä kierroilla joilla on ollut ovis niin ilman teroja lämmöt on tuossa 37c tai jopa yli siihen saakka kunnes täti kurvaa mestoille :kieh: Joten arvelisin et sulla kuitenkin ovis on ollut..mikäs dpo sulla nyt on? Jos ois vaikka kiinnittymisdippi tuo lämmönlasku ;)

Jennyli Ootkos sinä menossa ultraan lähiaikoina :) ?

Jatkan tarinaa myöhemmin, nyt pitää kiirehtiä kuopuksen kanssa hammaslääkäriin..saa nähä antaako suuhunsa edes katsoa, kun päivittäiset pesutkin tuottaa vaikeuksia :eek:
 
minime Pahoittelut tädistä!! :hug:

Emppu Menin ensiksi yksityiselle hoitoon, josta gyne laitto mut sairaalan puolelle tutkimuksiin (verikokeet + 1 ultra), jotta tulee halvemmaksi. Tämä sama gyne on kummassakin töissä, sairaalalla sekä siellä yksityisellä. Nyt sitten ma soitin sille, että on tärpänny, niin se lupas laittaa varhaisultra ajan, jotta nähdään ollaanko siellä oikeassa paikassa vai ei, vai onko elämää ylipäätänsä. Jännittää huominen, ihan jo senkin takia, että täällä ei kauheasti ole oireita, ainoastaan jano ja hyvin lievä väsymys..
 
Alisalle peukkuja huomiseen ultraan!b :) d

Tämä päivä menny taas itkua pidätellessä.. Nyt ois ehkä palstatauon paikka, saa siis pitää listoilla, palailen asiaan kunhan tässä on taas voiman rippeet keräilty.
 
Moikka :heart:
Olen ihan uusi täällä ja SUURTA apua ja tukea vailla. Minulla on poika 01 ja keskenmeno 11.3.09 rv 7+6 ja nyt sit odottelen ja aloitan lääkkeellä Terolut. Asun täällä "tuppukylässä" missä kukaan ei oikein tiedä mitään mistään tai sit kaikki on erimieltä yhdestä ja samasta asiasta. Siksi suuntaankin tänne :flower:

Olen kuumeisesti yrittänyt selvittää Terolutista saamaani tietoa apteekista jotta ovis tulisi samantien kun alan syömään "Teroa" ??? Toiset sanoo ettei tuu ja toiset sanoo et tulee heti seukkipäivänä jos sit menkat alkaa myöhemmin, mut turha sitä sit on miettiä enään olisiko se ovis silloin ollut :headwall: Olisiko kenelläkään tietoa.

Toinen asia olisi sellainen kun viimeksi minulla tuli menkat 20.01.09 ja tein tikkutestejä ja kävin verikokeissa ja ultrassa jopa 25.2. eikä vaavi ilmoitellut tulostaan mitenkään, kunnes 5.3 clearblue digitikulla 2xraskaana
6.3 verikokeessa oli hormoonipitoisuus n.17 ja
9.3 n.30 mutta tikut pelkkää miinusta aamupissasta?????
No sitä onnea ei sitten kauaa kestänyt :'(
Kiertoni on vaihdellut 30-38 pvään ja olen aivan epätoivoinen. Jälkiultrassa naistenpolilla kehoitti heti yrittämään uutta ja sen teen, mutta TAAS milloin se ovis on? Mitein tuossa pienessä päässäni josko aloittaisin tikutuksen heti "teron" aloituksen yhteydessä, mutta onko se turhaa jos se ovis samantien tulee vai voiko se viivästyä myöhemmäksi. Otappa tässä nyt rennosti kun pitää koko ajan miettiä :/

Mutta olisin tosi iloinen jos jollain on kokemuksia asiasta tai SAATI tietoa :flower:

Aurinkoista kevään odottelua ja tsemppiä kuumeilijoille
 
Halusin tulla halittamaan minimeä oikein lujaa :hug: Älä ystis rakas vielä lannistu :hug: Teillä kun on yritystä noin kauan jo takana niin oletko ajatellut tutkimuksiin lähtemistä. Monilla pienilläkin hoidoilla ja lääkkeillä voi saada toivotun avun?!

Emppu ultra on ollut tosiaan mietinnässä =) Vielä en oo kuitenkaan pitänyt kiirettä kun ei näin pienillä viikoilla vielä näy kun pienen pieni herne :LOL: Tosin kyllähän se pieni sydämen syke huojentais kummasti :heart:
No, huomena vaihtuu rv 6 ja josko siinä rv 7-8 saisi ultra-ajan =)
Neuvolaankaan en ole vielä soittanut...mun kollega on täällä äitiysneuvolassa ( tekee myös osittain kotisairaanhoitajan hommia ) ja en oikeen tykkää :/ Sekun on sellanen hössö ja hölösuu vaikka vaitiolovelvollinen onkin!! Lisäks ehkä hieman hommistaan ns. ulkona :whistle:
Mutta pakkohan se on aika sinnekin piakkoin varattava!!

 
Jennyli: kiitos! :heart: Joo, olen ajatellut tutkimuksia, mutta en nyt ainakaan tähän kiertoon jaksa, jotenkin nyt tuntuu että voimat on aika vähissä. Tiedän että ne siitä vielä palautuu ja alan kyllä jo pikku hiljaa uskomaan, että jotain vikaa jommassa kummassa on. yritän vähän elää muutakin elämää, jos sitä nyt edes on kaiken tämän stressaamisen ja vatvomisen jälkeen.. :| Joka tapauksessa: Iiso :hug: sulle ja oikein ihanaa masunkasvatusta!! :heart:

 
Jennyli Täällä vähän sama juttu, että kaveri tekee terkkarin hommia (sijaisuuksia) eri neuvoloissa ja pelkään, että se huvikseen jonain päivänä kokeilee mun nimeä laittaa sinne ja kappas, sieltähän sitten löytyiskin tietoja.. Joten taidan varata sen vasta reissun jälkeen tai juuri ennen reissua ja pyytää laittamaan salaiseksi mun tiedot. :/

Minime Kovasti tsemppiä tuleviin kiertoihin ja kyllä sieltä risukasasta vielä noustaan! :)
 

Yhteistyössä