Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

alisa: maalaat sen pieni kuva-tekstin, kopioit ja liität sitten tänne! :) Mut ei se oo iso vaiva tuon linkinkään kautta käydä kattoon, hienot viivat!

Mä käyn varmaan vielä tänään ostaan noita pregentejä, koska tuossa dBestissäkin näkyy tuo viiva luonnossa.. Enhän minä malttamaton ole! :whistle: :ashamed:
 
Huomenta naiset!
Vielä kysyn että huolitaanko tänne uusia? Ja tän jälkeen lopetan kerjäämisen :whistle:
Jos ovisoireisiin on uskomista, niin maanantaina pitäisi alkaa uuden kierron! Pitäkää tekin peukkuja et ne menkat alkais! Muuten mä joudun odottaa ikuisuuden niitten terojen aloittamisen kanssa!
 
Deviliah Tervetuloa vaan joukkoon tummaan ja ei tarvi enää sun ruinailla vaan olet ihan tervetullut :hug: ja jos siis käsitin oikein niin peukuttelen nyt tädin tulemisen puolesta..se kun on harvinaisempaa täällä :D mutta itse mega-pitkä-kiertosena tiedän että joskus sitä tätiäkin tulee ikävä :whistle: Nyt kun musta sitten tulee uus päivittelijä, niin ilmoita sitten kun uus kierto alkaa niin kp:t ja yk:t niin lisään sut listalle, jookos?

Jennyli & Alisa hienot viivat taas molemmilla..olkaahan molemmat huoleti ja voikaa paksusti :D Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty, mutta :hug: :heart:

Minime Pahoitteluni negasta :hug: mutta älä nyt kirvestä kaivoon viskaa, niinkauan kuin tätsy on pois niin on toivoa :saint: Testailetko vielä tänään uudelleen vaiko vasta huomenna?

Purmelille :hug: ja voimia uuteen kiertoon. Mulla ollut yksi kemiallinen raskaus eli testi plussaa, täti vain kolme päivää myöhässä..joten tiedän tunteen.. :hug:

ja mulla sitten fiilikset :headwall: :headwall: :kieh: :eek: |O eli ekan kerran clomit teki mulle oharit eikä ovista tullut :eek: :eek: FF tosin näyttää mun lämmöistä että kp 14 ois ollut ovis ja siihen asti jaksettiin tieheään peuhatakkin, muttei mua kyllä noin hämätä :kieh: kun ei kunnollisia oviskipuja ollut niin aivan turha tältä kierrolta mitään odottaa saati sitten kun vielä ovisplussakin jäi saamatta :headwall: :headwall: V***tu, musta alkaa tuntua kohta ettei meille mitään kolmosta koskaan enää tuu..ukolle rupesin jo vihjailee inseminaatiosta, kun siinähän ne simot käsittääkseni "pesun" jälkeen toimivat paremmin, no se ei ainkaan tyrmännyt asiaa, lähinnä kyseli kiinnostuneena toimenpiteestä ja nauroi, että taasko hän joutuu sinne koppiin purkin kanssa :LOL: :LOL: ( varmaan salaa toivoo sitä :whistle: ) Noh, katotaan nyt miten näitten clomien kanssa vielä käy..mutta jotenkin tuntuu ettei tuo seuraava kiertokaan eli mulle maaginen yk4 tuo plussaa :(
 
Minime Kyllä se viiva siitä vahvistuu, jos on vahvistuakseen! :heart:

Emppu Kiitos kannustuksesta, kyllä se plussa vielä sullekkin ilmestyy tikkuun! :hug: Mä en saanut viime kierrossa ovista tikutettua, mut kai se semmonen kuitenkin oli.

Deviliah teretulemast! :)

Turhaan eilen iloitsin, että vuoto loppui. Vuotamattomuutta kesti kokonaisen vuorokauden ja alkoi viime yönä taas ihan kunnolla, loppui tältä erää onneksi tänään päivällä.
Mä en nyt enää todellakaan tiedä millon se mun kp16 voisi olla... Jos vaikka leikkis, et menkat kesti 6 päivää ja alottais terot joskus puolentoista viikon päästä. Ellei taas ala joku yllärivuoto! :headwall:
Tein vielä viimeisen testinkin ja nyt ei ollu havaittavissa enää viivan viivaa...
Kyllä tää on taas niin hanurista... :/ Sori, kun jaksan valittaa...
 
Minime Mä nään tossa pystykuvassa ainakin viivanpaikan, väristä en kyllä osaa sanoo, samoin näin viivan tosta edellisen testin pystykuvasta, joten b :) d edelleen ja hyvähän on se jos täti ei kerro tulemisestaan :D

Purmeli Mä sain lapsettomuuspolilta aiemmin ohjeeksi tosta kp:n laskemisesta että kunnon vuoto on kp 1, jos vain tuhrua ja pärjää esim. pikkuhousunsuojalla niin sitä ei lasketa..mutta tää oli ohjeistuksena siis clomien aloittamisen suhteen..en nyt tiedä aiotko niitä seuraavalle kierrolle edes aloittaa.. Mutta tulta päin kanssasisar ja täti toivotetaan... :kieh:

Alisa katoin että nyt sulla on jo kp:t yli, joten koklaan nyt tota päivittämistä ja laitan sut plussanneisiin vai mitä :D Jos sitä ei vaikka mitään tuukkaan..mä oon niin uuno näiden koneiden kanssa :whistle:

Meidän ukolla on näköjään känkkäränkkä kylässä :kieh: ärsyttävää..no eipähän tarvii sitä ehdotella petipuuhiin..se tästä nyt vielä puuttuis |O |O
 




SUNNUNTAI 15.3.2009



Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....18/30...........yk 3..........kolmas......clomit+metut
Tinjamin..........12/31............yk 4.........toinen........clomit
Duffy...............27/31-32.......yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........23/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........25/31...........yk 9..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........17/26-28.......yk 16........esikoinen...clomit
Lumi-..............44/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
Purmeli83..........8/30..........yk3...............clomit,terot,metut
Lily of the valley...................yk7............toinen
Minime.....................30/32...........yk 12.... toinen...........terot
maikkis123...............13/24-26....yk7....esikoinen...lugesteron
Apila87................22/28.............yk?..........................Clomit+Terot
Sero....................15/25-31................yk 4..........................Terot
Zande.....................18/31................yk?............Clomit


Taustalla
My Poodles
Piksu
Peppi
E-V-A
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Alisa84....................................................yk5............esikoinen
Jennyli..................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm





My Poodles, Piksu ja Peppi Laitoin teiät nyt taustalle mutta listalle tietty pääsee heti takasin, kunhan ilmottelette itsestänne ja kp:t ja yk:t :)

Ja Lumi ja Lily of the valley kp:t varmaan kaipais päivitystä :whistle:
 
Emppu Toivottavasti se ovis olis tullu vähän hiljaisemmin kuin yleensä :hug: Ja jos niin onnettomasti on käyny, ettei se tässä kierrossa ilmesty, ehkä se tulee seuravassa oikein rytinällä ;) Toivotaan parasta! ++++ :whistle: Sopii kyllä, että alotat ton päivittämisen, oisin tyrkänny sen sulle tämän päivän jälkeen :D Ja hienostihan se meni ja vielä aivan oikein ;)

Talvicci Kiitos!! :) :heart:

Deviliah Tervetuloa vain mukaan! :) :wave:

Purmelia On kyllä syvältä hanurista! Voimia uuteen kiertoon :hug:
 
purmeli: Onpa kurjaa tuo sun vuoto! Ja olen edelleenkin sitä mieltä, että jos aiot pelkästään kiertoa tasoittaan niin voit aloittaa nuo terot, ovulaatiohan ei välttämättä ehdikään olla.. :hug:

emppu: nythän ne toiveet nousi, kun joku muukin on näkevinään viivanpaikkaa! :saint: Ja heti tulin muuten kitisemään, että mulla on yks päivä liian vähän listassa eli nyt on 30/32, vaikka ei kai sillä oo suurta merkitystä! :LOL: Sorry.. :ashamed: Nauroin tolle sun jutulle, että miehes varmaan salaa toivoo pääsevänsä sinne koppiin purkin kans! :LOL:

Tänään ei oo testailtu, enkä usko että testailenkaan. Jos yrittäis sinnitellä muutaman päivän, ei ne viivat siitä testailemalla tummene.. :D Ja sitten mä ajattelin, että jos ovis on ollu toissa viikon ke niin vuotohan alkais vasta nyt tulevana ke-to? Ainakin mun järjen mukaan. Vai katkaiseeko terot myös luonnollisen luteaalivaiheen? :eek:
 
Mä oon täällä taas ihan helisemässä kun jouduin toissapäivänä laittamaan hiivan takia emätinpuikon (canesten ):/ Ihan omavaltaisesti luottaen apteekkarin sanaan!!
Ja eilen mulla sit tuli loraus v.punaista vuotoo ja sen jälkeen on tullut ns. v.punaisia lääkekasoja :whistle:
Menkkakipuja myös ajoittain...ja oon ihan helisemässä että tässä tapahtuu jotain kamalaa :ashamed:
Huoh,on tää nyt yhtä huolta ja murhetta...
 
Tvv siis tuosta tammikuisesta keskenmenostako?!
Se kävi niin että en saanut koskaan täysin tasavahvoja viivoja r-testiin ja sitten vahvinkin viiva alkoi haalistua ennen km. Lisäksi oireet joita mulla oli jokusen päivän alkoivat häviämään. Km alkoi oviksesta laskettuna rv 5+4 ja ihan spontaanisti aamulla verisenä vuotona joka runsastui ja alkoi tulla hyytymiä sekä menkkakipuja.
Vuoto kesti 6pvää enkä käynyt jälkitarkastuksessa koska ei ollut kipuja tmv.
negan sain tässä välissä herkkään r-testiin ja ovista tikuttelin heti uudessa kierrossa. Tosin clomeja en aloittanut ollenkaan!
Ovisplussan sain kp 25 jonka jälkeen aloitin terolutit...ja siitä nyt sitten uusi plussa joka toivottavasti kestää marraskuuhun asti :heart:

Luin tuolta toisesta pinosta tvv sun tarinasi :hug: Tosi ikävästi kyllä käynyt :( Oletko varma että sinulla on nyt km kyseessä?!
 
Hui, on ollut kiirus, enkä ole ehtinyt palstailemaan, ja täällähän on tapahtunut vaikka mitä :wave:

Jennylille tsemppiä, mä toivon ja haluan uskoa, että kaikki on kunnossa!

Alisalle onnittelut plussasta!

Minime, mäkin näin jotain siinä pystykuvassa, haamujen haamu kenties? Tsemppiä!

Purmelille pahoittelut kemiallisesta :( Valitettavasti en osaa auttaa terojen kanssa.

ON: Täällä odotellaan edelleen ovista. Normaalisti se olisi tänään, mutta eipä kyllä vielä ole näkynyt. Vähän on jo jomotellut, ja o-testi oli kyllä vahvistumaan päin, eli ehkä tässä on vielä toivoa... Ehkä mun pillereiden (vitamiinien ja ym. lisä- ja hivenaineiden) popsimisesta on ollut sen verran iloa, että kierto nyt vähän pidentyisi, kun se normi 24-25 päivää on vähän turhan lyhyt. Luget pitäisi aloittaa huomenna, mutta taidan odotella jos vaikka se ovis tulisi ensin...
 
Voi hitto...kirjotin eilen pitkän viestin ja sit koko sivusto meni jumiin, eikä se tietenkään ehtinyt tallentua tänne. |O

Mut kuitenkin Emppu Mä oon kans kuullu ton miten noi kiertopäivät pitäis laskee. Eli jos mä oikein laskin, niin mä oon 11 päivää vuotanu ja niistä kunnolla 6, niin nyt vois leikisti olla sitten kp8/30 ja yk3. :D Jos viitsisit päivittää jossakin vaiheessa.

Minime Mäkin aina päätin, että tänään en testaa, mut viimeistään iltapäivällä olin jo kaapilla kaivelemassa testejä. :LOL: Parempihan se tietysti olis, kun odottais ihan reilusti muutaman päivän. ++++ :whistle: edelleen!

Jennyli Kyllä kaikki menee hyvin, ei se huono tuuri toista kertaa tuu sulle! :heart:
 
Sunnuntaita sisaret B)

Mua ketuttaa niin että päätin lähteä ukon kanssa kohta kukkakauppaan ja hakea piristystä kotiin tän ankeuden keskelle |O Kun ei siis mulla mitään ovista oo eikä oo ollutkaan tässä kierrossa. Aloitin terotkin tänään, lämmötkin oli taas laskenut 36c takas..koskaan ei oo mulle clomien kanssa näin käynyt, mutta tulipahan taas koettua tämmönenkin takapakki :kieh: Toivottavasti sitten vaan terot tekee tosiaan tehtävänsä ja tuo sen tätsyn ajoissa paikalle, koska sit jos kierto taas venyy, niin :headwall: :kieh: :eek: |O
Joo, saa mulle huomauttaa ja nalkuttaa kaikista listaan liittyvistä mokista :D Nyt listaa taasen korjasin Minimen ja Purmelin osalta

Tvv:lle :hug:

Minime Jep, ukko silloin viimeks testiä "luovutettuaan" kehui kuinka huoneessa oli kaikki mahdolliset asiaan kuuluvat opetusvälineet hyvin tarjolla ja kuinka valinnanvaraa oli :LOL: Joten kotiluovutus olis ollut siihen verrattuna varmaan aika tylsää :whistle: Oli varmaan kuin pikkupoika karkkikaupassa, mutta se nyt hänelle tässä tilanteessa suotakoon :p :LOL: Laitahan sitten testikuvia taas kehiin kun testaat..olikos seuraava testi huomenna? b =) d

Maikkis Onnea oilin metsästykseen, toivottavasti sulla on paljon parempi saalis kuin mulla :D

Jennyli Toi sun hiivatulehdus on voinut saada aikaan limakalvovaurioita jotka sitten värjää tota vv:a ja kun se vuoto ei oo kerta yhtään voimistunut, niin älä huolestu, mutta jos tota omituista vv:a tulee nyt lääkkeen jälkeenkin niin kävisin lekurissa, varmuudeksi, jos se hiiva tarviikin jotain muuta troppia vielä lähteäkseen :)

Mutta nyt lähen kukkaostoksille, palaan taas myöhemmin asiaan :wave:
 
emppu: Hyvä, että miehellä jäi "kiva fiilis" näytteen annosta! :D Ostahan oikeen paljon kukkia ja kalliita, eikös mies lähde sponsoriksi? ;) Ja tuosta mun testaamisesta, nyt ajattelin olla tylsä ja testata aikaisintaan tiistaina, tulee jo morkkis noista ja pää kipeäksi kun yhtä viivaa tihrustaa! :LOL:
 
Voi että, mä yritän psyykata itseäni siihen, että menkat alkaa ma-ke. Pakko kait se on.. On sevaan kumma, että tätä mun kiertoa ei saa sitten millään tasoittumaan, ois ihana kun se ois sen 28 päivää!! Siihenhän se lääkärikin tähtäsi, kun mulle noita teroja määräs! :/ Ja kaikkein ihmeellisintä on, että ne pms-oireet puuttuu! Siis kun mulla oli se teoria, että ovis on tapahtunu kp17-19 ja siksi terot ei saanu vuotoa tulemaan perjantaina eli kp28. Yleensä mulla on loppukierrosta paha olo ja tissit aivan tajuttoman kipeät! Nyt vaan nännejä tuikkii ja on ihan p*skan maku suussa! Anteeksi taas omanapaisuuteni, mun on pakko saada jonnekin purkaa näitä tuntojani, kun en oikeen kellekään tästä yrityksestä puhu paitsi miehelle. Mut sekään ei osaa enää oikeen mitään kommentoida, eikä se uskalla edes ehdottaa että olisin raskaana, kun ollaan kuitenkin aika kauan yritetty.. :| Tämänkin kierron piti muka olla stressaamaton, mut jotenkin ne ajatuksen aina hiipii mieleen..
 




MAANANTAI 16.3.2009



Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....19/30...........yk 3..........kolmas......clomit+metut
Tinjamin..........13/31............yk 4.........toinen........clomit
Duffy...............28/31-32.......yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........24/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........26/31...........yk 9..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........18/26-28.......yk 16........esikoinen...clomit
Lumi-..............45/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
Purmeli83..........9/30..........yk3...............clomit,terot,metut
Lily of the valley...................yk7............toinen
Minime.....................31/32...........yk 12.... toinen...........terot
maikkis123...............14/24-26....yk7....esikoinen...lugesteron
Apila87................23/28.............yk?..........................Clomit+Terot
Sero....................16/25-31................yk 4..........................Terot
Zande.....................19/31................yk?............Clomit


Taustalla
My Poodles
Piksu
Peppi
E-V-A
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Alisa84....................................................yk5............esikoinen
Jennyli..................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm





My Poodles, Piksu ja Peppi Laitoin teiät nyt taustalle mutta listalle tietty pääsee heti takasin, kunhan ilmottelette itsestänne ja kp:t ja yk:t :)

Ja Lumi ja Lily of the valley kp:t varmaan kaipais päivitystä :whistle: [/quote]

 
Minime Tiedän kuinka ärsyttävää tää kaikki touhu on..testien tulkitseminen..tädin odottelu kun negaa on tullut..kaikki pienetkin itsetutkiskelut.. :headwall: :eek: :kieh: |O ei voi muuta sanoa..koita kestää ja toivotaan et sulla nyt viiva vaan tiistaina sit vahvempana testissä möllöttää :D
Ja mähän sitten kävin kukkakaupassa :whistle: 30 kpl tulppaaneja, iso ruukkuruusu ja -gerbera tarttui mukaan ja sponssi hoiti kaiken :D Mä oon aivan kaamee kukkafriikki ja oottakaas kun lumet sulaa niin kuoputtelen kukkapenkeissäni koko kesän :D Ihanaa kun tulee kesä!
Tossa yllä taas päivitelty lista, huomauttevaa otetaan vastaan :D Nyt lähen muksujen kanssa töllöttelemään telkkaa..meillä niin odotetaan tota reikä seinässä- ohjelmaa et lupasin että saavat tänään valvoa myöhempään, mustakin se vaikutti hauskalta, saas nähä ;)
 
Huomenta :wave:

Täällä mä roikun kun en osaa poiskaan olla :LOL: Ihan totta, tää on vaan niin kotoisa pino ja vertaistuki mitä parhain :heart: Jotenkaan en vaan oo kotiutunu tonne odotuspuolelle...ei vaan tunnu samalta, ihanalta porukalta niinku täällä!! :whistle:
Toivottavasti plussaatte pian niin perustetaan oma pino missä voidaan jatkaa ajatusten vaihtoo+++++++++++++ :heart:

Joten minimelle ++++++++++++++++++++ db
Ja samoin empulle...ikinähän ei tiedä vaikka se ovis olis tälläkertaa irronnu vähän hiljasemmissa merkeissä ;)

Ihania kukkia ootte käyny hakemassa piristysruiskeeksi :flower: Gerbera on yksi mun lemppareista ;) Ja tulppaanit on tähän aikaan kans niin ihania!! Meillä vaan ei nuo kukat saa olla oikeen rauhassa...niin meni mamman hienot jouluasetelmatkin pikku hortonomien näpeissä vähän uuteen muotoon :whistle: :LOL:

Mä olen taas kotosalla kun yöllä alkoi kun puskista toisella pojalla hirvee koiran yskä ja raskas hengitys :/ Piippu aloitettiin sitten välittömästi ja nyt toivotaan että selvittäis kotikonstein!!
Tuli siinä sitten isännänkin kans kauhee riita keskellä yötä kun en antanu periks vaan pidin pojan vieressäni nukkumassa...kyllä lapsi menee miehen edelle!! Käskin siis miehen mennä sohvalle nukkumaan kun se alkoi mulle suutaan soittamaan :whistle: Ja menihän se...mutta kun on sellainen kakara vielä ja hyvin itsekäs niin melkoisen kolinan ja ryminän kera se siirtyminen tapahtui ja aamulla sama homma :whistle: :saint: :LOL:

Mulla ei oo enää tullu mitään ihmeempiä vuotoja (kopkop )...toivotaan siis että johtui vaan siitä lääkkeestä ja säikyteli mua turhaan db.
Päivä kerrallaan tässä silti mennään...eilen tosin uskaltauduin sitten kertomaan äidilleni tästä ja siitä edellisestä km. Tuntui vaan jotenkin hyvältä että on lähellä joku tuki ja turva joka nyt tietää.. ja kukas siihen on parempi kuin oma äiti :heart: Kävi miten kävi!!
 
Jee! Ovisplussa! Tietää mitä tänään tapahtuu :LOL: Voi kun kaikki nyt menisi hyvin. Tässä kierrossa vaikuttaisi kaikki olevan kohdallaan, ja viimeksikin yk 7 toi toivotun tuloksen... Jos ei tärppää, niin tässä kierrossa tiputaan korkealta ja kovaa, sen verran ennustajan lahjoja mullakin on... :D

Empun kukkaostokset kuulostaa tosi kivoilta. Voi kun olisi se oma pikku piha, missä vois puuhailla kaikkea tollasta. Saisihan tietty parvekkeestakin viherhuoneen, jos vain jaksaisi nähdä vaivaa... Mulla vaan alkuinnostuksen jälkeen ne tuppaa unohtumaan, joten kun ei muista kastella niin siitä ei pitkään ole iloa ;)

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille :wave:
 
heippa, tänne olikin tullut nyt tekstiä taas,onneks ehtii nyt vapaalla hieman lukeakin. :)

Emppu tais kysellä sitä et sainko clomeja.En saanu nyt niitä kun mä näköjään itse ovuloin. Lääkäri oli kyllä persiistä muutenkin ja melkein itku kurkussa siinä istuin ja kuuntelin että taas venyy nuo clomien saannit muutamalla kuukaudella. jos ei onnistuta itse niin voidaan soitella sitten. Raivostuttavaa |O kuinkahan kauan ne voi olla antamatta niitä mulle? :( jotenki tuntuu et koetellaan taas niin urakalla. Jos menee ekan lapsen alulle saantiin 5v ja clomeilla sitten vihdoin ja viimein alkaa raskaus niin nyt sit odotellaan et jos luomusti tulis. Mä kyllä oikeesti masennun varmaan ihan täysin jos (ja näin varmasti käy) ei nyt saada tulosta aikaan...... :'(

Joku puhui tuosta ruskeasta vuodosta.. ei oo tarkotus pelotella mutta mulla oli kohdunulkoisessa se just merkkinä kun vuioto oli rusehtavaa ja sitä tuli jo ennen menkkojen alkua hiukan ja sitten sinne viikoille 8+ kun KU todettiin. Toivotaan ettei kenenkään tarvi täällä sitä kokea.

Mä taidan kanssa lähteä hakemaan muutaman kimpsun tulppaaneja kodin iloks ja tietty siivota.Tyttö on kummitädin hellässä hoivassa tän päivän :)

Mukavaa päivää kaikille! :wave:
 
Mulla loppuu kohta kärsivällisyys, alkais vaikka ne menkat ettei taas turhaan veny kierto!! Ei ne näköjään mulla ainakaan ne terot estäny ovista, kun tää näin pitkäksi venyy.. Lentäisin varmaan yllätyksestä perseelleni huomenna, jos testiin ilmestyis selvät kaks viivaa! :eek: Jos luottaisin tutnemuksiin niin voisin vannoa olevani raskaana, mutta kun ei mulla ennen oo ollu noita teroja niin en voi vannoa. Nekin kai voi vaikuttaa, niitähän käytetään myös pms-oireiden hillitsemiseen. Eikä mulla tosiaan ole mitään pms:ää nyt, vaikka yleensä kärsin aivan kamalista oireista.
 
Kiitos kun tänne sitten sain tulla! Yhdessä pinossa missä oon niin alkaa vaan lähtee järki kun porukka plussailee yk1, ja jos ei plussaa ekalla kerralla niin kauhee poru "et mikä mun kropassa on vikana"..voi huoh :( Ei oo mun paikka. Oon tämmönen katkera ämmä :LOL:
Ja niitä päiviä ja yrityskertoja ilmottelen kun täti suvaitsee saapua paikalle! Toivottavasti tällä viikolla! Muuta toivo en! Mennään jo kp32..mut viime kierto olikin 104päivää pitkä :ashamed: Et liikoja ei saa toivoa. :ashamed:
maikkis kai tulee sitten ovis hyödynnetyksi ;)
minime ootkos jo testaillu vai onko testi edessä päin?++++ :whistle:
 

Yhteistyössä