Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Apila Mä pidän peukkuja! =)

Tinjamin Tosi hyvä juttu, että paikat on kunnossa! :D Kyllä tässä on itsekin ehtinyt miettimään, että mitä jos paikat onkin tukossa niin ihan turhaan noita lääkkeitä syön...

).( Kyllä mua taas vähän ihmetyttää. Eilen illalla vuosin ihan kunnolla ja selkeää verta. Olin yön töissä ja aamuyöllä vuoto loppui kuin seinään, siis pisaraakaan ei ole tullut sen jälkeen! :eek: Tapahtuiko tässä nyt niin, että kohtu tyhjentyi täysin aikaisempina päivinä vai miten tämä on mahdollista...? Normaaleissa kuukautisissakin sitä tuhruttelua riittää vielä ainakin yhdeksi päiväksi kunnon vuodon jälkeen, ellei pidemmäksikin aikaa.
 
purmeli,ootko tehny raskaustestiä? näkisit vähän osviittaa et onko tummentunu edellisestä. Toi on tosi kurjaa ja varmasti stressaavaa. :( tuohan voi johtua kun keho tunnistaa että kuukautisten pitäisi olla juuri nyt mutta kun raskaus on alkanut niin tuollein vuotaa sit kuitenkin. Toivottavasti saisit valoa tunnelin päähän nyt :hug:
 
Tinjamin En oo nyt tehny, kun en oo varsinaista aamupissaa saanu yötöiden takia. Tänään on kuitenkin ostettu pari apteekin testiä, eli varmaan huomenna vois testailla.
Kyllä mä kuitenkin aika vahvasti uskon, että kesken on mennyt, kun eilen tuli vuodon seassa riekaleitakin... :x Luulisin myös, ettei enää näy testeissä mitään, kun plussaviiva oli melko vaalea jo toissapäivänäkin.
 
minime Koitahan parantua ja odottele tätiä, mutta toivotaan, että se eksyy matkalla sun luokse :)

jennyli ok, pitää varuilta tilata, parempi se pieni ällötys, ku koko ajan oksentaminen.

Tinjamin Waude, mahtava uutinen! :) Onnittelut siitä, nyt peukutukset luomun puolesta! :) Sattuko sua se tutkimus? Kestikö kauan?

Purmeli Toivottavasti tuo vuoto on ihan vaaratonta. Kannattaa kyllä testailla. :hug:
 
Alisa Mä voin alkaa listan päivittelijäksi, tosin en välttämättä pääse ihan joka päivä päivittelemään, kun kevättä kohden vaan kiireet kasvaa, mutta jos kellään ei oo mitään sitä vastaan, niin suostun :) Tossa listassa on muuten muutama sellasia, joita en itsekään ole palstailuaikana tavannut, mietin vaan että voiskohan niitä kuulutella ja laittaa sit taustailjoiksi jos mitään heistä ei kuulu?

Rosetta Joo, mulla on cb:n testejäkin ja sehän tässä harmittaa että silloin kun mulla oli kivut ja viivat oli vahvistuneet muttei tasavahvat niin en testannut sillä, vain puikolla :kieh: mutta lämmöt ei oo vielä kunnolla nousseet joten luulen että tulee historian myöhäisin ovis tai sitten ei ollenkaan :(

Tinjamille onnittelut hyvistä tuloksista ja luomuoviksesta :flower: Mites, saitko clomeja sitten ollenkaan?

Purmelille :hug: Kannattaa kyllä hakea niitä apteekin testejä lisää, jotta näät viivan vahvuudesta kumpaan suuntaan menee..

 
Alisa Kyllä tää peli näyttää nyt aika menetetyltä. Testasin äsken hyvin haalean vaalean haamun, paljon paljon vaaleamman kuin toissapäivänä. :/
Oli kylläkin päiväpissasta ja eri testi (joku Onni-testi apteekista), mut eipä taida niilläkää seikoilla olla asiaan vaikutusta.
Oireita kuitenkin on edelleen, mutta eihän nekään tietysti ihan äkkiä häviä. Syödä ei voi oikein mitään, kun käy kuvottamaan ja nivuskipu tuntuu jatkuvan.
Mut kaikesta huolimatta mä oon vaan niiiiin iloinen, että se hemmetin vuoto loppui! B)
 
Tänään tullut pyyhittäessä beessin väristä v.vuotoa ja pelottaa, ahdistaa ja kuvottaa ihan hirveesti :eek: :ashamed: Meneekö tämä TAAS kesken?! :'(
Viime km mulla tuli ensin illalla hieman beessiä v.vuotoa ja aamulla sitten jo ihan verta :ashamed:
Mulla on ihan hirvee olo nyt...kaikki kun alkoi niin lupaavasti ja jos taas saa kokee karvaan pettymyksen :'(
 
Voi Jennyli Älä nyt vielä huolestu, ruskean eri sävyiset satunnaiset vuodot on vaarattomia, jos ei muutu vereksi tai oo kipuja..ja sullahan ei oo mitään kipuja, eihän? Voit uskoa mua että tiedän tunteesi, kun yhden epäonnistuneen raskauden kokee niin seuraavankaan onnistumiseen ei tahdo uskoa jos vähänkin tulee aihetta pelkoon :hug:
 
Emppu kädet ristissä toivon että tää olis ihan vaaratonta!! :ashamed: Mutta kyllä mua pelottaa ihan hirmusti nyt...TAAS!! :'(
Ikävä kyllä mulla on myös satunnaisia menkkamaisia kipuja nipistelyjä :eek: Olikin monta päivää välissä ettei tuntunut miltään mutta eilen alkoi taas tuntua menkkakipuja. Tänään aamupäivä meni ilman kipuja mutta nyt on taas tullut muutamia kouraisuja ja menkkamaista tunnetta!! :ashamed: Että tää on hirveetä...
 
Jennyli Voi kurjuus :hug: Täällä myös kädet ristissä että tuo ois vaaratonta, voimia ja rauhaa sulle odotteluun :hug: vaikka hirveetähän se on. En vaan millään jaksais uskoa että tääkin ois epäonninen kun katselin noita sun testejäsi ja vahvoja viivoja :|
 
Jennyli: Ei oo totta, miksi pitää ihmistä säikytellä.. :/ Toivottavasti vuoto ei muutu vereksi!! :hug:

purmeli: Sullekin iso :hug: Todella inhottavaa, kun ensin saa plussaa ja sitten vuotaa!

ON: Lämpö on noussut lisää, 37 näyttää nyt mittari.. Voipi tieten olla että kuumekin on nousemassa, kun flunssaa on ollut jo alkuviikosta lähtien..
 
Emppu eiköhän se kaikille passaa, että sää alat päivitteleen :) Kovasti sulle nyt plussa onnea, toivottavasti hyvä tuuri jatkuu päivittäjällä sekä myös muilla! +++++ :whistle: Oon miettiny itekkin, että ne joista ei oo kuulunu mitään, vois laittaa taustaileen vaikka?

Purmeli Kurjaa!! :( Iso :hug:

jennyli Voi ei, mää kyllä vahvasti uskon, että tuo on vaaratonta, mutta varmasti säikäyttää :hug:

Minime Ovistako bongailet vai joko piinailet? :p Ihan hyvä merkki tuo lämpöjen nousu ;) Itellä ollu nyt yli 37 astetta.
 
alisa: kyllä mä vähän piinailen.. ovisoireet oli viime viikon ma-ke, terot loppui tän viikon ke. Periaatteessa sen vuodon pitäis kai alkaa tänään, mut jos ovis on ollut esim. viime ma niin kai se vuoto alkaa tiistaina vasta.. Yritän vähän pysyä pessimistinä.. ;)
 
Mä teen tunnustuksen, vaikka tämähän ei yllätä ketään, että en voinut pitää näppejä erossa testeistä!! :D Mutta olen ihan ulalla! Miten ihmeessä pregent stickiin voi tulla vaaleanpunainen viiva ja first signaliin ei? Mun käsittääkseni pregent on 25mIu ja first signal 10mIu! :eek: En kyllä tosiaan vielä mitään hehkuta, kun on noilla pregent stickeillä tullu ennenkin jotain epämääräisiä viivoja! Ajattelin muka taas että ehkä säästän muutaman euron kun ostan pregent stickejä!! :LOL: :LOL: Salli mun nauraa! :saint:
 
Minime Wau, kyllähän se plussa on jos tohon vahvempaan siis sait värillisen viivan :heart: Voitko laittaa kuvaa niin päästään analysoimaan :D Mulle toi first signal on ihan outo merkki, onks se kuitenkin apteekin myymä testi? Mulla muuten aina on terot saanu vuodon tulemaan 48h kuluessa viimesen teron nappasusta, joten eiköhän toi nyt sitä tarkota että matkustaja on mukana kun täti ei näy :) Varovaiset onnittelut täältä :flower: Alan kyllä jo kohta muuttua kasvoiltani vihreeks kateudesta teiän kaikkien plussa-aallosta :ashamed:

Alisa Jep, ilmoittele sitten kun "häippäset" :D niin tiedän jatkaa päivittelyä :p
 
Emppu: tuon kateuden tunteen ymmärrän ja tiedän oikein hyvin! :ashamed: Kun tuntuu että itse vain saa kuumeilla lopputtomiin! :/ Toivottavasti teillä tärppää pian! :hug: Niin, en tiä, en kyllä uskalla tuohon pregentiin ihan kympillä luottaa. Googletin kyllä äskettäin tuon testin ja oli siellä sellaisiakin tapauksia, että pregent näyttäny haamua ja acon ei, siis samasta pissasta. En uskonu että on muistakin yhtä testihulluja ku mä.. :saint: Tuo kyllä vähän nosti toiveita, että vuoto alkais 48h viimeisestä terosta, mulla ois sitten pitäny alkaa jo melkein aamuyöstä..
 
Jennyli Mä pidän peukkuja. Hyvin se menee! :hug:

Minime Voi vitsi, kyllä ne viivat vielä tulee muihinkin testeihin! :heart:
Tulihan mullakin plussa apteekin omaan "ei niin herkkään" testiin ja mammaksin herkistä liuskoista juuri ja juuri erotti jonkun viivanhäivähdyksen.

).( Kaikki nämä viimeisen viikon merkit viittaisi keskenmenoon ja eilisestä peukalonpään kokoisesta kudosmöykystä :x päätellen sitä se oli.
Jos nyt kuvittelisin, että vuoto oli normaalit menkat, niin voisinkohan aloittaa terot kp16? Voiko siitä olla haittaa? Muuten joudun kuitenkin taas odottelemaan seuraavia menkkoja monta kuukautta... Clomithan tietysti jäi nyt tältä kierrolta hyödyntämättä.
 
minime Voi toivottavasti se täti pysyy poissa :D Ja ui ui, pikkusen on jännät paikat sulla aamulla, tuuhan heti kertoon mitä testi näytti :p Kovasti plussatuulia ++++++ :whistle: Ja huomenna kuvan kera näyttämään meille tulos ;)

Emppu Juu, mää huikkaan kyllä ;) Kyllä sääkin sen plussan vielä saat, ihan varmasti :hug:
 




LAUANTAI 14.3.2009



Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....17/30...........yk 3..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......51/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................36/26-35......yk 5........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........11/31............yk 4.........toinen........clomit
Duffy...............26/31-32.......yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........22/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........24/31...........yk 9..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........16/26-28.......yk 16........esikoinen...clomit
Lumi-..............43/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Peppi...................................yk..........esikoinen.....Femar
Purmeli83..........37/30..........yk1...............clomit,terot,metut
Lily of the valley...................yk7............toinen
Minime.....................29/32...........yk 12.... toinen...........terot
maikkis123...............12/24-26....yk7....esikoinen...lugesteron
Apila87................21/28.............yk?..........................Clomit+Terot
Sero....................14/25-31................yk 4..........................Terot
Zande.....................17/31................yk?............Clomit

Taustalla
E-V-A
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Jennyli..................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm



 
alisa: kyllä muakin aika paljon jänskättää, että ehtiikö tässä edes testata kun koko ajan on semmoinen tunne, että ne alkaa, kun muka lorahtelee.. :whistle: :x Mut joo, tottakai laitan kuvaa, jos on jotain kuvaamisen arvoista! :heart:
 
Huomenta :wave:

Ensinäkin Purmelille iso :hug: Harmillista että jännäily päättyi kuitenkin ikävästi :(
Olen itse saanut ohjeeksi että ensimmäinen vuotopäivä lasketaan siitä kun vuotoa on niin paljon että tarvitsee käyttää sidettä! Mielestäni voit aloittaa Terolutit kp 16...sillä ainakin saa pidettyä kierron niin ettei veny mahdottomiin! Mitäs mieltä muut?!

Ja iik, Minime :D Kylläpä täällä saa jännätä teidän kanssasisarien puolesta :whistle: Ja sinulle minime plussan kyllä jo soisin!! :heart: Ja näin uskon asian olevankin+++++++++++ :heart:
Noi herkät testit on ihan pepusta, olen sen nyt tässä matkan varrella huomannut!! Minulla 10-herkkä näytti aika haaleeta viiva aamupissasta kun taas samana päivänä päiväpissasta apteekin oma kunnon positiivista!! Älkää siis luottako niihin herkkiin testeihin!!! :attn:

Mä itse lepäilin eilen koko illan ja menin aikaisin nukkumaankin. Varpaillaan tässä ollaan edelleen ja vessareissut kammottaa :/ Menkkatuntemuksia on jonkun verran nyt aamustakin!!
Mun oli sitten pakko tehdä r-testi (lyökää jo mua ) koska halusin nähdä onko viiva lähtenyt haalistumaan...no ei ollut vaan testiviiva huomattavasti vahvempi!! :whistle:

Huojentaa mutta eihän tuo kuitenkaan mitään takaa?! Haluan kuitenkin uskoa :heart:
Ja päätin että josko tässä päästäis viikkokin eteenpäin niin voisin varailla ultra-aikaa...ei pää kestä tätä hermoomista :ashamed:
Mulla on ollut hieman hiivatulehduksen oireita joten mietin olisko se beige vuoto voinu johtua siitä?
Eilen laitoin emätinpuikon (canesten ) kun apteekista sanoivat että voi laittaa. Nyt mulla on sitten morkkis siitäkin :/

Emppu mukava kun jatkat päivittelyä =) Vaika et sä siinä kauaa ehdi olla kun jo odotuspuoli kutsuu ;) :heart:
 
Jennyli Sulla on kyllä tosi vahva plussa testissä, mahtava juttu! Eiköhän siellä kaikki oo paremmin ku hyvin :heart: Itekkin oli pakko testata tänään toisen kerran, ettei viiva vaan oo lähteny haalistuun ja tässä tulos
http://www.aijaa.com/v.php?i=3794806.jpg Ykkösellä merkitty testi on ensimmäinen testaus..

minime No voi ryökäle! Iso :hug: negasta, mutta vielä vois olla toivoa, koska menkat ei oo alkanu :D Toivotaan parasta! :)

Miten ton kuvan saa liitettyä heti kaikkien nähtäväks? :attn:
 
Alisa upee positiivinen tulos sulla :flower: :heart: Tosi vahva noilla testeillä joten näyttää tooosi hyvältä :hug:
Sen kuvan saa heti näkyviin kun valitsee sen toiseksi ylimmäisen koodin eli 'pieni kuva'!

Minimelle iso :hug: Toivottavasti tuo testi on vaan väärässä db
 

Yhteistyössä