Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Kiitos Jennyli, Kuvittelin sitä ihan haamuksi, kun ei ole saman vahvuinen kontrollin kanssa :D Ehkäpä mää jossain vaiheessa tuun sun perässä odotus puolelle marraskuisiin ;) Pakko kysyä, millon sulla meni se edellinen raskaus kesken? Pelkään niin kovasti, että tää menee kesken heti alkumetreillä :/
 




TORSTAI 12.3.2009



Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....15/30...........yk 3..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......49/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................34/26-35......yk 5........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........9/31............yk 4.........toinen........clomit
Duffy...............24/31-32.......yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........20/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........22/31...........yk 9..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........14/26-28.......yk 16........esikoinen...clomit
Lumi-..............41/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Peppi...................................yk..........esikoinen.....Femar
Purmeli83..........35/30..........yk1...............clomit,terot,metut
Lily of the valley...................yk7............toinen
Minime.....................27/32...........yk 12.... toinen...........terot
maikkis123...............10/24-26....yk7....esikoinen...lugesteron
Apila87................19/28.............yk?..........................Clomit+Terot
Sero....................12/25-31................yk 4..........................Terot
Zande.....................15/31................yk?............Clomit

Taustalla
E-V-A
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Jennyli..................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm



 
Alisalle kovasti onnea :flower:

Eilen sain ovisplussan testiin kp13, mikä tarkoitta sitä että keretään inssiin ennen pääsiäistä jos kaikki menee suunnitelmien mukaan . Laitetaan me kyllä lottorivi vetämään nytkin, mutta jättipottiin en jaksa uskoa
B)
 
Alisa mulla meni edellinen raskaus kesken oviksesta laskettuna rv 5+4! Mutta älä sellaisia murehdi etukäteen :hug: Sulla on tosi hyvät lähtökohdat ja ihanan vahva plussa mikä merkkaa kyllä hyvää :heart:
Mä en nimittäin saanut noilla markettitesteillä siinä kesken menneessä raskaudessa kun just ja just erottuvan haamun. Mulla siis ei alunperinkään alkanut hormoni oikein nousta :/ Ja sithän mulla hävis kaikki oireet :(
Toivottavasti sun Thaimaan matka menee rentouttavissa ja mukavissa tunnelmissa eikä alkuraskauden pahoinvoinnin kourissa!! Ja ole varovainen ettet saa sielä mitään masupöpöö ;)

Mun oli kans pakko tänään vielä testiä :whistle: Tää on aika hieno :D


Tänään ollut taas menkkatuntemuksia ja nipistelyjä jonkin verran ja mä oon ihan varpaillani :ashamed:
Toiset pitää niitä hyvinä merkkeinä...mä taaas pelkään että vuoto alkaa :eek:
pahoinvointia ja totaali väsymys vaivaa kuitenkin yhä!!

Rosetalle+++++++++++++++ :heart:
 
Alisalle onnea plussasta! Ei tuo mikään haamu ole, minun mielestä siis. Ihan kunnon plussalta näyttää.

Rosettalle tärppionnea!

Hei en muista onko tätä täällä kyseltykkin, mutta voiko terot nostaa lämpöjä? Oon nyt syöny 3tbl ja lämmöt koko ajan 37.0-37.1! Oisko se ovis sittenki voinu olla...inhottavaa tällanen epätietoisuus.

Muoks Jennyli ihana tuo testi! Voi ku itekki sais tollasen joskus tehä :heart: Kyllä kuule varmasti kaikki on hyvin ja ku vähän pidmemälle menee tuo raskaus niin varmasti uskallat alkaa jo nauttimaankin siitä :)
 
Alisa Hurjasti onnea plussasta :flower: Ja ei tosiaan oo haamu, aivan selvä plussa :heart:

Purmeli Mikäs sun tilanne on? Onko vielä vuotoa?

Duffy Mulla terot on nostaneet lämpöä loppukierroksi, mutta lämmöt nousee myös oviksesta, joten aivan hyvin sulla on voinut ovis olla..jäikö sulla siis testailematta ovista vai ovisplussa saamatta?

Jennylille Voihan paksusti ja tervemenoa o-puolelle :wave: toivottavasti perässä tullaan..ennemmin tai myöhemmin :p Koska ikävähän tänne on jäädä ilman seuraasi :'(

ja nyt mulla on sitten ekan kerran historiassa clomien kanssa..oili on kadonnut :kieh: Siis en tajuu..en oo saanut halpispuikkoihin tasavahvaa viivaa..ja nyt lämmötkin heittää pyllyä..siis lämmöt nousseet jo eilisestä 0,7c :kieh: :kieh: Onko kellään jäänyt selvä ovisplussa saamatta ja silti ollut ovis? Siis ettei kierto oo venynyt normaalia pidemmäksi.. mä oon aika hämmennyksissä, jos toi 2tbl:n annos ei oo nyt tehonnut lainkaan..en tajuu...lievästi kyllä ahistaa..ja siis koska oviksen ois pitänyt tulla viim. tänään ja tänään on jo lämmöt noussu :eek: No, käytän noi loput halpistestit kaapista pois ja aloitan sitten terot vielä ettei kierto veny..taas sotasuunnitelmaa pukkaa.. :whistle:
 
Hei!
Olen ennenkin käynyt täällä satunnaisesti kyselemässä ja kommentoimassa. Kohta tulee vuosi yrityksen aloittamisesta. Ja lääkärissä käyty ja aluksi sain kolme terolut kuuria! Joten voisinko mitenkään tulla tänne?
Ja saisitte terolutin käyttäjät ja muut näin aluksi kertoa, et kun lääkäri määräsi terolutin käytettäväksi kp15-> mutta jos alkaa testaileen ovista ja ovista ei esim. olisi bongannut kp15 mennessä, niin pitäiskö odotella ovisplussaa ja vasta sitten aloitella terot? En yhtään huomannut siltä lääkäriltä kysellä..olin vaan niin hermona :( Eli siis pointti tossa mun kysymyksessä oli, et voiko ne terot "estää" oviksen?
Ja onnea alisalle, musta toi oli oikein pläski plussa ;)
Jennylillä oikein kaunis plussa ;) Mikäs merkki tekee tuollaisia?
 
Deviliah tuo oli uusi Clear Bluen digitaalinen r-testi. Kaikkea on pakko kokeilla oman huvin vuoksi...kyseessä kun luultavimmin viimeinen raskaus ;) :heart:

Noista teroista on ollut täällä paljon keskustelua ja kahta erilaista gynekologin mielipidettä mutta itse sain aikoinaan ohjeeksi aloittaa terot 2-3pvää ovisplussan jälkeen ja näin toimin. Tikutin siis oviksen...joka tuli nyt viimeisimmässä kierrossa kp 25 :whistle: Ja terot 2-3pvää ovisplussasta!
Minun gyne oli sitä mieltä että liian aikaisin aloitettuna terot saattavat estää ovulaation ja tämä gyne minulla oli lapsettomuuspoliklinikalla!

Emppu ompa mysteeristä että ovis on tälläkertaa kadoksissa :eek: Ehkäpä se sieltä vielä tulee tai sitten huippu on vaan tosiaan jäänyt jotenkin saamatta! Onneksi teillä on kuitenkin peitot heilunut aktiivisesti joten sen puolesta voit olla huoleti ;)
++++++++++++++onnea :heart:
 
Alisa Noin sitä pitää! Paljon onnea hienosta plussatestistä! :hug:

Emppu Vuoto jatkuu, vähäisempänä tosin ja kivuttomampana. En jaksais enää...
Eilen illalla tuli se kuuluisa raudan maku suuhun ja viime yö töissä oli kamala pahoinvoinnin ja tajuttoman väsymyksen takia. :x Työkavereille kerroin mahdollisuudesta ja toinen nauroi, että olikin ihmetellyt maanantaina, kun olin näyttänyt ihan siltä, että oksennan, kun potilaille oli tullut kalaa ruuaksi... :LOL:
Vaikea on oireista huolimatta uskoa, että tämä jatkuisi. Pitäisi hakea niitä apteekin omia testejä, niin voisi seurailla lähteekö viiva vaalenemaan.
 
Kiitos vastauksestasi Jennyli ja suoraan sanoen oon niin laiska, etten jaksanut kahlata tätä pinoa läpi tai muutenkaan. Varmasti olisin vastauksen löytänyt. Ja mullehan ei noita gynekologi määrännyt, vaan ihan mun omalääkäri :) Eli kyllä gynekologilla nyt varmaan vähän parempaa tietoa on. Mutta onnea nyt sitten vielä odotukseesi ;) :heart:
 
Alisa: nyt on kyllä jo päivän pidentyminen tehnyt tehtävänsä, kun näitä plussia tulee! =) =) Onnea aivan hirveästi!! :heart: :flower: =)

purmeli: joko oot testejä ostanu jemikseen? ;)

jennyli: joo, mä kans varmaan testailen sitten ihan huvikseen jokaisella testillä, että saan nähdä minkälainen viiva kuhunkin merkkiin tulee! Ihan vaan siksi, että olen varmasti joka merkillä testannu negaa!! :LOL: Mutta onnea, eiköhän tuo ole jo selvä peli! :heart:

).( Kävin tänään apteekissa ja kysyin apteekin tätiltä, että millonkohan vuodon pitäisi alkaa, kun viim. tero on otettu. Farmaseutti sitten sitä mietti aikansa ja sanoi että periaatteessa heti..? Siis seuraavana päivänä? Silloin kun terot hain niin apteekin täti sanoi että parin päivän sisään alkaa vuoto. Täältä olen kuitenkin lukenut monenlaista juttua, että alkanut jopa terojen aikana tai sitten vasta reilun kymmenen päivän päästä.
 
Siis suoraan sanotusti tympäsee.. Oon tehny ovis testejä kp 11-20. Kp 17 testiviiva oli lähes yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mutta ei kuitenkaan yhtä tumma. Onkohan ovulaatio tapahtunu? Alavatsaa särki kp16-17. Aloitin Terolutien syönnin kp16, onkohan se voinut estää ovulaation?
 
Apila Eiköhän se ovulaatio ollut silloin, kun viiva oli tummimmillaan. Mulle ei ainakaa lääkäri sanonut, että terot pitäis aloittaa vasta ovulaation jälkeen, mutta odotin kuitenkin. Tuskin niistä voi olla suurta haittaa, kun asiasta ei mainittu. Ai, mutta jennylillehän olikin sanottu asiasta... Hyödynsittehän oviksen? ;)

Minime Mä ajattelin huomenna hakea pari r-testiä ja testailla vielä viikonloppuna. Paitsi että jos se on kesken mennyt, niin näyttäähän ne testit plussaa varmasti vielä vähän aikaa, joten turhaahan se testailukin on. |O

Testasin tänään taas sillä mammaksin herkällä liuskalla ja ei siinä edelleenkään oikein mitään näkynyt. Ihmettelen vaan, että voiko ne tosissaan olla noin huonoja, kun apteekin testin plussa oli melko selkeä!

Mua vaan nyt niiiin paljon ärsyttää, kun kuvittelin, että noilla lääkkeillä saisin normaalin kierron ja voitais yrittää joka kuukausi, mut paskanmarjat. :headwall:
Mun elimistön tuntien mä saan odottaa seuraavia kuukautisia monta kuukautta ja tääkään vuoto ei lopu varmaan ikinä...huoh! :'(
 
purmeli: niin tutulta kuulostaa.. :hug: Mäkin jotenkin lapsellisesti kuvittelin, että nyt se tärppää, paskat! |O Ja noita herkkistestejä en enää osta!

Ja en jaksa yrittää enää yhtäkään kuukautta! :'( :'( :'( :'(
 
Kiitos kaikille tasapuolisesti onnitteluista! :heart:

Jennyli Jep, sitä tässä oon alkanu pelkäänkin, että miten reissussa menee, oonkin miettiny, et pitäskö tilata se ranneke ihan varuilta :D

Deviliah Ite söin uskollisesti teroja kp 15 alkaen, mutta tässä ovisplussa kierrossa alotin ne vasta 2 päivää oletetun oviksen jälkeen :)

minime Mulla alko menkat aina 2 päivää viimesestä terosta, paitsi kerran, jolloin ne tuli vasta 10 päivää viimesestä terosta. Pahoittelut negasta :hug: Vielä kuitenkin on toivoa, ku menkat ei oo alkanu :)

Jos kaikki menee vielä muutaman päivän hyvin, niin haluisko joku ottaa tän päivittelijän paikan itselleen?? :wave: Suosittelen, koska ekaks Jennyli plussas ja nyt mää :D:D

Täällä oireina edelleen väsymys (eilen klo 21 nukkuun) ja jano, muuten aika hiljasta ja sehän tässä hirvittääkin :/
 




PERJANTAITAI 13.3.2009



Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....16/30...........yk 3..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......50/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................35/26-35......yk 5........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........10/31............yk 4.........toinen........clomit
Duffy...............25/31-32.......yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........21/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........23/31...........yk 9..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........15/26-28.......yk 16........esikoinen...clomit
Lumi-..............42/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Peppi...................................yk..........esikoinen.....Femar
Purmeli83..........36/30..........yk1...............clomit,terot,metut
Lily of the valley...................yk7............toinen
Minime.....................28/32...........yk 12.... toinen...........terot
maikkis123...............11/24-26....yk7....esikoinen...lugesteron
Apila87................20/28.............yk?..........................Clomit+Terot
Sero....................13/25-31................yk 4..........................Terot
Zande.....................16/31................yk?............Clomit

Taustalla
E-V-A
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Jennyli..................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm



[/quote]

 
Alisa voihan niitä rannekkeita kokeilla jos vaikka jotakin apua toisi sinullekin...siis jos pahoinvointia ilmaantuu, eihän sitä kaikilla ole ;)
Mulle ne auttaa vähän mutta ei ne kokonaan tätä ällötystä pois vie!!
Laita vaikka googleen hakusanaksi sea band niin löydät heti linkin josta nämä voi tilata (oli joku apteekki ).
Ainahan oireet ei ala heti vaan esim. joskus rv 6 eteenpäin. Toivotaan että sulla on reissussa mukavaa ja nautit niin matkasta kuin raskaudestakin :heart:

Halaukset kaikille niitä tarvitseville :hug:

Ja Purmelille toivon viivojen vahvistumista+++++++++ :heart:
 
Emppu: Mulla ei clomi kierroissa liuskatestit toimi kunnolla eli testiviiva jää oviksen aikaan pikkuisen vaaleammaksi kuin kontrolli, ennen ovista en ole edes saanut haamua testeihin. Tähän kiertoon ostin digitestejä liuskojen lisäksi ja digitesti näytti plussaa kp13, liuskatestissä viivat ei ollut ihan yhtävahvat. Luulen että ovis on ollut koska ihan samat munasarjajuilimiset on ollut kuin inssi kierrossakin. Suosittelen lämpimästi noita digitestejä niin ei tarvitse vertailla viivan vahvuuksia vaan saa joko selkeän negan tai plussan. Kallittahan nuo on mutta kun käyttää liuskoja siihen asti että alkaa jotain viivoja näkyä niin ei niitä montaa mene kiertoa kohden. =)
 
Nyt on sit käyty siel torvien aukiolotutkimuksessa. Ja molemmat tuubat on auki! :D mulla on siis VAIN ovulaatiohäiriö johon olis monenlaista apua toivottavasti. Huomattiinpa siellä semmonenkin että nyt kp10 mulla oli vasemmalla 15mm johtofolli joten toivoa luomuraskaudesta on ! =) vaikka tuulettaa ei kannattais mutta tuntu pirun hyvälle tuo tieto että ovuloin. Tietty se täytyy tarkistaa sit progekokeella et irtosko se. Peukut vaan pystyyn ja toivotaan parasta. :)

Onnittelut Alisalle plussasta! :flower: tuo oli kyllä ihan kunnon plussa eikä mikään haamu :D mutta tosi ihanaa =)
 

Yhteistyössä