Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Alisa Ei se täti sieltä tule! +++++++ :whistle:

Emppu No,nyt on ainakin tavaraa varastossa tulevan varalle, eli ei tarvi välttämättä stressata sillä. :D

ON: Mä tein tänään päivällä taas liuskatestin ja nyt siihen tuli ihan läpivalaisematta erotettava haamu, jonka myös jopa mies näki! :LOL: Mut ongelma on vaan siinä, että en tiedä onko siinä väriä ja se on väärässä paikassa. Ei siis noin puolen sentin päässä kontrolliviivasta vaan paljon lähempänä, eli en usko mihinkään. |O
Sitäpaitsi tänään oli taas aamupäivällä kipuja ja vähän runsaampaa vuotoa ja punaisempaa ja punaisempana on tuhruttelu pysynyt. Mutta siis tähän asti olisin pärjännyt vähemmällä kuin yhdellä pikkuhousunsuojalla. Jos tätä rataa jatkuu, niin huomenna aamupäivällä on jo kunnon vuotoa. :D
Yleensä kuitenkin menkkojen aikaan on ollut kunnon niagaran putous hyytymillä :x joka on alkanut lähes heti ja sitä putousta on jatkunut sen 5 päivää ainakin ennenkuin on hiljentynyt. Tosin voihan nuo terolutit varmaan vaikuttaa siihenkin. *yrittää olla realistinen viimeiseen asti* :D
Tänään on ollut ihan tajuton väsymys, mutta uni ei tule ja pahoinvointi pariin otteeseen, työkaverikin sanoi, että näytän jotenkin huonolta. B)
Voitte varmaan uskoa miten raivostuttavaa tällainen on! :headwall:
 
Alisa: huomenna on kymmenes päivä eli lopetan siihen ja odottelen muutaman päivän vuotoa.. Jännittää! :D millonka meinasit testailla? :whistle: Yleensähän ne menkat alkaa 14 vrk:n päästä oviksesta! b :) d

purmeli: Ihan hyvin voi tulla vielä vahva plussa! ;)

Mä sain uuden päähänpiston, kun surffailin netissä.. hlynpölyä tietty, mut rfsu:n puikkotesti lupaa positiivisen tuloksen näkyvän jopa viikkoa ennen tätskää!! :saint: Ootteko koskaan kokeilleet?? meinasin ehkä hakea sellaisen cittarista viikonloppuna, tai en.. :ashamed:
 
minime Jep, tiedän ainakin yhden tyypin, jolla testi näytti plussaa viikkoa ennen menkkojen alkua :D En siitä testailusta vielä tiedä (mikäli edes tulee tarvetta). en ainakaan huomenna, ehkä sitte torstaina tai perjantaina =)
 




KESKIVIIKKO 11.3.2009



Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....14/30...........yk 3..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......48/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................33/26-35......yk 5........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........39/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............23/31-32.......yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........19/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........21/31...........yk 9..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........13/26-28.......yk 16........esikoinen...clomit
Lumi-..............40/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Peppi...................................yk..........esikoinen.....Femar
Purmeli83..........34/30..........yk1...............clomit,terot,metut
Lily of the valley...................yk7............toinen
Minime.....................26/32...........yk 12.... toinen...........terot
maikkis123...............9/24-26....yk7....esikoinen...lugesteron
Apila87................18/28.............yk?..........................Clomit+Terot
Sero....................11/25-31................yk 4..........................Terot
Zande.....................14/31................yk?............Clomit

Taustalla
E-V-A
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Jennyli..................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm




Tarkistakaa menikö kp:t oikein :D
 
Heps!

Pikasesti omanapaisen viestin tulin pukkaamaan :D
Elikkäs meillä nyt aika sitten väestöliittoon 1.4. ja spermanäyte voidaan viedä jo aiemmin. Alko pikkusen jännittämään :) Mut täytyy yrittää pysyä tyynenä sinne asti. Nyt vaan pitäs sitten tuo mies saada vähän myötämielisemmälle kannalle, kyllä se sen näytteen antaa ja lääkäriin lähtee, mut sais tuo olla vähän innokkaampi :D

Hei kertokaapa te joiden mies joutunu kans antamaan näytteen, että oliko työn ja tuskan takana? Me päätettiin, että kotona ruikkastaan, mut ku mua pelottaa, ettei tarvittavaa "tulosta" synny ;) jos tuotam iestä kamalasti jännittää tai ahdistaa. Täytynee ehkä käydä ostamassa joku lehti virikkeeksi tms...hankalia otuksia nuo miehet :D
 
Huomenta vaan!

Täytyi tulla tiedottamaan tännekin... sain äsken apteekin omalla testillä selkeän haamun. =)
Mut epäilystä varjostaa nyt se, että vuodan edelleen. Vähän, mutta kuitenkin ja vuoto on veristä. |O
 
Onnea Purmelille :heart: Tuhruttelu on ihan normaalia, ja niukat menkatkin vielä. Mä uskon että se siitä talttuu, ja kaikki menee hyvin! Ja Jennylille myös onnittelut plussasta, en ole ollut linjoilla, joten en ole vielä tainnut ehtiä onnittelemaan :heart:

Alisallahan on jännät paikat! Tule pian kertomaan plussauutisia! ;) Ja tsemppiä kaikille piinailijoille! +++++ :whistle:

Empun tyttöjen ilta kuulosti todella mukavalle, olisin kyllä itsekin vailla jotain tuollaista... Saisi vähän ajatuksia jonnekin muualle, ja kun tuntuu ettei kavereita ehdi nykyään näkemään :/

ON: En tosiaan ole oikein ehtinyt palstalle vähään aikaan, mutta pieni tauko silloin tällöin tehnee ihan hyvää. Tänä aamuna on nyt ekaa kertaa kokeiltu CB:n digitaalista ovistestiä. Se oli kyllä odotusten mukaan nega, mutta täytyi vähän viikonloppua varten harjoitella ;) Eli täällä mennään ovista odotellessa. Ja sitten menkkoja, ja sitten ovista ja... Kivaa tämä elämä. Tartu hetkeen ja niin edelleen ;)

 
Huonolta näyttää... Niinkuin arvelinkin, että jos samaa menoa jatkuu niin tänään aamupäivällä on jo kunnon vuoto ja niin onkin. |O Muistuttaa jo ihan kunnon runsaita menkkoja, eli ihan silkkaa verta vuodan. Tais olla turhaa tuo plussaus... :headwall:
 
Voi Purmeli :hug: olin aika varma että sulla viiva vahvistuis :|

Duffy Meillä ei oo kokemusta tosta kotiluovutuksesta :whistle: Ukko kyllä tokaisi heti ekalla kerralla ettei kotona ois ehkä tullut asiasta mitään, siellä sai olla täysin rauhassa virikkeiden kera :p Mä oisin voinut varmaan luoda helposti ukolle lisäpaineita suoritukseen, vaikka toisin päin vois asian ajatella..mut miehet on niin herkkiksiä näissä jutuissa..tai ainakin mun mies :whistle:

Alisa Tohon luteaalivaiheenpituuteen, sen tulis siis olla vähintään 14, joillakin riittää jopa 11-12 ja oon lukenut että vasta dpo19 jälkeen jos testi näyttää negaa niin tulisi hakeutua lääkäriin..joten aika laaja skaala ja mulla ainakin ollut vaihteluita dpo 14-16 välillä, mutta testit mulla on näyttäneet aina ennen dpo 14: a jo plussaa, paitsi esikoisen kohdalla kun en testannut.

Tää kierto vaikuttaa samanlaiselta kuin edellinen, kivut alkaa ennen ovisplussaa..ja viime kierrossa se nyt ei ainakaan siis plussaa tuonut :kieh: Eli tänä aamuna halpispuikko näytti taas lähes tasavahvaa viivaa mutta digitesti negaa, vaikka siinäkin kyllä oli samanlaiset viivat kuin halpispuikossakin, jos se sit illalla kunnolla ovisplussaksi muuttuisi..No, me ollaan kyl nyt hiukan tuhlattu noita simojakin :whistle: kun oon lukenut että ei oo suositeltavaa raskautumisaikeissa peuhata joka päivä..ja nyt ollaan ihan liikaakiin :whistle: No, ainakin on hauskaa ollut..huomasin että molemmille "ulkoilu" teki hyvää :D ja tosiaan hauska tyttöjen iltama oli, heti kun rupee joku ketuttamaan niin pitää katella meidän bilekuvia ja ei voi kuin nauraa :LOL: .. siis itsellensä :p
 
Moikka moi kaikille. Täällä ollaan oltu lomilla ja on tosi vähälle jääny palstaileminen töittenkin takia. Mulle vois päivittää kp8 nyt menkat tuli ja meni. Mulla olis perjantaina se hssg, niin pitkä aika meni ennenkun sinne pääsin. Eka ei saanu puhelimella ees aikaa varattua ja nyt kun pääsin niin kaikki ajat oli sit menny,kyllä otti nupoliin... JA taisinkin räjähtää sille tädille siellä puhelimen päässä et jo on kumma että tää vaan aina siirtyy ja siirtyy ja ei kuitenkaan mun vika ole. Eikä kyllä sen tädinkään siellä toisessa päässä.. Turhauttava fiilis tuli. Mutta ne oli sit soitellu mun miehelle että pääsisin perjantaina siihen hssg sit kuitenkin. En ollu ite puhelimen päässä kun töitä olin hetkisen tekemässä,ni mies sai sit kuulla et olin ollu hieman HARMISSANI :LOL: siellä kun olin soitellu ja aikaa ei ollu saanu. Jaa.. harmissani... :D tunne oli kuitenkin aikas paljon erilainen kun pelkkä harmi... :D
No mut hieman jännittää miten tuo sit menee. Onkohan tuubat tukossa ja mitä sit jos ne onkin tukossa? Siell kartotetaan sit jatko,et tuleeko ne clomit vai joudutaanko johonkin muuhun operaatioon. Mä toivon että saisin ne clomit nyt sit,pliiiiiisss...
Mutta nyt meen aikalailla stressittömässä tilassa eteenpäin,tiedän et tästä kierrosta se ei ainakaan napsu niin paineet menee seuraavaan kiertoon. :D

Täällä olikin plussia tullu, onnittelut Jennylille nopeasta uudelleen plussauksesta! :flower: kaikkea hyvää masun kasvatteluun :)
JA oliko se nyt purmeli kun oli kanssa plussaa saanut. Vuodatko sä nyt ihan kunnolla vai onko se sellasta vaihtelevaa? Mulla oli esikon kansaa aiak kovaakin vuotoa ja itkin kotosalla että nyt menee kesken,mutta kyllä se vaan syliin asti saatiin ja nyt jo 2v. :) toivottavasti sunkin kohdalla on näin. :)
 
Tinjamin Vuoto on todellakin vaihtelevaa, sijoittuu näköjään aina aamupäiviin. :headwall: Laimeita menkkakipuja on silloin, kun tulee vuotoa. Tänäänkin olisi ihan yhdellä siteellä pärjännyt, mut pelästyin sitä aamuista lorahdusta... Ihan verta kuitenkin tulee aina pyyhkiessä. Yleensä on kyllä tosi kovat kivut, kun on menkat. Nyt pääasiassa sellaista tasaista pientä särkyä vuodon aikaan.

Lääkäriäkin jo tavoittelin ja terveydenhoitaja käski katsella mihin suuntaan homma kääntyy. Nyt olisi kuitenkin vasta rv 4+5, joten mitään ei ultrassa oikein näkyisi. Parin viikon päästä saa mennä ultraan, jos siltä vielä vaikuttaa.

Täytyy kyllä myöntää, että nuo mammaksi herkät liuskat on ihan ahterista. Ne on parina edellisenä päivänä näyttänyt suunnilleen vain läpivalaisuhaamuja ja tänään päivällä myös. Kuitenkin apteekin oma, mikä ei tietääkseni ole edes kovin herkkä, mutta on luotettava, näytti ihan selvää viivaa aamulla. Eihän se raskaushormoni kuitenkaan varmaan ihan muutamassa tunnissa laske vaikka kesken olis mennytkin? =)
Häviääkös muuten raskausoireet kuinka nopeasti, jos on tapahtunut keskenmeno? Samaa tahtia, kuin raskaushormonikin, vai?
 
Purmeli kuulostaa kyllä niin samanlaiselta kun esikon kanssa oli mulla. Kurja tunnehan se on kun kokoajan saa olla seuraamassa et yltyykö se vai tuleeko enää lorisemalla. Mutta mun kokemuksella voi olla ihan vaaratontakin. Ja osaan kyllä varautua tuohon jos vielä joskus raskaudun itekin. :)
Noi mammaksin herkät liuskat on siis ihan peestä,näyttävät mitä sattuu ja mä oon niin saanu niistä tarpeekseni että en osta enää ikinä liuskoja,ainakaan mammaksilta. Pitäis olla herkkä testi mutta muut ei-niin herkät näyttää raskauden paremmin.
 
Duffy Voi, ku kiva, että ootte saanu asiat rullaamaan :) Kyllä se mieskin siitä vielä lämpenee, ne on vaan tollasia hitasti lämpeneviä ;)

Purmeli Voi paska! Toivottavasti siellä pikkunen pitäis kuitenkin pintansa ja pysyis kyydissä :hug:


On: Täti on edelleen pysyny poissa :eek: Lämmöt on ollu siinä 36,9-37,2. Viluttanu on kyllä aika hyvin, ja aivan järkky väsymys, varsinkin tänään koko päivän. Tässä painiskelen itseni kanssa, että millon uskaltaisin testailla.. Tänään on kuitenkin vasta dpo 15.. Mutta mää en millään uskalla testata, pelkään niin sitä negaa. Uskaltaisko jo huomenna? Testejä kävin ostaan tänään :whistle: Ääh, on tää hankalaa.
 
Sori pakko änketä tänne kirjottamaan vaikken pinoon kuulukkaan...

Alisa

Eikös ovistesti voi näyttää raskauden? Oonko mä käsittäny oikein?
Kipaseppas äkkiä testi ja tee se...

Musta tuntuu että... :D Pietän täällä peukkuja b:Dd
 
Hei Talvicci! :) Joo, Jennyli, joka taitaa kirjotella odotus puolen marraskuisten pinossa, sai ekaks plussan ovistestillä ja sitten plussan r-testillä. Jännää! miten pysyn housuissa huomiseen? :D :whistle: Mut vielä en uskalla aatella mitään..
 
Alisa Noniiiiiiiin! Näyttää erittäin lupaavalta! :hug: :heart: Nyt vaan äkkiä tekemään raskaustestiä! ++++ :whistle:

).( Mulla on taas kamalan paha olo, alkoi kun heräsin ja lihapullat löyhkäsi. :x Vuotoa ei ole enää lorahdellut, mut kauhulla odotan tulevaa yövuoroa, jos tulee taas hirveä pahoinvointi. En haluais kertoa mitään töissä, mutta meillä on töissä sairaalabakteeria jonka takia melkein olisi pakko, kun meillä ei raskaana olevat saa mennä eristyshuoneisiin. Senkin takia tuntuu vielä tyhmemmältä kertoa, jos tämä nyt menikin kesken. :headwall:
 
Alisa iiiiiik :D :heart: Selkee ovisplussa!!! Nyt näyttää kyllä erittäin lupaavalta++++++++++ :heart:
Viimeistään huomen aamuna teet testin, eks niin?! Ja tuut mun perässä marraskuisiin ;)
Mä en meinaa housuissani pysyä täällä!!

Purmelille
myös onnea plussasta :flower: :heart: Toivottavsti vuodot loppuisi pian että pääset rauhassa nauttimaan raskaudesta :hug:
 
No Jennyliii Täältä se sitten tulee :D

Täysin Omaa napaa; Tein aamulla ihan oikeen r-testin, tais olla kaupan pregent stick ja kurkakkaa tuonne, onko harhaa? http://www.aijaa.com/v.php?i=3781871.jpg Jotenkin tuo on sellanen "haamu", joten vielä on jalat tiukasti maassa ja tosi ristiriitaset fiilikset. Vielä en osaa iloita asiasta yhtään, ku pelottaa niin.. :eek: Jotenkin tuntuu ihan uskomattomalta, että voiko tuo olla totta, pelko persiissä ettei kaikki menekkään hyvin :/
 

Yhteistyössä