Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Jennyli Onnittelut :flower: vaikka selvää pässin lihaahan toi oli jo eilisen testin perusteella :D Ja myös sä siis vahvistit ton säännön pikaisesta uudesta plussasta km:n jälkeen!

Alisa Onko sulla siis tiistai testauspäivä? Kunnioitan kyllä myös sun luonteenlujuutta :D ja b :) d

Mä aion aloittaa ovistestailun jo huomenna, ihan varmuuden vuoksi, oireet on ainakin hyvät mitä tohon limasuuteen tulee :whistle: joten ovis vois nyt tulla aiemmin kuin normisti ja jos se nyt on tulossa esim. sunnuntaina testin perusteella niin sitten täytyy vaan huomenna ottaa iisisti ja aikaisin kotiin tutumaan :D Vaikka on kyllä tosi mukava lähteä mimmien kanssa tuulettumaan rankan syksyn jälkeen, saa heittää kaikki huolet ja kuumeet mielestä hetkeks ees :LOL: Oon jo ihan täpinöissä miettinyt vaatetustani, huomenna sitten ukko parka joutuu "makutuomariksi", vaikka yleensä valitsen muuta kuin hänen ehdottamaansa, kun hänen makunsa on..hmm..vähän liian räväkkä :ashamed: :whistle: ainakin jo mun ikäiselle..
 
Kiitos teille rakkaat kanssasisaret :hug: Mä oon täällä ihan herkkiksenä,niisk :'(
Tunteet menee kyllä ihan vuoristorataa ja oon itkeny moneen otteeseen tänään :whistle: Juuri äsken viimeiseksi....mun oli nimittäin pakko lähtee apteekkiin ja mukaan tarttui vielä useampi ( :whistle: ) apteekin r-testi!! :saint:
Tein juuri päiväpissasta cb:n testin ja siihen lävähti heti vahva plussa, kontrollikaan ei ollut vielä näkyvissä!! :eek:

Olisikohan tämä nyt hyvä merkki, menkathan on nimittäin vain päivän myöhässä (jos luteaali 14vrk ) enkä saanut edellisellä plussakierrolla näin vahvoja viivoja, en ainakaan tässä vaiheessa enkä vissiin koko viikon aikana!!
Lisäksi mun oireet on puolta vahvemmat ja vessanpyttyäkin kävin aamulla kaulailemassa :x
Josko tämä pieni rakas jaksaisi nyt loppuun asti ja näkisimme hänet marraskuussa:heart:
Olisi minulle mitä ihanin 30-vuotis lahja :heart: Ainakin mulla on nyt ihan levollinen olo ja sellanen hyvä fiilis ;)

Emppu mukavaa tyttöjen iltaa
:LOL:
Mulla jäi nyt sitten veljen tuparit väliin....

Iiiiso plussapuhuri lähtee tulemaan ja kaikki tuutte nyt mun perässä...mennään sitten yhdessä odotuspuolelle ;) :heart:
 
Jennyli: Ihanaa!! Onnea kovasti ja tarrasukkia!! :heart: :flower: =)

Mulla on vihdoin lämmöt nousseet kunnolla, 36,9. Saa ny nähä mitä tästä kierrosta tulee, menkkoja lähinnä odotan, mutta saahan sitä toivoa! :heart:
 
Jennyli, onnittelut tätäkin kautta :hug: Ihanaa, että onnistuitte! :heart: Ja tottakai saat olla ja jutella täällä meidän kanssa :)

Tänään sain veritestin tulokset ja arvo oli 25, jotain eli kuulemma aivan alarajoilla on. Hyvällä tuurilla siis ovis tapahtunu (tikun mukaan ainakin) Vai voiko ovistikku antaa väärän plussan? Kyllä kuitenkin toivo meni samantien tämän kierron suhteen, kyllä se täti tulee tiistaina kylään.. Gynekin anto mulle jo puoleksi vuodeksi eteenpäin clomit + terot, että niillä mennään ja jos mitään ei kuulu niin tarkempiin tutkimuksiin.. :/

Minime Mullakin lämmöt ollu (kainalosta mitattuna) siinä 36,5-37 oviksen jälkeen, mitä lie tarkoittaa vai tarkoittaako mitään..

Emppu Keskiviikkoa olin ajatellu testauspäiväks, sillon olis dpo 15, mut taitaa jäädä haaveeks, ku ei tuosta oviksesta oo 100%:sta varmuutta.. :ashamed: Niin ja hauskaa tyttöjen iltaa :D
 
Jennyli IIIIIHANAA! :hug: :heart: Vauvaliimaa matkaan! :flower:

).( Mulla taas jatkuu se rusehtavan vaaleanpunainen tuhru pyyhkiessä jatkuu. Kivut on edelleen nivusen vihlomista ja repäisyjä mahassa, kun nousee seisomaan. Nännikipu hävisi, mut nyt alkanut tissikipu, joka aina ennen menkkoja loppuu. :eek: Tänään jopa vihloi toista rintaa...
Taitaa olla elimistö totaalisen sekaisin. Tänään otin viimeisen teron, joten eiköhän hanat aukea, kun vaikutus lakkaa... :/
 




LAUANTAI 7.3.2009



Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....10/30...........yk 3..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......44/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................29/26-35......yk 5........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........35/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............19/31-32.......yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........16/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........49/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........9/26-28.......yk 16........esikoinen...clomit
Lumi-..............36/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Peppi...................................yk..........esikoinen.....Femar
Purmeli83..........30/30..........yk1...............clomit,terot,metut
Lily of the valley...................yk7............toinen
Minime.....................22/32...........yk 12.... toinen...........terot
maikkis123...............5/24-26....yk7....esikoinen...lugesteron
Jennyli......................42/??..........yk 1.................clomit
Apila87................14/28.............yk?..........................Clomit+Terot
Sero....................7/25-31................yk 4..........................Terot

Taustalla
E-V-A
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm



 
Alisa Mulla ollut kerran hoitokerran alussa v. -07 ekan 2 tbl:n annoksella toi sama arvo 25, silloin ei ollut siis metuja mukana ja gyneni sanoi että ovis on tapahtunut ja annos oikea..mutta siis en raskautunut sillä kertaa vaan sillä 4. clomikierrolla, joka oli sitten tm :| nyt tällä hoitokieroksella arvo oli 60, joka oli kuulemma huippu..muttei siis silti tullut plussaa :kieh: tässä muuten linkki lapsettomuus-puolen keskusteluun asiasta..
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1331550
 
Alisa Mä haluisin uskoa, että tää kaikki tarkottais jotain hyvää, mut en tosiaan uskalla. On vaan niiiiin omituisia tuntemuksia, ettei ikinä... |O
En ole oikein viitsinyt miettiä testaamistakaan. Negaa ne näyttää kuitenkin. :/
Mä uskon, että parin päivän sisällä hanat aukeaa, eikä tarvi sit edes testailla. ;)
 
Alisa niin tulipa kiperä kysymys :LOL: Kai mä oikeesti sinne plussanneisiin sitten kuuluisin...vaan uskallanko vielä?! :whistle:

Anteeksi kun avaudun tänne... mutta aivan ihanan hempeilyhetken jälkeen mulle iski nyt hirvee morkkis ja pelko josko siitä aiheutui jotakin pahaa pienelle esim. huomena alkaa vuodot :eek: :ashamed:
Toisaalta yritän vakuutella että jos sielä joku sisukas on tarttunut kiinni jäädäkseen niin ei sitä pienet hempeilyt hetkauta ;)
Muttamutta, kauhee olo tuli silti :/ En varmaan pysty enää nauttimaan tuostakaan asiasta ennenkuin pienen saan oikeesti syliini asti :ashamed: :heart:
 
Huomenta |O
Nyt se taas alkaa tää valvoskelu niinkun viimekerrallakin. Unta ei vaan riitä kun sitä on niin ylikierroksilla :whistle: Tänään oon ollu ylhäällä jo 5tä ja miettiny syntyjä syviä sängyssä pyörien ja lopulta menin tekemään r-testin :heart:


Eikä se juuri rauhoittanu kun ajatukset lentää onnessa ja pelossa ja kaikkee siltä väliltä :whistle: Ehdin jopa miettiä että kun en muuten voi 3kymppisiäni kauheesti juhlistaa niin pitäsiköhän joko mulle baby showerit...kaikkee sitä mielessä pyörii :LOL:
Nojoo, pitäis nyt vaan päivä kerralla mennä eteenpäin tää riskiaika!!

Pojat heräs sitten 7tä ja tässä sitä nyt aloitellaan aamua puuroa keittämällä (= äiti istuu koneella ) :saint:
 
Emppu Et sattuis muistaan, että oliko sulla tuolloin -07 ovis mihin aikaan? :D Ku joku vain sano, että ku mulla on ollu se niin myöhään, kp 19, ettei se arvo olis kerenny nousta niin korkeelle vielä.. Kiitos linkistä!! =)

Purmelia Mikä tilanne?? Toivottavasti ne hanat aukeis vasta tossa vuoden jälkeen ;)

Jennyli Kerro, kun sut saa siirtää plussanneisiin :) Ei se teidän hempeilyhetki oo mitenkään vaurioittanu pikkuista, usko pois! :hug: Nauttikaa vain toisistanne! :heart: Ihanaa, että r-testi näyttää noin selkeetä plussaa!! :hug:

Täällä tosiaan jo valmistauduttu uuteen kiertoon, greippimehu ostettu ja uudet reseptit tilattu! Vaikka tuskin se täti kaartaa ennen tiistaita tänne, tänään aamulla nimittäin nappasin viimeisen teron. Onneks ens kierron puolivälistä loppuun menee aika ihan huisin nopsaa, sillä mää lähden kaverin kanssa 3 viikon päästä Thaimaaseen kahdeksi viikoksi B) B) :D
 
Lauantaita leidit B)

Jennyli Äläs nyt heti huolestu :hug: Kyllä se anatomia on semmoinen ettei sitä km:a voi liiallisesta peuhaamisesta saada :D Tai mulla ei ois sitten lapsia lainkaan, sillä raskaus vaan lisännyt aina himoja :whistle: Tiedän että huolestuminen on heti pinnassa edellisen epäonnostumisen jälkeen, mutta otahan rauhallisesti ja tuut heti avautumaan tänne ni me kyllä rauhoitetaan sut ;) Niin ja toi sun jammaava hymiös on huippu, aivan kuin mä muutaman sidun nautittuani..mua kun ei saa tanssilattialta veks..kerran jammailin titanicin tunnarinkin täysillä ( siis kuvasi mukaisesti) :ashamed: :LOL: :LOL: :saint:

Alisa En valitettavasti muista, ei kuitenkaan noin myöhäisestä ollut kyse, mutta kun oikein pinnistän niin oisko ollut kp 16 ovis..joo, olen kanssa kuullut et jos ovis on kiertoon nähden liian myöhään niin progesteronia ei kai tuu tarpeeks..tosta en oo tosin aivan varma..siis et luteaalivaihe siis jäis liian lyhyeksi..mutta kun mulla ei koskaan ilman clomeja kierto ees oo normaali, niin mulla se luteaalivaihe on yleensä ollut 14-15 pvää vain noilla clomeilla.. Wau, olen todella kateellinen lomastasi..tulis kyllä mullekkin tarpeeseen :headwall:

Tein nyt ekan ovistestin ja valitettavan vahvan viivan sain :kieh: siis ei vielä plussaa mutta näillä kp:llä ( 10) en oo saanut läheskään tollasta..on tääkin..yleensä oilia ja ovisplussaa oottaa lähes tylsistyneenä ja sen kerran kun toivois että se tulis vasta myöhemmin..niin ei |O ja nyt mulla on kyllä vähän ilta pilalla kun oilin haamu kummittelee mielessä..vaikka ukkoni eilen kommentoi asiaan.. ettei kannata sitä nyt miettiä, kuinka moni lapsi on saanut alkunsa vanhempiensa humalahuuruisen sekstailun takia :eek: Mutta, tossa kommentissa sillä on kyllä oma lehmä ojassa :whistle: Ja sit mietin että vaikka itse oisin tylsä kaveri ja vesilinjalla koko illan ( saisin asiasta kyllä pahaa kommenttia) niin silti ukko bilettäis ja voishan silläkin olla asiaan vaikutusta..joten annan oilin olla ja olen kuin en oliskaan..sillä ei se oili vielä huomenna tuu..luulisin niin..toivottavasti ei.. huoh, mä oon just taas tällänen jahkaaja :headwall: :headwall: ....
 
Emppu *reps* :LOL: Täällä kuvittelen sut tuon jammaavan hymiön kenkiin :LOL:
Otahan sinäkii rennosti...teillä oli kyllä isäntä siinä ihan oikeessa että Suomalaiset lapset saa kyllä usein alkunsa humalapäiten ;) Joten tokkopa se alkoholi voi sitä estää mitä tapahtumaan tulee!! ;)
Nyt pidät hauskaa ja toivottelen myös niitä ihania oviksenhyödynnyshetkiä :heart: Sulle taitaa ovis tosiaan tulla vähän aikaisemmin nyt ;)

Ja Alisa senkin ryökäle :D Vai meinaat sinä lähtee
ja jättää meidät 2 viikoksi ;)
Älyttömän rentouttavaa ja ihanaa matkaa!!


Täällä juostaan vissiin taas kohta

Tilasin jo sellaisen pahoinvointirannekkeen...sen verran luottavaisin mielin kuitenkin ;)
 
Emppu Jep, ei mitään muuta kuin nauti illasta! :p Onneks mullakin terot tai clomit tai molemmat pitävät huolen luteaalivaiheesta, joka todennäkösesti tulee olemaan sen 14 päivää. Tänään siis dpo 11.

Jennyli Mää jo tässä oonkin miettiny, et miten pärjään sitten kaks viikkoa ilman tätä keskustelupalstaa, määhän tipun ihan kärryiltä :headwall: :D Ties kuinka moni kerkee plussatakin siinä välissä ;) Paljonkos tuo ranneke makso? Jos nyt sattuis ihme ja tärppäis nyt niin varmaan siellä lomalla sitten saisin olla pahoinvoinnin kourissa.. :x Tuskin tarvii..
 
Emppu Jep, ei mitään muuta kuin nauti illasta! :p Onneks mullakin terot tai clomit tai molemmat pitävät huolen luteaalivaiheesta, joka todennäkösesti tulee olemaan sen 14 päivää. Tänään siis dpo 11.

Jennyli Mää jo tässä oonkin miettiny, et miten pärjään sitten kaks viikkoa ilman tätä keskustelupalstaa, määhän tipun ihan kärryiltä :headwall: :D Ties kuinka moni kerkee plussatakin siinä välissä ;) Paljonkos tuo ranneke makso? Jos nyt sattuis ihme ja tärppäis nyt niin varmaan siellä lomalla sitten saisin olla pahoinvoinnin kourissa.. :x Tuskin tarvii.. Aivan ihana toi sun loma-hymiö :D
 
Jennyli Voi kun sais itsekin joskus tuollaisen viivan... :heart:

Emppu Ota vaan ilo irti illalla! Huomennahan sitten krapulassa voi pistää vauvaa alulle ihan urakalla. ;)

Alisa Toivottavasti sulla pysyisi täti poissa ja olisit greippimehutkin ostanut ihan turhaan! :)
Mä en tosiaan tiedä mikä tää mun tilanne on. Nivusta vihloo/särkee jatkuvasti ja tänään aamulla iski taas ihan hurjat menkkakivut 5-10 minuutiksi. Rusehtavaa tuhruahan tulee jatkuvasti tosi vähän, ei siis housuihin asti ja kipujen jälkeen tuli ehkä nuppineulan pään kokoinen riekale. Ja siinä taas kaikki. |O Alkaa ihan tosissaan ärsyttämään, kun ei vuoto voi alkaa vai voiko tää tuhruttelu olla mun menkat. :/ Eilen tosin vasta otin viimeisen teron, eikä mulla oo ikinä menkkojen aikana ollut rinnat kipeät.
Tein tänä aamuna testinkin ja negahan se. Meni taas viimeisetkin halun rippeet testailla. :(
 
Purmeli :hug: Mä muistan kyllä lukeneeni teroista ja niiden aiheuttamasta tuhruttelusta ennen tätiä, mikäs dpo sulla nyt on noin? Mulla terot ei oo aiheuttanut tuhrua, mutta tissikipua kylläkin, mitä ei normisti oo..ja olen sen ite laskenut aina pms-oireisiin :kieh:

Niin ja krapulasta puheenollen..jos menee oikein pitkäks niin huominenhan kuluu perinteisesti aamulla pönttöä halaillen ja päivä peittoja heilutellen :whistle: Lapset haetaan mummolasta vasta illalla..
Joten palataan maanantaina astialle, mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille :wave:
 
Emppu Mä yritin eilen metsästää kans keskusteluja teroista ja turhusta, mut en löytäny. Siks kävi vielä enemmän ihmetyttämään. Mut kaipa se sit normaalia on. =)
Nyt on dpo15 tai 16. Kivut on vaan hurjia. Aina aikaisemmin ollut tällaista ainoastaan silloin, kun vuoto on ollut tosi runsasta kera hyytymien. :x

Hauskaa iltaa sulle! :wave:
 
Heippa kaikille!

Täällä olis yks kun haluis liittyy joukkoon =) Elikkä esikoista yritämme ja nyt olis menossa eka clomikierto ja kp 10... eilen aloitettiin puuhailut ja nyt vaa odottaa et josko se ovis sieltä tulis... noin vuoden olemme yrittäneet.. elikkäs nyt kp 10/31... paljon plussatuulia kaikille :heart:
 

Yhteistyössä