apuja tarvitaan nopeesti...!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätönä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietämätönä

Vieras
Hei minulla ei ole kotona raskaustestiä eli pitää käydä apteekissa ostamassa se. jos nyt käyn pissalla(aamupissalla) voinko ottaa pissaa purkkiin talteen ja tehdä siitä raskaustestin myöhemmin? Onko mahdollista, tiedän ehkä tyhmä kysymys mutta tarviis tietää :( laitanko pissan sitten mihin säilöön jos sitä voi säilä muutaman tunnin ennen kuin teen testin?

tein viikko sitten testin jossa oli haamu ja sitten haamu hävisi(puhuin aiemmin siitä täällä) sen jälkeen en ole tehnyt uutta testiä ja ajattelin saada mahdollisimman varman tuloksen, siksi tuosta aamupissasta haluaisin tehdä. voinko siis säilyttää pissaa, ja ottaa siitä testin muutaman tunnin päästä?

mulla on menkat kohta kuukauden myöhässä. ja testejä olen tehnyt joissa välillä joissakin haamu, joissakin ei mitään. menkkamaista jomotusta ollut 2 viikkoa. sekä nippailua sivuilla. huonoa oloakin ollut. voiko vaan olla et ei raskaus näkyi testeissä?

lisään vielä et yhtään testiä en ole tehnyt aamupissasta, vielä. siksi haluun nimen omaan aamupissasta. ja päivällä käyn pissalla ainakin tunnin välein. niin eikös se pissa ole aikas laimeeta silloin. ja tämän aamun aamupissa ois hyvä testata sillä oli harvinainen yö enkä käynyt pissalla kertaakaan(yleensä yölläkin käyn 3-6 krt....

no voi kiasus kun ei tullut yhtään selvää vastausta! PISSAA VOI SÄILYTTÄÄ TESTIÄ VARTEN!!! Itse olen niin tehnyt ja laittanut rasiaan ja vielä pussiin joko viileään varasto hyllyyn tai jos ulkona lämmin niin jääkaappiin. Niin teen kun vien äitiysnvlaankin pisunäytteen. En pysty olla pissaamatta sitä vaadittua 4h, siks aina säilytän aamupisun.

Kuinka kävi?

Yhteistyössä