apuja nopeasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Olen menossa parin tunnin paasta neuvolaan katilon tarkastukseen ja saan varmaan sieltakin apuja, mutta pitaisiko huolestua. Rv 32 menossa pari paivaa ollut kamala vasymys ja heikottava olo. Nyt pyorryttaa, sarkee paata ja oksettaa. Olo on suoraan sanottuna tosi heikko. Meinasin juuri pyortya keittion lattialle kun vetta lahdin hakemaan. Alkaa jo mietityttaa, etta pitaisko soittaa mies mut sinne neuvolaan ajamaan kun en tieda olenko ihan kunnossa itse ajamaan.

Olisiko hemoglobiini pudonnut liian alas? Tai verenpaine laskenut? Nää molemmat selviävät neuvolassa. Oletko syönyt viime aikoina kunnolla? Sinuna en lähtisi tuollaisessa tilassa itse ajamaan autoa.

Eikös nuo ole raskausmyrkytyksen oireita? En kyllä lähtisi itse ajamaan, jos ihan pyörryttää välillä. Mies tottakai kuskiksi, jos siihen on pienikin mahdollisuus.

kiitos avuista. soitin miehelle, punnitsin pitkaan kehtaanko. Tulee heittamaan mut neuvolaan, toivottavasti ei nyt vaan huolestunut turhaan. Mulla oli viime neuvolakaynnilla verenpaine hiukan koholla, joten tuskin on liian alas heittanyt. Oliskohan hemoglobiini haikkaa. Silmissa vaan vilkkuu. Menen nyt tunniksi makuulle ja sitten neuvolaan.

Soita neuvolaan ja kerro tosta silmissä vilkkumisesta, pyydä et ottais sut aiemmin vastaan. Mulla molempien raskausmyrkytysten pahenenminen on oireillut tolla lailla, et silmissä vilkkuu ja pyörryttää. Siinä vaiheessa vaan alkaa olla jo kiire äitiyspolille...

Yhteistyössä